Suzuki a prezentat noul Kizashi, primul sau sedan de segment mediu. Acesta va avea acelasi design, indiferent de continentul pe care va fi comercializat.

Constructorul japonez a dat astazi oficial cearsaful jos de pe noul exponat al gamei. Avem astfel in fata primele imagini si informatii oficiale legate de noul model nipon, care din punctul de vedere al dimensiunilor se incadreaza intre segmentul sedanurilor compacte si cel al sedanurilor medii.
Suzuki va prezenta noul Kizashi in aceeasi forma pe toate continentele, urmand sa utilizeze aceeasi platforma, indiferent de piata de desfacere. Modelul provine direct din conceptul cu acelasi nume, pe care Suzuki l-a prezentat in premiera acum doi ani.
Modelul Suzuki va fi construit la uzina din Sagara, Japonia, si va dispune - la lansarea din America de Nord - de un motor de 2.4 litri DOHC cuplat, dupa preferinte, la o cutie manuala cu sase trepte sau la una automata CVT. Desi puterea maxima si performantele sunt inca tinute sub secret de Suzuki, motorul pe benzina al modelului japonez va urca pana la 190-200 de cai putere. Cel mai important avantaj al lui Kizashi in lupta cu concurenta este insa sistemul de tractiune integrala i-AWD, disponibil inca din dotarea standard a modelului nipon. In comunicatul publicat in momentul lansarii, Suzuki promite in viitorul apropiat si o varianta hibrida a lui Kizashi, aceasta urmand sa completeze oferta constructorului japonez
Suzuki nu ezita sa promoveze designul modelului ca fiind unul "de design european, dar produs in Japonia", chiar daca prima prezentare a avut loc in Statele Unite. Kizashi vine in standard cu jante de 18 inch si cu linii puternice care subliniaza aspectul global al creatiei Suzuki. In comunicatul de presa, Suzuki isi lauda interiorul, caracterizandu-l ca "proportional si practic" si subliniind faptul ca toti clientii care s-au orientat pana acum spre sedanuri de lux vor putea sa se bazeze pe Kizashi datorita elementelor de clasa si materialelor de top care imbraca habitaclul.