Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 22
  1. #1
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Germania
    Posts
    93
    Posts Thanks / Likes

    Default Bataie de joc !! Schimbare decodor cu ruina

    Nervi, suparare, dezamagire..nici nu stiu cum sa descriu starea in care ma aflu, dupa ce am primit "noul" decodor de la DIGI dupa ce l-am trimis pe al meu stricat la ei catre reparatie sau schimbare. Am relatat deja ce probleme am avut cu al meu pe un alt thread (ecran rosu, albastru, fara imagine si sonor) . L-am trimis in Romania catre reparatie/schimbare (avand decodorul in custodie) La punctul RDS-RCS i s-a spus varului meu sa astepte cateva zile si va primii unul nou. Bun..bucurie.. Acum o zi l-am despachetat pe cel "nou" si..surpriza mare! Am primit decodorul altcuiva, distrus exterior, zgarieturi si nenorociri, plin de praf..

    - carcasa sub orice critica
    - jegos (scuze, dar murdar e prea frumos spus)
    - plin de praf si mizerie
    - zgariat fata/spate/peste tot
    - telecomanda cu sigla RCS desi pe decodor e sigla DIGI - probabil o telecomanda foarte veche din vremea cand si pe decodoare scria RCS
    - pe telecomanda LIPSESTE IN MARE PARTE VOPSEAUA, de veche ce e si prin cate maini a trecut
    - telecomanda are pe margini urme mari si multe de incercare de deschidere cu forta, e distrusa
    - receptorul nu reactioneaza la toate butoanele telecomenzii
    - tot decodorul arata de parca a fost aruncat de la etajul 4 in jos, si apoi in sus fara succes

    Decodorul care eu l-am trimis la reparat arata CA NOU, fara zgarieturi, nimic, ptr ca sunt un om care ingrijeste meticulos aparatura electronica, pastrata in Rack la vedere.

    Asta se numeste SERVICI CLIENTI? ? Mi se pune in brate un JEG imputit de decodor care cine stie din ce motive a fost dat inapoi la DIGI si apoi dintr-un raft uitat in service a ajuns la mine?! E sub orice critica ceea ce face DIGI, are impresia ca asa se poate trata un client? Efectiv mi s-a inapoiat un RAHAT IMPUTIT de la cine stie ce fost-proprietar (sau mai multi) de care simteau ei nevoia ca trebuie sa se scape, si care NICI MACAR NU FUNCTIONEAZA BINE! Poate e si vina varului meu ca nu a verificat ce se afla in cutie, dar fiind oameni cu bun simt nu ne-am gandit chiar la asa batjocura.

    - Update nu se poate face, se blocheaza (soft din 2007)
    - la circa 1-2 ore imaginea se blocheaza , sonorul insa si subtitrarea merg mai departe
    - nu raspunde la toate comenzile de pe telecomanda
    - pana si lista cu programe era inca asa cum a lasat-o fostul proprietar, deci nici macar un update nu a fost efectuat in service..

    Il rog frumos pe @fanta sau altcineva ([email protected]?) care este in puterea sa ma ajute sa mi se schimbe acest decodor cu unul nou. Este o NERUSINARE, o bataie de joc ce a facut DIGI prin a-mi da acest decodor in stare de ruina, o bucata de fier vechi obosita si jegoasa numai buna de casat. Nu accept asa tratament, pentru ca sunt un client platitor de ani buni si nu admit sa fiu batjocorit in asa hal.

    Am trimis la reparat un HSS 3169, am primit acelasi model inapoi. Nu este relevant modelul, vreau doar sa primesc un decodor in regula din pct de vedere atat optic cat si tehnic.

    Va multumesc.

  2. #2
    Mägar de marcä Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    Bucuresti
    Posts
    7,529
    Posts Thanks / Likes

    Default

    auf gut deutsch, voll gefickt
    adevärul este inventia unui mincinos

  3. #3
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Germania
    Posts
    93
    Posts Thanks / Likes

    Default

    exact..nu am vrut insa sa ma exprim asa dur..

  4. #4
    Silver Member Expert
    Join Date
    May 2002
    Posts
    2,364
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Aoleu, chiar ii ziceam mamei sa-si trimita "conserva" sa o schimbe ca si a ei face probleme, dar cind citesc ce ai patit ma apuca groaza.
    Pune o poza cu scula aia ca-s tare curios!

  5. #5
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Germania
    Posts
    93
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Ok, am exagerat cu chestia cu etajul 4, carcasa e inca intreaga, dar e foarte zgariata peste tot. Mufele RF sunt si ele indoite, inegrite. E un aparat vechi si deloc intretinut. Si nici nu functioneaza bine.. Presupun ca sunt un caz mai de exceptie, ptr ca am mai vb cu unii care au dat aparatele la reparat si au primit aparate noi fara probleme. M-am ales poate doar eu cu relicva antica..

  6. #6
    Moderator Expert
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Maubeuge, FR
    Posts
    5,695
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Poate de aceea e bine ca posesorul sa fie in Romania. Ar fi trebuit ca cineva sa-l ridice direct de la casierie, asa se putea evita aceasta situatie.

  7. #7
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Bukovina
    Posts
    182
    Posts Thanks / Likes

    Default

    si eu cand m-am abonat acum 3 saptamani am primit in custodie un jeg. dar am reusit sa-l reconditionez, arata aproape ca nou. norocul meu a fost ca fata nu a fost afectata, capacul de deasupra are unele mici zgarieturi care sunt insesizabile de la distanta, decodorul functioneaza perfect.
    PS. am fost mai norocos
    Last edited by cipy1185; 12th August 2009 at 02:43.

  8. #8
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Germania
    Posts
    93
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by nrares View Post
    Poate de aceea e bine ca posesorul sa fie in Romania. Ar fi trebuit ca cineva sa-l ridice direct de la casierie, asa se putea evita aceasta situatie.
    pai de acolo l-a ridicat varu-meu. De unde altundeva? Direct de la caserie a ridicat conserva. Dar nu s-a gandit nimeni ca DIGI a introdus programul RABLA inversa...Greseala lui ca gandeste in rozbonbon si nu s-a uitat in cutie, ca doar i s-a spus ca primeste unul nou, asa ca a presupsus ca nu-l ia nimeni peste picior. Nici macar un nume ca DIGI. In afara de asta.. ori in Romania, ori in Germania..aici e vorba de nesimtirea cu care am fost tratat. De ce ar trebui sa fie posesorul acolo? De ce trebuie sa presupun lucruri de genul ca primesc un obiect defect si uzat?

  9. #9
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Germany
    Posts
    65
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Asa am patit si eu .Serviciul cu clientii ( nu vb. de suportul telefonic care este impresionant chiar vb. foarte serios).Eu cel putin am cimparat unul nou , m-am gindit ca pt. 30-35-de Euro nu se merita sa stai cu jegul in casa.Acum mai am o problema , abonamentul la DIGI TV este facut pe o adresa unde stau 2 persoane ( cu nume diferite) . S-a dus cineva sa plateasca DIGItv si au spus ca trebuie sa plateasca si internetul facut pe alt nume dar la aceasi adresa?Bai oamenii buni ,desteptarea .Adica eu daca stau cu cineva intr-un apartament trebuie sa-i platesc lui ala ce contracte a facut ala, sau sa astept sa se duca el primul la casierie sa-mi plateasca el.Eu am rezolvat : acest contract v-a fi inchis.Nu pot sa reneunt la DIGI ( nici nu am de ce ) dar cita prostie poate sa existe la casierie.Poate ma ajuta si pe mine cineva macar sa-mi spuna daca este normal asa ceava.

  10. #10
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Brasov
    Posts
    343
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Da, e absolut normal asa ceva la Digi. La fel a patit un vecin de-al meu. Aceeasi poveste. Tot ce poti face e ca sa platesti in avans ca sa nu mai ai griji.
    Numai bine ! @ Ionut_m_bv

  11. #11
    Member Mentor
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Timis
    Posts
    799
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by buburuza View Post
    Ok, am exagerat cu chestia cu etajul 4, carcasa e inca intreaga, dar e foarte zgariata peste tot. Mufele RF sunt si ele indoite, inegrite. E un aparat vechi si deloc intretinut. Si nici nu functioneaza bine.. Presupun ca sunt un caz mai de exceptie, ptr ca am mai vb cu unii care au dat aparatele la reparat si au primit aparate noi fara probleme. M-am ales poate doar eu cu relicva antica..
    Nu esti singurul,citeste aici sa te minunezi http://www.rdi-board.com/showthread.php?t=98649
    Rog si eu @[email protected] daca se pot lua masuri
    PS vineri seara dupa furtuna au mai "cazut" 3 receptoare ale unor consateni,2 duble si unul simplu,echipa de service a raspuns prompt si in 2 zile a venit cu altele in loc dar ce credeti?
    Din 3 doar 1 functiona,INCREDIBIL
    Cum pana mea sa nu le verifici cand le aduci clientilor la fel si astea,fizic ca dupa bombardament , pacat,uite asa isi foote constant imaginea digi
    La nevoie dau in PM numele celui de la service,eu i-am spus: cu tot respectul pt tine ca ma ajuti si colaboram in localitate asa nu se mai poate,service-ul e execrabil

  12. #12
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Germania
    Posts
    93
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Si acum sa inteleg ca trebuie sa ma multumesc cu rabla pe care am primit-o la schimb pentru bibeloul meu? Chiar nu e posibil asa ceva, am dat bunatate de gaina pentru un ou stricat?
    Hai nea DIGI ca stiu ca poti..

  13. #13
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Germania
    Posts
    93
    Posts Thanks / Likes

    Default

    O noua surpriza la problema mea:

    M-am uitat pe hartia care confirma schimbarea decodorului cu cel stricat. Numarul de serie de pe hartie NU CORESPUNDE cu cel de pe decodor Doar numarul de serie de la cartela cea "noua" (care nu pare deloc noua) , corespunde. Pe hartie e mentionat schimbarea cu seria vechii cartele si seria de la cea noua. (noua my ass..) Am verificat in meniul decodorului nr serie al cartelei si corespunde cu ce scrie pe hartie..Plus ca decodorul nu are sigil! Dupa cate stiu cartela e imperecheata cu decodorul. Daca pe hartie nr serie de cartela corespunde, dar al decodorului nu, si totusi functioneaza (asa cum functioneaza..cu frane), ma intreb, ce s-a intamplat in service

  14. #14
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Germania
    Posts
    93
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Sa inteleg ca trebuie sa ma multumesc cu rabla primita, care nici macar nu corespunde la numarul de serie cu ceea ce scrie pe hartie.. Se pare ca asa ceva este normal fata de clienti.. Adica inselaciune oficiala, ceva de genul: "taci si nu comenta, zi mersi ca ai primit un aparat, nu mai fa mofturi, multumeste-te ca nu l-ai primit bucati si trebuia sa-l montezi singur"

  15. #15
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    44
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Asta este daca digi nu are banii sa aduce receptoare pt cablu, satelit,mobile 3G ca sa fie schimbate asta care au stricat...Cine e de vina?Singura solutia care ofera este sa dau inapoi pe receptoare care recupereze de la tzigani....Daca nu te intereseaza Digi sport poti sa apelezi la orice alt provider din Romania....Incearca Dolce,Focus,Akta daca vrei sa iei numai pe cartela si cumpari tu ce receptor ai cef...

    ps Acuma stiu ca o sa sare toti instalatori la mine dar asta e adevarul....Orice strica la RCS este greu de fixat sau schimbat din cauza de lipsa de piese....

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top