Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 30
  1. #1
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    32
    Posts Thanks / Likes

    Default ptr domniiii de la digi

    Ar cam trebui sa mai anuntati cind nu mai merg anumite canale.Dar se pare ca nu prea este bun simt fata de abonati. Sau scos anumite canale astazi nu functioneaza cartoon network. Cind platim abonamentul nimeni nu zica ca trebuie platit mai putin ptr ceea ce faceti cu clienti. Macar scuze ar trebui sa va cereti fata de abonati.

  2. #2
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    32
    Posts Thanks / Likes

    Default si-au revenit

    Acum si-au revenit 14.28 cine stie ce au facut de a rasarit soarele. Nu mai am probleme cu copii acum

  3. #3
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    102
    Posts Thanks / Likes

    Default

    ar fii bine de stiut pe cand o sa mearga RTLKlub, Film+ si Cool din pachetul extra2 ca nu prea mai merge de cateva saptamani, ca tot omu plateste si ei nu au nici o responsabilitate in fata clientilor.
    Tara de c---t in care nu exista lege numai pt. cei cu bani (RDS-RCS). Bine ca platim si servicii nimic. Daca eu nu platesc o luna imi ta-ie serviciile, dar abonamentul nu a scazut ca nu mai avem programele de mai sus.
    Am sunat la ei si acolo nimeni nu stie nimic (nici nu stiau ca nu merge) , ce sa mai zic, am sa renunt in curand la digi ca nu merita. DAR NU ASTA II REZOLVAREA, atat timp cat platesc pt. un serviciu.Abea astept sa nu mai poata platii cei de la digi programe ca Spice, NG, Discovery ca sa se lamureasca lumea ca au un serviciu de cacao

  4. #4
    Member Mentor
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Timis
    Posts
    799
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Totodata ar fi bine de utilizat si butonul SEARCH,cat despre aia cu bani RCS-RDS nu vad in contract stipul.at ce canale tv sunt obligati sa ofere ci mai degraba o limita de canale,ceea ce zic eu ca au respectat

  5. #5
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2004
    Posts
    272
    Posts Thanks / Likes

    Talking

    Quote Originally Posted by laurentiu1972 View Post
    Acum si-au revenit 14.28 cine stie ce au facut de a rasarit soarele. Nu mai am probleme cu copii acum
    doar o mica corectie mi-am permis :
    Domnii se scrie cu 2 de i iar copiii cu 3 de i

    Bafta!
    Dubito ergo cogito...
    Cogito ergo sum :>

    Dreambox7000s/STAB HH120

  6. #6
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    400
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by Cioby View Post
    doar o mica corectie mi-am permis :
    Domnii se scrie cu 2 de i iar copiii cu 3 de i

    Bafta!
    Esti cam pretentios nu crezi? Omul se uita la Cartoon...

  7. #7
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Rosenau
    Posts
    148
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by sonic81 View Post
    ar fii bine de stiut pe cand o sa mearga RTLKlub, Film+ si Cool din pachetul extra2 ca nu prea mai merge de cateva saptamani, ca tot omu plateste si ei nu au nici o responsabilitate in fata clientilor.
    Tara de c---t in care nu exista lege numai pt. cei cu bani (RDS-RCS). Bine ca platim si servicii nimic. Daca eu nu platesc o luna imi ta-ie serviciile, dar abonamentul nu a scazut ca nu mai avem programele de mai sus.
    Am sunat la ei si acolo nimeni nu stie nimic (nici nu stiau ca nu merge) , ce sa mai zic, am sa renunt in curand la digi ca nu merita. DAR NU ASTA II REZOLVAREA, atat timp cat platesc pt. un serviciu.Abea astept sa nu mai poata platii cei de la digi programe ca Spice, NG, Discovery ca sa se lamureasca lumea ca au un serviciu de cacao
    Stai linistit ca imediat o sa vina unu' si o sa scrie ca la cat platesti iti ajung 2 programe in Extra 2.

  8. #8
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    32
    Posts Thanks / Likes

    Default ptr cioby

    Daca tu ai timp sa stai mai mult pe net nu inseamna ca toti isi permit sa piarda timpul aiurea. Nu cred ca nu ai inteles ceea ce am vrut sa specific. Cu 2 de ii sau 3 de iii inseamna ca esti mult prea destept de iti place sa faci observatii. Nu stiu ceea ce cauti cu inteligenta ta pe acest site.
    Nu vreau altceva decit sa respect ca sa fiu respectat

  9. #9
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Rosenau
    Posts
    148
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by laurentiu1972 View Post
    Nu vreau altceva decit sa respect ca sa fiu respectat
    Cred ca asta ai vrut sa sune altfel.

  10. #10
    Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    in oras
    Posts
    1,462
    Posts Thanks / Likes

    Default

    eu cred ca tu ai gresit cand ai deschis un topic pt 10 min cand nu ti-a functionat cartoon network.faptul ca citesc catva angajati de la digi pe aici nu inseamna ca este si birou de reclamatii.asteapta si tu sa nu mearga o zi si atunci poti sa-ti exprimi doleanta
    boy2good

  11. #11
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    32
    Posts Thanks / Likes

    Default posibil sa ai dreptate

    Nu sunt multumit in general de comportamentul celor de la digi. Platesti si daca dai un tel si ii intrebi ce se intampla cu un anumit canal dau din umeri si nu stiu nimic. Astazi cind am postat aceasta problema nu era de 10 min . Daca am deranjat pe cineva imi cer scuze. Dar am observat ca multe persoane nu stiu altceva decit sa ia la misto cind are posibilitatea. Daca ii intrebi ceva te ocoleste toata europa si tot nu iti da un raspuns. Multumesc celor care intradevar doresc sa dea o mana de ajutor celor care sunt incepatori

  12. #12
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2004
    Posts
    272
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by laurentiu1972 View Post
    Daca tu ai timp sa stai mai mult pe net nu inseamna ca toti isi permit sa piarda timpul aiurea. Nu cred ca nu ai inteles ceea ce am vrut sa specific. Cu 2 de ii sau 3 de iii inseamna ca esti mult prea destept de iti place sa faci observatii. Nu stiu ceea ce cauti cu inteligenta ta pe acest site.
    Nu vreau altceva decit sa respect ca sa fiu respectat

    Ce sa faci? Asta-i viata ...unii isi pierd timpul(in mod folositor) pe la scoala

    Respect man
    Dubito ergo cogito...
    Cogito ergo sum :>

    Dreambox7000s/STAB HH120

  13. #13
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    203
    Posts Thanks / Likes

    Default

    In locul tau i-as da in judecata si le-as cere daune. Nu e posibil asa ceva. In loc sa multumesti ca timp de 10 minute copiii tai au facut altceva decat sa stea cu nasul in televizor tu faci galagie. Ce lume
    Max TV, Strong 4401, 0,9 si 3 LNB-uri.

  14. #14
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    12
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by boy2good View Post
    faptul ca citesc catva angajati de la digi pe aici nu inseamna ca este si birou de reclamatii.asteapta si tu sa nu mearga o zi si atunci poti sa-ti exprimi doleanta
    Tu chiar crezi ca aia de la digi citesc?
    Aia nu isi citesc e-mail-urile cu reclamatii si tu zici ca intra pe forum!
    Si cand ai o problema de 7 luni,iar ei nu te baga in seama, ce trebuie sa faci?
    Dar in schimb iti trimit toata ziua facturi sa platesti un serviciu de care nu beneficiezi, iar la ghiseu fţele alea( care ori traiesc cu seful,ori sunt nepoatele defului,alta explicatie nu am pt felul in care isi "fac"treaba) te trimit la plimbare dupa ce iti sparg timpanele inct sa pleci fericit ca n-ai luat si 2 palme.
    Am lucrat cu o gramada de firme,din toate domeniile tehnice, dar nesimtire mai mare ca la RDS-RCS, n-am vazut!

  15. #15
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2009
    Posts
    217
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by Jonin View Post
    Tu chiar crezi ca aia de la digi citesc?
    Aia nu isi citesc e-mail-urile cu reclamatii si tu zici ca intra pe forum!
    Si cand ai o problema de 7 luni,iar ei nu te baga in seama, ce trebuie sa faci?
    Dar in schimb iti trimit toata ziua facturi sa platesti un serviciu de care nu beneficiezi, iar la ghiseu fţele alea( care ori traiesc cu seful,ori sunt nepoatele defului,alta explicatie nu am pt felul in care isi "fac"treaba) te trimit la plimbare dupa ce iti sparg timpanele inct sa pleci fericit ca n-ai luat si 2 palme.
    Am lucrat cu o gramada de firme,din toate domeniile tehnice, dar nesimtire mai mare ca la RDS-RCS, n-am vazut!
    Sunt oameni si oameni...poate nu stii dar....NO COMENT.<= razuieste.
    Last edited by miniatus; 5th August 2009 at 00:34.
    "Success is not finale, failure is not fatale, is the courage to continue that counts."

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top