PCHOME.RO

Collapse

RCS a incercat cineva in PORTUGALIA?

Collapse
X
Collapse
Currently active users viewing this thread: 1 (0 members and 1 guests)
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

RCS a incercat cineva in PORTUGALIA?

EU am o antena de 80 cm cu un lnb de 0.6 si as vrea sa stiu daca am sanse sa vad rcs in PORTUGALIA?, sau daca cineva are aici deja antena pe Intelsat?.Multumesc anticipat

Care Intelsat ? Eu sunt incepator in acest domeniu si mi-am instalat de curand o antena in Porto. Singura mea problema deocamdata este sa prind Sirius 2 care ar trebui sa aiba semnal puternic in zona asta. Detin un receiver DI Digital CI-24 si LNB Invacom 0,3db. Cred ca am incercat totul si nu a mers deloc. Are cineva ceva sugestii ?
    Porto, Portugalia
    Antena 1,1m, LNB Invacom 0,3db, ID Digital CI-24E.

Comment

Re: RCS a incercat cineva in PORTUGALIA?

Originally posted by lore
      EU am o antena de 80 cm cu un lnb de 0.6 si as vrea sa stiu daca am sanse sa vad rcs in PORTUGALIA?, sau daca cineva are aici deja antena pe Intelsat?.Multumesc anticipat
      Salut,

Se prinde bine in Irlanda,vecine
      Dar...iti recomand un dish de 1m cel putin si .3 LNB
      Si de ce nu...receiver-ul + card + abonament ...

Satelitul acopera si zona ta :
      http://www.dth-romania.ro/aria.php

Toate cele bune...
      Dreambox7020 & WavefrontierT90

Cu bani poti cumpara o casa, dar nu un camin. Cu bani poti cumpara un pat, dar nu somnul linistit. Cu bani poti cumpara un ceas, dar nu si timpul ce se scurge. Cu bani poti cumpara o carte, dar niciodata cunoasterea. Cu bani poti cumpara pozitia sociala, dar nu si respectul. Cu bani poti cumpara medicamente dar nu sanatatea. Cu bani poti cumpara sex, dar nu si dragostea. Cu bani poti cumpara o asigurare, dar nu iti poti cumpara viata. Vezi tu, in viata... Banii nu sunt totul! De aceea, daca ai prea multi... Trimite-mi-i mie !

Technics...is timeless ! ! !

Comment

@rolion

Portugalia--Irlanda= tari vecine?

Comment