Hello Guest, if you are reading this it means you have not registered yet or not logged in. Please take a second, login or register here, and in a few simple steps you will be able to enjoy all the many features of our fine community. Note that lewd or meaningless nicknames are prohibited (no numbers or letters at random) and please introduce yourself in the section for you to meet our community.

PCHOME.RO

Collapse

RDI-Food

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently active users viewing this thread: 1 (0 members and 1 guests)
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Chiftele si sos de mărar INGREDIENTE carne tocată 1kg ouă 2 bucăți, 2 felii de piine umezită 2 legaturi mărar sare Pentru sos: ulei făină albă de grâu cca. 2-3 linguri, lapte 500 ml, sare mărar proaspăt cca. 1/2 legătură,

    Comment


      https://www.facebook.com/tele2drobet...87150531437432

      Comment


        https://www.facebook.com/61979477186...69634657194234

        Comment


          Comment


            Comment


              Comment


                Comment


                  https://www.facebook.com/CarmenElect...88372571636457

                  Comment


                    Astazi vom vorbi pe larg despre subiectul proteinelor. Acest subiect este unul foarte important. Una dintre cele mai frecvemnte intrebari care se pune este: "De unde imi voi lua proteinele daca mananc cruditati?"
                    Din nefericire se vehiculeaza atatea informatii gresite despre proteine, chiar informatii oficiale.
                    Intrebarea care mi se pune de obicei atunci cand oamenii afla ca sunt preponderent raw vegan este aceasta: “Si de unde iti iei proteinele?”
                    Asa ca, haide sa vorbim despre asta. In primul rand, am fost spalati pe creier ca sa credem ca avem nevoie de mari cantitati de proteine, ca avem nevoie de multa carne pentru a fi mari si puternici, asa ca asta ar trebui sa facem, nu-i asa? Un om puternic mananca carne si in general multe proteine—absurditati.
                    In general, nutritia traditionala si organizatiile de sanatate guvernamentale spun ca avem nevoie ca aproximativ 15-20% din dieta noastra sa fie formata din proteine, ceea ce reprezinta o cantitate destul de mare.
                    Dar ceea ce este amuzant este ca…
                    Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS) spune ca 99% din populatie nu are nevoie decat ca aproximativ 5% din totalul zilnic al caloriilor sa provina din proteine. Iar USDA (U.S. Department of Agriculture) este doar cu putin mai generoasa, stabilind procentul la 6,5%—ceea ce este foarte aproape de cel stabilit de OMS, nu-i asa?
                    De fapt avem nevoie pentru a trai chiar de mai putine proteine, adica exact cat gasim in fructe si verdeturi.
                    Asadar, de ce circula astfel de informatii? Ei bine, exista o multime de informatii gresite, mult marketing, multi bani. In spatele industriei carnii sunt multi bani, se fac mari eforturi pentru a promova astfel de alimente.
                    Dar, daca adopti o dieta raw vegana, preponderent bazata pe cruditati, de unde iti iei proteinele? Ei bine, haide sa facem o mica trecere in revista. Sa ne uitam la trei dintre cele mai puternice si mai mari animale din lume. Sa ne uitam la gorila, la girafa si la rinocer. Ce mananca aceste animale? Mananca ele alte animale? Nu, bineinteles ca nu.
                    Sa analizam gorila. Gorila este extrem de puternica, adica daca facem raportul intre greutate si forta, este incredibil, si totusi ea este un animal bland. Ce mananca ea? Fructe si verdeturi, nu-i asa? Girafa, ce mananca ea? Frunze. Rinocerul mananca iarba, corect? Elefantul mananca iarba. Ce se intampla aici? Cele mai mari si mai puternice animale, care traiesc cel mai mult, toate, mananca iarba, verdeturi si frunze.
                    Nu ne spune acest lucru ceva? Evident, noi nu suntem animale, dar putem invata mult din ceea ce ele fac, nu-i asa? Animalele vegetariene tind sa traiasca mai mult decat animalele carnivore, ceea ce este un alt lucru ce trebuie luat in considerare. Asa ca vom face o distinctie intre proteinele animale si proteinele vegeteale.
                    Asadar, aceste animale mari mananca frunze si verdeturi si se simt bine. Ele mananca mari cantitati, asta fac toata ziua. Stau in padure 15 ore pe zi si mananca frunze. Noi oamenii, suntem ocupati, avem lucruri de facut si nu putem face la fel ca animalele acestea.
                    Dar sa vedem care sunt sursele obisnuite de proteine. Atunci cand oamenii se gandesc la proteine, ei se gandesc la carne, se gandesc la oua, se gandesc la produse lactate. Sa analizam, de exemplu, o bucata de carne de pui.
                    In general, intr-o bucatica de piept de pui se gasesc aproximativ 20 de grame de proteine. Insa, ce se intampla cand gatesti aceasta bucatica de carne de pui? Enzimele se distrug.
                    Enzimele sunt forme de proteine. Cand incalzesti proteinele, ele se coaguleaza. Practic, ele se lipesc foarte, foarte strans unele de altele. Gandeste-te la un ou prajit sau la o omleta. Cand spargi pui oul si pui continutul in tigaie si il incalzesti, el devine solid, nu-i asa?
                    Asa ca, din acea forma lichida el se condenseaza, se solidifica si devine foarte compact. Asta se intampla cu proteinele atunci cand le gatesti, cand le incalzesti.
                    Rezultatul este ca proteinele sunt mult mai dificil de digerat. In felul acesta este de asemenea distrusa o mare parte din proteine. Asa ca, daca ai 20 de grame de proteine intr-un piept de pui, pana cand acesta ajunge in organismul tau dupa ce a fost gatit, probabil ca nu vor mai fi decat jumatate din aceste proteine.
                    Apoi, organismul tau trebuie sa lucreze pentru a digera aceste proteine, trebuie sa distruga practic tot acest rezultat al procesului de gatit. Si apoi, el trebuie sa il transforme in aminoacizi. Aminoacizii formeaza proteinele si noi depozitam in organism aminoacizi, de exemplu in ficat si apoi in muschii nostri. Majoritatea tesuturilor noastre sunt formate din aminoacizi, care sunt caramizile din care sunt constituite proteinele.
                    Asadar, noi de fapt cam lucram invers, mancam carne, care este proteina. Noi transformam proteina in aminoacizi si apoi organismul nostru reconstruieste din acesti aminoacizi proteina necesara pentru structura noastra.
                    Iata ce fac animalele precum gorila si elefantul. Ele mananca frunze, mananca verdeturi, care reprezinta cea mai buna sursa de proteine in comparatie cu proteina animala.
                    Si de fapt animalele iau practic aminoacizi, nu proteine compacte, ele mananca aminoacizi cruzi, foarte usor de digerat si apoi din acestia formeaza proteine.
                    Asa ca, nu exista nicio distrugere si apoi o reconstruire a proteinelor. Pur si simplu ele construiesc proteinele. Foarte, foarte simplu. Si sunt verdeturi, cum ar fi varza kale, care au per gram mai multa proteina decat carnea rosie.
                    Singura deosebire este ca, daca mananci o friptura de 500 grame, trebuie sa te asiguri ca mananci aceeasi cantitate de verdeturi. Deci, avand in vedere aceste cifre, avem un motiv in plus sa mancam mai multe fructe si legume deoarece fiecare dintre acestea, fie ca este un mar, sau alt fruct, sau o leguma, va contine intr-o anumita proportie carbohidrati, grasimi si proteine, nu-i asa?
                    Astfel ca, daca ai o dieta raw vegana, fara niciun pic de alimente de origine animala, si mananci o varietate de alimente vegetale, nu vei avea nicio problema ca sa introduci in organismul tau cel putin 10% proteina in fiecare zi.
                    Daca vrei sa cresti cantitatea de proteine, exista anumite alimente care au un continut mai ridicat de proteine. De exemplu, migdalele. Prin inmuiere si germinare biodisponibilitatea aminoacizilor din alimente creste. Asa ca nucile si semintele, cum ar fi semintele de floarea soarelui, semintele de dovleac sunt surse minunate de proteine. Legumele cu frunze verzi sunt o sursa foarte, foarte concentratata de proteine si de fapt constituie cea mai buna sursa de proteine pe care le poti manca.
                    Repet, esentialul este sa mananci suficient din acestea, dar acesta nu este un lucru prea dificil. De exemplu, daca ai o salata cu verdeturi, daca bei un smoothie verde, unul sau doua din acestea pe zi, totul este in regula. Asta este toata proteina de care ai nevoie si organismul nu are nevoie sa-si iroseasca energia si timpul desfacand alimentele animale grele pentru a le transforma in aminoacizii de care avem de fapt nevoie noi.
                    Insa oamenii mai pun o intrebare: “Cum e cu proteinele complete comparativ cu proteinele incomplete?”
                    De exemplu, se recomanda ca sa mananci orez impreuna cu porumb pentru a avea proteina completa. Se credea mai demult ca asa stau lucrurile, insa acum incepem sa realizam ca ficatul, asa cum am mentionat anterior, depoziteaza aminoacizi. E ca si cum ficatul ar avea un bazin plin cu aminoacizi.
                    Si cand introduci proteine din indiferent ce sursa, chiar daca este o sursa de proteina vegetariana, care este incompleta, ceea ce inseamna ca aceasta nu are toti aminoacizii esentiali si neesentiali, ficatul de fapt va incepe sa-i imperecheze cu aminoacizii complementari pentru a o transforma intr-o proteina completa in organismul nostru.
                    Deci, de fapt nu conteaza, proteinele din surse vegetale intotdeauna vor fi mai bune. Si pe de alta parte, atunci cand mananci o multime de alimente de origine animala—carne, produse lactate, alimente de genul acesta, acestea sunt foarte, foarte acide in organismul tau. Acestea au o actiune foarte acida.
                    Iar aceasta este o mare problema.
                    Proteina in exaces este cauza Nr.1 de distrugere a rinichilor. Ira cand se intampla asta, atunci orice boala poata sa apara.
                    Aciditatea produce boala. Acidul inseamna distrugere. Acidul inseamna scoaterea oxigenului din organism. Si acidul este legat de cancer si alte boli. Fructele si legumele sunt alcaline si ele creaza un mediu oxigenat, sanatos in organism, aceasta fiind de fapt starea de sanatate in care noi vrem sa fim.
                    Toate afectiunile au drept cauza principala aciditatea din organism. Si cele mai mari surse de acid sunt produsele animale.
                    Mananca aminoacizi direct din fructe, verdeturi, seminte si nuci,

                    Comment


                      purcel la butoi

                      https://www.facebook.com/joaopaulo.i...36212939826211

                      Comment


                        parpaneata likes this.

                        Comment



                        Working...
                        X