Hello Guest, if you are reading this it means you have not registered yet or not logged in. Please take a second, login or register here, and in a few simple steps you will be able to enjoy all the many features of our fine community. Note that lewd or meaningless nicknames are prohibited (no numbers or letters at random) and please introduce yourself in the section for you to meet our community.

PCHOME.RO

Collapse

[DREAMBOX][PLUGIN] Latest SerraBichos release (1.07)

Collapse
X
Collapse
Currently active users viewing this thread: 1 (0 members and 1 guests)
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    [DREAMBOX][PLUGIN] Latest SerraBichos release (1.07)

    [DREAMBOX][PLUGIN] Latest SerraBichos release (1.07)

    Greetings my Friends

    I was thinking not to release this version, but after so many requests
    Here's the latest release of SerraBichos (1.07 - D+ AU)

    I just though this because of the recent ROMs changes and also because it
    will stop working in a couple of days/weeks/months until
    the ROM110 survives

    So... enjoy it while it lasts, hope it will bring good moments in front of the TV.

    Thanks 4 everything
    geeko
    Descarca de aici: serrabichos-1.07.rar - 0.17MB

    #2
    intrebare , pluginul oricum merge beton cu mgcamd :P)
    exista rom nou pt gbox? sau mai bine zis a aparut ceva gbox care suporta un rom mai nou pt noul tip de cartele D+ ?
    http://www.doctorgsm.net/

    Comment


      #3
      Originally posted by sinangel View Post
      intrebare , pluginul oricum merge beton cu mgcamd :P)
      exista rom nou pt gbox? sau mai bine zis a aparut ceva gbox care suporta un rom mai nou pt noul tip de cartele D+ ?
      TATAIE... asta e un off-line... adica nu ai nevoie de internet pt a actuliza cheile, indiferent de cam

      P.S. It's the best plugin I ever seen

      Comment


        #4
        Originally posted by first_zipper View Post
        TATAIE... asta e un off-line... adica nu ai nevoie de internet pt a actuliza cheile, indiferent de cam

        P.S. It's the best plugin I ever seen
        stiu JANE , dar totusi intrebarea era buna
        lasand la o parte asta , este gbox pt noile romuri sau inca nu ?:P)
        http://www.doctorgsm.net/

        Comment


          #5
          Originally posted by sinangel View Post
          stiu JANE , dar totusi intrebarea era buna
          lasand la o parte asta , este gbox pt noile romuri sau inca nu ?:P)
          .............................
          ----------------------------

          For your dreambox, trovi tutto qui.

          ----------------------------
          :sailor::sailor::sailor::sailor:

          Comment


            #6
            Originally posted by first_zipper View Post
            TATAIE... asta e un off-line... adica nu ai nevoie de internet pt a actuliza cheile, indiferent de cam

            P.S. It's the best plugin I ever seen


            Sal,am incercat sa pun acest plugin dar ... nu merge,lam pus in; var-tuxbox-pluginss,se pune cumva in alta parte? cand dau pe el sa actualizeze imi spune;cannot execute var-tuxbox-plugins,
            multumesc anticipat pentru raspuns!

            Comment


              #7
              Originally posted by CristiALBA View Post
              Sal,am incercat sa pun acest plugin dar ... nu merge,lam pus in; var-tuxbox-pluginss,se pune cumva in alta parte? cand dau pe el sa actualizeze imi spune;cannot execute var-tuxbox-plugins,
              multumesc anticipat pentru raspuns!
              restarteaza dreamul deconectandu-l de la retea dupa care dai iarasi actualizare
              Traieste ca si cum ai muri maine. Invata ca si cum ai trai vesnic.
              Mahatma Gandhi
              ... ha-ha.ro ...

              Comment


                #8
                Originally posted by papilllon View Post
                restarteaza dreamul deconectandu-l de la retea dupa care dai iarasi actualizare
                OK am sa incerc sa vedem,multumesc de ajutor!

                Comment


                  #9
                  Originally posted by papilllon View Post
                  restarteaza dreamul deconectandu-l de la retea dupa care dai iarasi actualizare

                  Am incercat,nu vrea,are cineva alta solutie? mentionez ca am gemini 4.0

                  Comment


                    #10
                    doar o idee.. ai setat atributul 755 pentru cele 6 fisiere?

                    Comment


                      #11
                      Originally posted by sinangel View Post
                      intrebare , pluginul oricum merge beton cu mgcamd :P)
                      exista rom nou pt gbox? sau mai bine zis a aparut ceva gbox care suporta un rom mai nou pt noul tip de cartele D+ ?
                      pt noua cartela de D+ (Blanca) ar trebui sa mearga cu NewCS+Cs2Gbox+Gbox dar pt moment nu am primit īnca Blanca de `D+ ca sa pot sa fac test

                      Comment


                        #12
                        Originally posted by imeDB View Post
                        doar o idee.. ai setat atributul 755 pentru cele 6 fisiere?

                        Nu,asta cum se face? e prima oara cand aud de atribut 755,multumesc anticipat!

                        Comment


                          #13
                          Originally posted by imeDB View Post
                          doar o idee.. ai setat atributul 755 pentru cele 6 fisiere?
                          Am gasit cum se scrie cu ajutorul FTP-ului,si acum functioneaza,multumesc de sfat!

                          Comment


                            #14
                            Va mai face AU pe D+?
                            Pare AU down. (sau cel putin cu intermitente; nu vrea intotdeauna; face f. greu sau deloc).
                            La voi cum este?



                            Later edit: A aparut versiunea 1.08. Asta era.
                            Last edited by bono; 28 November 2007, 11:35. Reason: v.1.08 (new)

                            Comment


                              #15
                              nici la mine nu mai merge . unde e 1.08-ul?
                              edit:
                              l-am gasit pe rdi-dreambox.com. cool. merci.

                              Comment



                              Working...
                              X