Hello Guest, if you are reading this it means you have not registered yet or not logged in. Please take a second, login or register here, and in a few simple steps you will be able to enjoy all the many features of our fine community. Note that lewd or meaningless nicknames are prohibited (no numbers or letters at random) and please introduce yourself in the section for you to meet our community.

PCHOME.RO

Collapse

Calatorii : sfaturi bune pentru un sejur placut

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently active users viewing this thread: 1 (0 members and 1 guests)
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Aeroportul Internaţional Cluj-Napoca a anunţat ieri o creştere de 25% a traficului aeroportuar faţă de anul trecut. Cel mai important eveniment al anului 2010 este atingerea pragului de un milion de pasageri deserviţi, eveniment pe care directorul aeroportului, David Ciceo, a ţinut să-l marcheze printr-un eveniment ce va fi organizat luni.







    Săptămāna viitoare, aeroportul va atinge pragul de un milion de pasageri īn 2010, avānd īn vedere că pānă la finalul lunii noiembrie numărul pasagerilor a depăşit 930.000. “Avem estimările proprii, avem datele oferite de companiile aeriene, care ne spun ce rezervări sunt, pentru ce curse, astfel că putem afirma cu certitudine că săptămāna viitoare ajungem la un milion de pasageri. Pentru noi e un moment extrem de important şi de aceea ne bucurăm pentru această reuşită. Otopeni, cel mai important aeroport din Romānia, a ajuns la această performanţă īncă din 1996. Acum a venit rāndul nostru, iar asta dovedeşte că am ajuns la un anumit nivel de dezvoltare”, a precizat directorul Aeroportului Cluj, David Ciceo.

    “Atingerea pragului de un milion de pasageri reprezintă un moment important, care demonstrează că investiţiile derulate de administraţia judeţeană īn modernizarea şi dezvoltarea aeroportului au fost necesare şi justificate. Dezvoltarea judeţului nostru este legată şi de acest obiectiv. Este o poartă de intrare, dar şi o carte de vizită. Şi īn perioada următoare vom continua proiectele care au īn vedere extinderea şi modernizarea acestui obiectiv”, a declarat Alin Tişe, preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, īn subordinea căruia se află aeroportul. Nu doar numărul pasagerilor a īnregistrat o creştere faţă de 2009, ci şi cel al mişcărilor (aterizări şi decolări), care a crescut cu 25% faţă de anul trecut.

    Comment


      #17
      Numărul pasagerilor transportaţi de compania aeriană low-cost WizzAir a crescut cu o treime īn acest an, conform unei raportări remise ieri. WizzAir are trei baze aeriene īn Romānia, este vorba de cele din Cluj, Timişoara şi Bucureşti.

      Numărul pasagerilor transportaţi de la 1 decembrie 2009 şi 30 noiembrie 2010 a depăşit două milioane, conform raportului, o creştere cu 34% faţă de intervalul similar anterior. Cota de piaţă a companiei, īn Romānia, a ajuns astfel la 59%, faţă de principalul competitor, Blue Air, cu 27%, conform directorului comercial Gyorgy Abran.

      Amintim, compania a anunţat recent că va introduce, anul viitor, curse directe din Cluj spre Cipru.
      Cursele aeriene pe ruta Cluj-Napoca – Larnaca (Cipru) vor avea o frecvenţă de două pe săptămānă, iar prima dintre acestea este programată pentru 4 iunie. De menţionat, tot astăzi WizzAir a anunţat şi introducerea a trei curser aeriene noi din Bucureşti spre Bari şi Alicante, din martie anul viitor, şi din Tārgu Mureş spre aeroportul londonez Luton, tot din martie.

      Tarifele pornesc de la un preţ de 140 de lei pentru un zbor

      Comment


        #18
        Ryanair : comanzi pana maine , pentru zboruri in februarie la 3 euro per zbor !

        (cu taxe 18 euro dus-īntors)

        Comment


          #19
          Eu caut oferte/promotie de-acum pt 2 persoane, august-TelAviv, nu se-nghesuie nicio firma, de low cost nici nu se pune problema.. @isr, ma poti ajuta?
          Ca trece tineretea, nu-i mare paguba...
          Problema e ca trece si batranetea...

          Comment


            #20
            Nu cred ca exista low-cost spre Israel . Nu cred ca se merita spre destintia aia .

            Comment


              #21
              Romavia are curse spre Israel ( mai 'eftin decat Tarom).
              Ca romanu' nu-i nici unu', unde-s multi putea fi unu

              Comment


                #22
                Originally posted by KingBlana View Post
                Nu cred ca exista low-cost spre Israel . Nu cred ca se merita spre destintia aia .
                Originally posted by marius_antonio View Post
                Romavia are curse spre Israel ( mai 'eftin decat Tarom).
                Intradevar nu exista low cost, mi-au confirmat-o mai multe agentii, nici Romavia n-am gasit.. doar TaRom-ul mi-au facut cea mai ieftina oferta, pana acum: 2 pers/dus-intors/440euro
                Ca trece tineretea, nu-i mare paguba...
                Problema e ca trece si batranetea...

                Comment


                  #23
                  Aeroportul International Cluj-Napoca va fi inchis in perioada 12 mai 2011 - 16 mai 2011 pentru lucrari de reparatii la pista de decolare-aterizare
                  Avand in vedere lucrarile de reparatii ce vor fi executate la pista de decolare-aterizare, traficul pe Aeroportul International Cluj-Napoca va fi suspendat pe durata a 4 zile īn perioada 12 mai 2011, ora 08:00 – 16 mai 2011, ora 08:00 (ore locale).
                  Pentru a veni in intampinarea pasagerilor, aeroportul colaboreaza cu companiile aeriene in vederea desfasurarii traficului pe alte aeroporturi. Cu privire la orarul zborului şi aeroporturile de plecare/sosire pentru aceasta perioada, precum si pentru alte informatii privind calatoria lor, pasagerii sunt rugati sa ia legatura cu companiile aeriene.

                  Comment


                    #24
                    Wizz Air, cea mai mare companie low fare – low cost din Romānia şi din Europa Centrală şi de Est a anunţat azi că va reduce capacitatea de transport de la Aeroportul Cluj-Napoca cu 26%. Operaţiunile vizate urmează să fie mutate la Aeroportul Tīrgu Mureş. Deciza a fost luată īn urma recentelor divergenţe cu managementul Aeroportului Cluj-Napoca, care a deschis discuţia referitoare la contractul existent şi a anunţat introducerea unor noi taxe de aeroport. Compania a punctat clar faptul că noile condiţii vor determina reducerea operaţiunilor din Cluj şi alocarea respectivei capacităţi de transport īn Tīrgu-Mureş.
                    Īn acelaşi timp, Wizz Air va reduce flota compusă din trei aeronave de la baza operaţională din Cluj cu un aparat Airbus A320, pe care īl va muta la Aeroportul Tīrgu-Mureş pentru a devansa deschiderea celei de-a 15-a baze acolo, aceasta urmānd să devină operativă pe 5 mai, faţă de 16 iunie, data anunţată iniţial.
                    Astfel, destinaţiile Weeze-Dusseldorf, Roma Fiumicino , Dortmund , Paris Beauvais si Londra Luton nu vor mai fi disponibile din Cluj.

                    Comment


                      #25
                      Comisia Europeana a adoptat astazi cea de-a 17-a versiune actualizata a listei companiilor aeriene interzise in Uniunea Europeana. Unele companii aeriene - printre care patru companii aeriene din Indonezia ce transporta exclusiv marfuri si un transportator aerian ucrainean - au fost scoase din lista deoarece problemele legate de siguranta au fost rezolvate in mod satisfacator.



                      Comisia Europeana a adoptat astazi cea de-a 17-a versiune actualizata a listei companiilor aeriene interzise in Uniunea Europeana. Unele companii aeriene - printre care patru companii aeriene din Indonezia ce transporta exclusiv marfuri si un transportator aerian ucrainean - au fost scoase din lista deoarece problemele legate de siguranta au fost rezolvate in mod satisfacator.

                      Comitetul pentru Siguranta Aeriana, care s-a reunit intre 5 si 7 aprilie, a examinat de asemenea cazuri ale unor transportatori aerieni europeni. Comisia le cere autoritatilor dintr-o serie de state membre sa-si imbunatateasca procedurile de supraveghere a acestor transportatori aerieni, pentru a se asigura ca toate companiile aeriene stabilite in Europa isi desfasoara activitatea in conditii de maxima siguranta.

                      Aceasta versiune actualizata anuleaza interdictia privind operatiunile a patru companii aeriene indoneziene ce fac exclusiv transport de marfa: Cardig Air, Republic Express, Asia Link si Air Maleo. Decizia a fost luata ca urmare a masurilor de executare consistente pe care autoritatile indoneziene le-au luat pentru a se asigura ca operatiunile companiilor aeriene sunt sigure. Restrictiile privind compania aeriana ucraineana UMAir au fost de asemenea ridicate dupa ce s-au primit dovezi solide ca performantele acesteia s-au imbunatatit.

                      Autoritatile din Angola, Cambodgia, Kazahstan si Kargazstan si-au intensificat eforturile de a aplica standardele internationale de siguranta. Tinand cont de acest lucru, unele companii care nu
                      mai sunt angajate in operatiuni comerciale de transport aerian au fost scoase de pe lista, potrivit reprezentantei CE la Bucuresti.

                      Lista europeana actualizata include toti transportatorii certificati in 21 de state, adica un total de 269 de transportatori aerieni inmatriculati care fac obiectul unei interdictii totale de exploatare in Uniunea Europeana, respectiv: Afganistan, Angola, Benin, Republica Congo, Djibouti, Guineea Ecuatoriala, Gabon (cu exceptia a trei transportatori care efectueaza zboruri cu anumite restrictii si conditii), Indonezia (cu exceptia a sase transportatori), Kazahstan (cu exceptia unui transportator care efectueaza zboruri cu anumite restrictii si conditii), Republica Kargaza, Liberia, Mauritania, Mozambic, Filipine, Sierra Leone, Sao Tome si Principe, Sudan, Swaziland si Zambia.

                      Lista include si trei transportatori individuali: Blue Wing Airlines din Surinam, Meridian Airways din Ghana si Silverback Cargo Freighters din Rwanda.

                      In plus, lista include zece transportatori aerieni autorizati sa efectueze zboruri in UE in anumite conditii si facand obiectul unor restrictii stricte: Air Astana din Kazakhstan, asa cum s-a mentionat mai sus, Air Koryo din Republica Po....ra Democrata Coreeana, Airlift International din Ghana, Air Service Comores, Afrijet, Gabon Airlines si SN2AG din Gabon, Iran Air, TAAG Angolan Airlines si Air Madagascar, certificata in Madagascar.

                      Comment


                        #26
                        Cum poti ajunge lowcost in cele mai importante capitale din regiune?

                        In Romania opereaza 12 companii aeriene low cost, acestea efectuand curse catre un numar putin peste 40 de destinatii, aflate in 11 din cele 27 state membre ale Uniunii Europene.

                        Singurele capitale din UE in care se poate ajunge direct din Romania sunt Viena, Bruxelles, Larnaca, Paris, Berlin, Dublin, Roma, Londra, Madrid si Budapesta. Daca vreti sa calatoriti cu companii low cost catre oricare din celelalte 16 capitale este nevoie sa faceti cel putin o escala.

                        Din pacate, pentru a ajunge de la Constanta la Sofia sau de la Cluj Napoca si Timisoara la Budapesta trebuie sa traversati de doua ori Europa, asta deoarece majoritatea legaturilor catre destinatiile din regiune prin companiile low cost sunt in bazele aeriene din partea cealalta a continentului.

                        Spre Atena
                        Catre capitala Greciei trebuie mers din Bacau prin Bruxelles, de unde se pleaca mai departe cu o cursa Brussels Airlines, sau prin Roma, de unde calatoria trebuie continuata cu easyJet.

                        Din Cluj spre Atena trebuie sa se zboare mai intai spre Barcelona, Roma sau Pisa, oricare din curse fiind operata de Wizz Air. Din Barcelona curse spre Atena efectueaza spaniolii de la Vueling, din Pisa trebuie plecat cu Air One, iar din Roma cu easyJet.

                        Din Constanta spre Atena singura varianta este cu Ryanair pana la Pisa, iar de acolo cu o cursa AirOne, Tot o singura posibilitate de escala exista si din Sibiu, prin Stuttgart, unde se ajunge cu Blue Air, iar de acolo mai departe se merge cu aeronave GermanWings.

                        De la Timisoara si Tirgu Mures la Barcelona sau Roma se poate zbura doar cu Wizz Air, iar de acolo spre Atena este nevoie sa se zboare cu Vueling, respectiv easyJet.

                        Spre Bratislava
                        De la Bacau la Bratislava se ajunge zburand cu Blue Air pana la Milano, Londra sau Paris, iar de acolo cu Ryanair. De la Cluj Napoca, Timisoara sau Tirgu Mures spre Bratislava trebuie zburat intai cu Wizz Air spre Milano, Londra, Paris sau Alicante (doar din Cluj Napoca), iar mai departe cu Ryanair.

                        Tot cu Ryanair se zboara si de la Constanta spre Bratislava, prin Milano Orio Al Serio. Din Sibiu nu exista zboruri spre niciun aeroport din Europa de pe care se decoleaza catre capitala Slovaciei.

                        Spre Budapesta
                        Singurul zbor direct intre un oras din Romania si Budapesta este cel din Tirgu Mures, operat de Wizz Air.

                        Intre Bacau si Budapesta legatura aeriana se face prin Bruxelles, Milano, Roma sau Londra, destinatii la care se ajunge cu Blue Air. Cu exceptia Bruxelles-ului, de unde se poate pleca cu Brussels Airlines, si Londra Luton, de unde se poate pleca cu easyJet, din toate celelalte puncte intermediare se poate ajunge in capitala Ungariei cu Wizz Air.

                        Singurele legaturi din Constanta spre Budapesta sunt la Milano si Pisa, unde se poate ajunge cu Ryanair si de unde se poate pleca mai departe cu Wizz Air.

                        Spre Larnaca
                        In Larnaca se poate ajunge direct din Bucuresti si Cluj Napoca cu o cursa aeriana low cost apartinand Wizz Air. Tot din Bucuresti spre Cipru pleaca si o cursa Blue Air.

                        Din Bacau, Tirgu Mures sau Timisoara se poate ajunge in Larnaca doar via Londra Luton, unde trebuie apelat la serviciile companiilor Thomsonfly sau Monarch Airlines. Daca se pleaca din Sibiu cu Blue Air trebuie facuta escala la Stuttgart, de unde se ia mai departe un avion apartinand companiei Condor.

                        Spre Liubliana
                        In capitala Sloveniei se ajunge cel mai greu, fiind nevoie de doua escale. Se poate pleca doar din Bucuresti, cu GermanWings, fie spre Cologne-Bonn, fie spre Stuttgart, iar de aici se pleaca mai departe spre London Stansted. Biletele pe relatia Bucuresti - London Stansted, indiferent unde are escala in Germania, sunt vandute impreuna, acesta fiind considerat un zbor unic din doua segmente. De pe aeroportul britanic se poate decola spre Liubliana doar cu o aeronava easyJet.

                        Spre Praga
                        Pana la Praga se poate zbura din Bacau via Bruxelles, Roma, Milano si Londra. Daca din Bruxelles se poate zbura mai departe doar cu Brussels Airlines, de pe celelalte aeroporturi se poate zbura cu Wizz Air. In plus, din Roma se poate pleca si cu o cursa apartinand Smart Wings.

                        Din Constanta spre Praga trebuie plecat mai intai la Pisa sau la Milano cu o cursa Ryanair, iar mai departe trebuie luata o cursa Air One, respectiv Wizz Air. Se mai poate merge si prin Viena Schwecha via Nuremberg, zbor din doua segmente vandut ca zbor unic de catre cei de la Air Berlin. Din Viena Schwechat se zboara spre Praga Ruzyne cu escala in Koln (de asemenea un zbor din doua segmente vandut ca zbor unic de German Wings).

                        Din Sibiu singura posibilitate de a ajunge la Praga apeland la serviciile companiilor low cost este prin Madrid, unde se ajunge cu Blue Air. Din Capitala Spaniei se pleca spre Cehia cu o cursa Wizz Air.

                        Din Timisoara, Tirgu Mures si Cluj Napoca exista legaturi spre Praga de pe aproape toate aeroporturile spre care pleaca curse Wizz Air.

                        Spre Sofia
                        De la Bacau la Sofia se poate ajunge doar zburand cu Blue Air si Wizz Air, escalele putand fi facute la Milano, Roma, Londra sau Paris. Daca din Sibiu legatura spre Sofia este la Madrid, din Constanta escala ar trebui facuta la Milano, in ambele cazuri a doua legatura fiind o cursa Wizz Air.

                        Din Cluj Napoca, Timisoara si Tirgu Mures se poate pleca spre Barcelona, Milano, Roma, Bologna, Londra, Paris, Madrid sau Dormund. In plus, din Timisoara si Cluj Napoca se mai poate pleca si spre Valencia sau Venetia. Atat spre destinatiile intermediare, cat si dinspre acestea spre Sofia se va calatori cu Wizz Air.

                        Spre Varsovia
                        Inainte sa ajungeti in Varsovia trebuie sa faceti escala in Bruxelles, Milano, Roma, Londra sau Paris, asta daca plecati de pe aeroportul din Bacau. Majoritatea legaturilor sunt la Wizz Air, cu exceptia celei din Bruselles, de unde trebuie luata o cursa Brussels Airlines. La Roma, la cursa Wizz Air exista alternativa Norwegian Air Shuttle.

                        Din Constanta escala ar trebui facuta la Milano, unde se ajunge cu Ryanair si de unde se pleaca mai departe cu Wizz Air, in timp ce pentru zborurile cu plecare din Sibiu escala ar trebui facuta la Madrid. Pana acolo se ajunge cu o cursa Blue Air, iar din capitala Spaniei spre cea a Poloniei se poate pleca fie cu o cursa Vueling, fie cu una a maghiarilor de la Wizz Air.

                        Plecarile din Cluj Napoca, Timisoara sau Tirgu Mures spre Varsovia pot avea escala in Madrid (legaturi Wizz Air si Vueling), Barcelona (doar legatura Wizz Air), Milano (doar legatura Wizz Air), Roma (legaturi Wizz Air si Norwegian Air Shuttle), Bologna (doar legatura Wizz Air), Londra (doar legatura Wizz Air) si Paris (doar legatura Wizz Air).


                        Nota: Din Bucuresti spre oricare destinatie mentionata in articol exista cel putin 50 de variante de escala, motiv pentru care legaturile aeriene low cost din Bucuresti spre capitalele din regiune au fost omise intentionat din articol.

                        Pentru a determina cea mai buna varianta de escala consultati site-urile operatorilor aerieni, de unde puteti afla atat orele de plecare pentru fiecare cursa in parte, cat si perioada in care zborurile sunt operat pe distantele dorite.

                        http://www.ziare.com/preturi/oferte-...egiune-1091484
                        Ofset-uri 1,6Al/1.6Fe/1,4Fe, 2&HH , SkyStar2;
                        Optibox Spider HD
                        HSS-7160NA (DigiTV)
                        90E - 34,5V

                        Comment


                          #27
                          http://www.stylereport.ro/calatorii/...ta-prin-franta

                          Comment


                            #28
                            Eu as vrea sa ajung la Roma via ModenaOprire min 1 zi) cu masina si o sa am minim 10 zile la dispozitie.Ce as putea vizita intr-o zi maxim doua in jurul acestei locatii,sa merite?Cu exceptia Rimini,Florenta,Venetia,Pisa pe care le-am mai vizitat.Sudul e asa periculos cum se spune?
                            DM 500S,Hyundai Digicablu,Humax DIGI C HD,Diablo CAM,VU+ UNO,HH DM3800s,Triax TDA110,Inverto single black

                            Comment


                              #29
                              Muzeul Ferrari.

                              Neaparat Siena si San Gimignano.

                              Perugia e un oras in care merita sa te opresti, macar pentru portile etrusce. Poate prinzi si Umbria Jazz Festival in iulie. Langa Perugia este Assisi, leaganul franciscanilor.

                              v

                              Edit: am fost in Napoli si nu mi s-a parut asa de periculos. OK, eu am crescut in Bucale... Oricum se conduce putin mai civilizat decat la noi, nu cu mult dar totusi. Insa nu prea merita. Daca mergi putin in sud, Peninsula Sorentina este f civilizata si ai ce sa vezi pe amandoua coastele plus insula Capri, Pompei, Vezuviu, etc
                              Last edited by v.b.15; 4 June 2011, 22:52.

                              Comment


                                #30
                                London , baby

                                Comment



                                Working...
                                X