Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Haiduc Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Latitude: 44.202°, Longitude: 27.322°, Bărăgan City
    Posts
    1,735
    Posts Thanks / Likes

    Default Call-centerul RCS&RDS:cei mai nemultumiti clienti/Romtelecom cei mai nesatisfacuti

    Call-centerul RCS&RDS are cei mai nemultumiti clienti

    RCS&RDS, cel mai mare operator de cablu din Romania, are cei mai nemultumiti clienti in relatia cu departamentul de Customer Care (CC) dintre companiile telecom, 28,6% dintre apelantii care au sunat in call-centerul companiei indicand acest lucru, potrivit unui studiu realizat de eResearch Corp, companie independenta de research online, specializata in cercetarea consumatorilor de Internet.
    Pe locurile urmatoare se afla Romtelecom, cu 26,9%, Cosmote cu 20,7%, Orange cu 19,8% si Vodafone, cu 16,1%.

    Din totalul respondentilor care au apelat la departamentul de Customer Care din Telecom, cei mai multi, 31%, au apelat la Orange, 25% la Vodafone si 17% la Cosmote. Totodata, pe acest segment a mai fost reprezentat si RCS-RDS care a raportat 10% din totalul apelarilor la CC din Telecom, Romtelecom cu 8%, si altii, unde sunt inclusi UPC, Zapp, Ines, iLink, ClickNet, AirBites, C-zone, Dolce si Boom TV, cu doar 9% in total.

    Nivelul de satisfactie la nivelul intregii categorii este de 3,8, cei mai satisfacuti clienti fiind clienti Cosmote, cu o nota de 4,1 din maxim 5 posibil. In continuare se claseaza Vodafone, cu 3,8, Orange cu 3,6, RCS-RDS, cu 3,5 si Romtelecom cu 3,1.

    54% dintre cele 432 persoane intervievate au declarat ca au apelat in ultimele trei luni la departamentul de Customer Care. Din acestia, cel mai des au apelat aceste departamente femeile cu varsta intre 35 si 39 de ani, iar cel mai rar persoanele varstnice intre 60 si 64 de ani.

    Sorel Radu, fost director de vanzari print, radio si online al grupului Realitatea-Catavencu, este actionar majoritar al companiei eResearch incepand cu sfarsitul anului trecut, alaturi de Costin Radu, actionar minoritar.

    ING si Banca Transilvania conduc in topul satisfactiei in domeniul bancar

    Doar 52 din totalul respondentilor la studiu au apelat in perioada analizata de studiul eResearch la Customer Care din domeniul Banci si Asigurari, printre cele mai apelate banci fiind BRD, cu 10 mentionari, Raiffeisen Bank, cu 7 mentionari, Banca Transilvania si ING, cate 5 mentionari fiecare, BCR, cu 4 mentionari.

    Cel mai inalt grad de satisfactie din domeniul Bancar a fost inregistrat in randul clientilor ING si Banca Transilvania, care au acordat CC-ului o nota de 4,7 din 5. Clientii Raiffeisen Bank au acordat o nota de 3,9, clientii BRD de 3,7, iar clientii BCR doar 2,9.

    Carrefour si Cora, la poli opusi

    In categoria retail au fost incluse raspunsurile a 54 de persoane care au apelat Customer Care-ul din acest domeniu. Cel mai inalt grad de satisfactie a fost indicat de catre clientii Carrefour, cu o nota de 4,6 din 5, urmat de Selgros cu 4,3, Real cu 3,7. Cei mai nemultumiti au fost clientii retailerului Cora care au acordat o nota Customer Care-ului de doar 2,7.
    Kworld DVB-S 100 PCI, Golden Media Wizard HD Vote, offset 0.8Fe + 1.15Fe

  2. #2
    Silver Member Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    Banat.Ro
    Posts
    2,755
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu am nici o tangenta cu ei dar mi se pare normal sa aibe si probleme la numarul relativ mare de abonamente active si cele in curs de reziliere.
    Video: Vu+Uno (HDD 80Gb) /offset 1.2 H-H/42E<=>30W;
    Optibox Gekko Cable HD
    Audio: Harman Kardon HK680+Monitor Audio B2+WD Elements Play (2Tb)

  3. #3
    Gold Member Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    ALBA_IULIA
    Posts
    3,695
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by chris View Post
    Nu am nici o tangenta cu ei dar mi se pare normal sa aibe si probleme la numarul relativ mare de abonamente active si cele in curs de reziliere.
    Nu are nici o legatura cu numarul de abonamente ,era vorba de procent.



  4. #4
    Bagator de seama Expert
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Prin zona
    Posts
    2,938
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by gymi View Post
    Nu are nici o legatura cu numarul de abonamente ,era vorba de procent.
    In schimba are legatura cu serviciile oferite

  5. #5
    I'm the truble man! Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Bacau & Iasi .
    Posts
    2,363
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Da e culmea. Pai au 4 programe porno si tot nu sunt satisfacuti ?)

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top