Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 9 of 9
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Default Instalare sistem HDTV

Salut,

Sunt un incepator in domeniul televiziunii prin satelit si v-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta. Vreau sa-mi instalez un sistem de receptie prin satelit HD. Casa in care stau are deja cablurile trase prin perete (din fericire sunt RG6), deci va trebui sa folosesc infrastructura existenta.
    Vreau 4 receivere independente (cel putin 2 HDTV) si din cate m-am documentat ar fi nevoie de o antena cu 2 LNB-uri duale (am dreptate?). As vrea sa stiu daca-mi puteti oferi ceva sugestii practice despre cum sa cablez cele 4 receivere.
    Configuratia, din cate imi dau eu seama ar trebui sa fie: antena->4 cabluri coax ->switch-> cate un coax cate fiecare receiver. Spuneti-mi va rog daca ceea ce propun e corect?

Mersi mult

Junior Member Friend

Posts Thanks / Likes

Quote Originally Posted by vici4u View Post
    Salut,

Vreau 4 receivere independente (cel putin 2 HDTV) si din cate m-am documentat ar fi nevoie de o antena cu 2 LNB-uri duale (am dreptate?). As vrea sa stiu daca-mi puteti oferi ceva sugestii practice despre cum sa cablez cele 4 receivere.
    Configuratia, din cate imi dau eu seama ar trebui sa fie: antena->4 cabluri coax ->switch-> cate un coax cate fiecare receiver. Spuneti-mi va rog daca ceea ce propun e corect?

Mersi mult
    Nu este corect!
    Ce sa caute acel "switch" intre antena si receptoare?
    SI..la ce-ti trebuie 2 LNB-uri ? ce vrei sa receptionezi?

Banned Expert
    RDI - Board Banned Avatar

Posts Thanks / Likes