Your contribution will be used to pay for our hosting service.
THANK YOU FOR YOUR CONSIDERING CONTRIBUTING!

PCHOME.RO

Collapse

Vand cartela Focussat

Collapse
X
Collapse
Currently active users viewing this thread: 2 (0 members and 2 guests)
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    [VAND] Vand cartela Focussat

    Vand cartela Focussat, 2 buc, fara obligatii de incarcare (incarci cand doresti)100 lei/buc, transport inclus cu Posta normala

    #2
    Originally posted by FERI View Post
    Vand cartela Focussat, 2 buc, fara obligatii de incarcare (incarci cand doresti)100 lei/buc, transport inclus cu Posta normala
    Noul preti este 85 lei/buc, cu transport inclus posta normala!

    Comment


      #3
      Originally posted by FERI View Post

      Noul preti este 85 lei/buc, cu transport inclus posta normala!
      Noul preti este 75 lei/buc, cu transport inclus posta normala![/QUOTE]

      Comment


        #4
        Originally posted by FERI View Post

        Noul preti este 75 lei/buc, cu transport inclus posta normala!
        [/QUOTE]

        Vandut, numai am carteala!

        Comment


          #5
          Vand 2 buc cartela Focussat, impreuna 150 lei. cu transport inclus, posta Romane.

          Comment


            #6
            Vreau si eu una bucata cu posta "Romane"
            sper sa nu fie defecta, face AU si in alt receptor decat cel original?

            Comment


              #7
              Originally posted by Laur_24 View Post
              Vreau si eu una bucata cu posta "Romane"
              sper sa nu fie defecta, face AU si in alt receptor decat cel original?
              Salut!

              1 buc este 80 de lei, ramburs, cu posta Romane.Cartela e OK, merge in orce receptor conax.E varianta V3, adica incarci cānd vrei.Daca Te intereseaza, trimite adresa in PM

              Comment


                #8
                Am trimis datele in PM pt. o cartela Focusat. Daca este buna si merge si pe alt receptor.

                Comment

                Your contribution will be used to pay for our hosting service.
                THANK YOU FOR YOUR CONSIDERING CONTRIBUTING!


                Working...
                X