Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    sibiu
    Posts
    360
    Posts Thanks / Likes

    Thumbs down Nu mai suport servicul clienti de la Digi

    Fratilor, nu stiu cum poate exista atata nesimtire pe lumea asta satelitara a lui Digi TV.
    Pe scurt: Saptamana trecuta ma duc sa reziliez 2 contracte de Digi (din totalul de 4) si "desteapta-minune" de la casieria RDS imi trece pe foaia de reziliere numarul corect de cartela insa un alt numar de contract care trebuia sa ramana in vigoare.
    Trece o zi si constat cu stupoare ca nu mai am imagine "Nu sunteti autorizat sa vizionati acest canal"... What the fu.k? Pun mana pe telefon si sun la mirificul serviciu clienti la care imi spune : "pai ati reziliat contractul, nu puteti viziona". Dupa cateva explicatii imi spune sa ma duc la casierie din nou sa refac cererea si apoi in cel mai scurt timp (care o fi ala la ei nu stiu) se va rezolva. Asta insemna vreo 48 de ore, si era vineri... Mirific.
    Revin luni cu telefon, la care o fitza imi spune ca daca nu merge acum mai bine sa fac o reclamatie. Ce pooola mea, mie imi arde de reclamatii sau sa se reactiveze cartela?
    Azi e martzi si tot nimic dupa telefoane in numar de 8.
    Va multumim DIGI ca existati, fara voi ar fi plictiseala p...lii. Eu inteleg ca dureaza cat de cat, dar cat iti ia sa bagi cacatul ala de deget pe vr-un calculator si sa activezi o cartela
    Daca cineva de la digi mai citeste acest post il rog sa tina minte chestiile astea ca sunt sigur ca o gramada de abonati ar putea avea o astfel de surpriza si nu ii rezolva nimeni.
    PS cu Digi nu am avut pana acum scandal... doar cu nenorocitii de la internet si telefon, cam tot pe acolo
    VU+ UNO (BlackHole) & Dreambox 500+ S, LNB Inverto Black Ultra, antena 1.1 m TRIAX, Optibox H-H DM3800 USALS, Telekom - Focus - Freesat

  2. #2
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    591
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Greseala este a fatucii de la casierie care n-a belit ochii la timp , cei de la callcenter n-au nicio vina (astea sunt reguli interne la orice operator in scopul prevenirii fraudelor) asa ca daca vrei sa injuri pe cineva , astepta fatuca la iesire si ..... Succes .

  3. #3
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    sibiu
    Posts
    360
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Tie ti se pare normal sa stai sa astepti mai mult decat termenul prevazut de 48 de ore ptr. unul din call-center-isti a uitat efectiv sa inregistreze sesizarea din Sambata cand am sunat?
    Sau mai mult, sa-ti spuna, mai bine faceti reclamatie daca nu se rezolva. Adica ea care face treaba de Call-Center sa-mi propuna sa fac reclamatie ptr. Call-center Hellloooooo!
    e cineva tampita aici? Cu totii aberam la greu in tara asta , insa nu mi se par servicii "normale" (sa spun asa) ptr. clientii lor... S-avem pardon!
    VU+ UNO (BlackHole) & Dreambox 500+ S, LNB Inverto Black Ultra, antena 1.1 m TRIAX, Optibox H-H DM3800 USALS, Telekom - Focus - Freesat

  4. #4
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    81
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by johnny-m View Post
    Greseala este a fatucii de la casierie care n-a belit ochii la timp , cei de la callcenter n-au nicio vina (astea sunt reguli interne la orice operator in scopul prevenirii fraudelor) asa ca daca vrei sa injuri pe cineva , astepta fatuca la iesire si ..... Succes .

    ce raspuns... lucrezi cumva in Call Center?

  5. #5
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Bucuresti
    Posts
    205
    Posts Thanks / Likes

    Default

    RCS-RDS e ok cat timp iti merge. Daca cumva se intampla sa nu iti mearga ceva, rabdare, tutun si nervi pana rezolvi ceva. Si daca vrei sa renunti nu scapi asa de usor. Mie personal mi s-a intamplat sa imi vina facturi pe contract suspendat iar mai apoi si pe contract reziliat, adica contractul era reziliat din 2006 si in 2008 au inceput sa imi trimita din nou facturi. Nu rezolvi nimic cu plangere scrisa la caserii... fara scandal la sediul central nu ai nicio sansa. In caz ca va hotarati sa scapati de ei, tineti bine toate hartiile de la rezilieri, procese verbale de predare echipamente, etc.

    Si inca o chestie super tare. Cineva avea doi chiriasi, in doua apartamente diferite. Doua contracte diferite de TV la RCS pe numele proprietarului. Incepand de anul asta ghiciti ce le-a trecut prin cap astora de la RCS? Daca unul din chiriasi nu isi achita la timp abonamentul, celalalt nu isi putea plati factura deoarece titularul era acelasi desi erau doua contracte diferite (alte nr si data). Ati mai auzi de regula mai tampita decat asta ? Evident ca s-au reziliat ambele contracte, bine ca exista alternative !
    1.4 Al, 0.3 dB, Pozitioner Moteck+12",SS2,62E<->30W
    Parabola 2.2 m, Lnb Inverto 0,3 dB, Actuator 24", V-Box 2, VU+UNO, DM500S, BR-6574N Router
    1.15 Fe, 0.2 dB Maximum, HH SG 2100 (de vanzare)

  6. #6
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Bucale
    Posts
    254
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu inteleg de ce e tampita, daca Xulescu are datorii sa le plateasca sau sa rezilieze la locatia respectiva cu plata restantelor. Ce intereseaza pe rds ca de fapt d-le chiriasii trb sa plateasca abon. pe numele lui.
    Nu inteleg cum a platit constincios abon. la o adresa si sa-l ignore pe celalalt, mai ales ca ar trebui sa spuna casiera.

    p.s. d-aia e bine sa nu fie pe numele tau abonamentele daca ai chiriasi
    Last edited by geor4; 13th May 2009 at 13:14.

  7. #7
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    departe
    Posts
    470
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Din partea mea rcs-rds este o.k. Imagine buna la tv si in analog si serv de internet este bun. Nu mi s-a oprit niciodata si are si viteza buna de navigat.
    Esti om cu mine ......cu tine ! . E bine sa faci ce stii si sa stii bine ceea ce faci. h-h strong,kaoneros,yumatu.

  8. #8
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Bucuresti
    Posts
    205
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Chiar daca nu era vb de chiriasi tot e aiurea. Din moment ce erau 2 contracte distincte, 2 facturi distincte eu nu inteleg cum poti conditiona executarea unui contract de executarea altuia in lipsa unei clauze de acest gen. Rezultatul: in loc sa incaseze doua abonamente, unul uneori cu intarziere, nu mai incaseaza nici unul.



    Quote Originally Posted by geor4 View Post
    Nu inteleg de ce e tampita, daca Xulescu are datorii sa le plateasca sau sa rezilieze la locatia respectiva cu plata restantelor. Ce intereseaza pe rds ca de fapt d-le chiriasii trb sa plateasca abon. pe numele lui.
    Nu inteleg cum a platit constincios abon. la o adresa si sa-l ignore pe celalalt, mai ales ca ar trebui sa spuna casiera.

    p.s. d-aia e bine sa nu fie pe numele tau abonamentele daca ai chiriasi
    1.4 Al, 0.3 dB, Pozitioner Moteck+12",SS2,62E<->30W
    Parabola 2.2 m, Lnb Inverto 0,3 dB, Actuator 24", V-Box 2, VU+UNO, DM500S, BR-6574N Router
    1.15 Fe, 0.2 dB Maximum, HH SG 2100 (de vanzare)

  9. #9
    Nepriceput in multe Expert
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    SIBIU
    Posts
    4,538
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by Lalipuk View Post
    Fratilor, nu stiu cum poate exista atata nesimtire pe lumea asta satelitara a lui Digi TV.
    Pe scurt: Saptamana trecuta ma duc sa reziliez 2 contracte de Digi (din totalul de 4) si "desteapta-minune" de la casieria RDS imi trece pe foaia de reziliere numarul corect de cartela insa un alt numar de contract care trebuia sa ramana in vigoare.
    Trece o zi si constat cu stupoare ca nu mai am imagine "Nu sunteti autorizat sa vizionati acest canal"... What the fu.k? Pun mana pe telefon si sun la mirificul serviciu clienti la care imi spune : "pai ati reziliat contractul, nu puteti viziona". Dupa cateva explicatii imi spune sa ma duc la casierie din nou sa refac cererea si apoi in cel mai scurt timp (care o fi ala la ei nu stiu) se va rezolva. Asta insemna vreo 48 de ore, si era vineri... Mirific.
    Revin luni cu telefon, la care o fitza imi spune ca daca nu merge acum mai bine sa fac o reclamatie. Ce pooola mea, mie imi arde de reclamatii sau sa se reactiveze cartela?
    Azi e martzi si tot nimic dupa telefoane in numar de 8.
    Va multumim DIGI ca existati, fara voi ar fi plictiseala p...lii. Eu inteleg ca dureaza cat de cat, dar cat iti ia sa bagi cacatul ala de deget pe vr-un calculator si sa activezi o cartela
    Daca cineva de la digi mai citeste acest post il rog sa tina minte chestiile astea ca sunt sigur ca o gramada de abonati ar putea avea o astfel de surpriza si nu ii rezolva nimeni.
    PS cu Digi nu am avut pana acum scandal... doar cu nenorocitii de la internet si telefon, cam tot pe acolo
    nu esti singurul
    dar asta e ...traim in romanica si aici nu doare prostia si incompetenta
    45*49 N , 24* 8 E offset 180 cm Pozitioner Strong , Actuator 21' Strong

  10. #10
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    591
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by borviz View Post
    ce raspuns... lucrezi cumva in Call Center?
    Nu lucrez .... dar pot sa inteleg ca amaratul ala din callcenter (care de multe ori e si cam batut in cap) are nevoie de un document "oficial" (poate chiar negru pe alb) ca sa poata modifica anumite chestii . Ca sa o spunem pe dreptate , ce siguranta are cel din callcenter ca vorbeste cu proprietarul , numai dupa un CNP si un nr. de cartela ciripite prin telefon , nu prea cred , eu am CNP-urile si serii de cartela la cateva sute de persoane , cam ce crezi ca as putea face cu ele (mai nimic din cauza regulilor interne) . Modificarile de contract , de pachete , de adresa etc. inclusiv problema de mai sus se rezolva doar la casierie . Ce ma deranjeaza este ca daca o proasta a gresit (cam rau) este balacarit un intreg serviciu de rel. cu clienti . Si eu am avut o groaza de probleme cu ei dar inteleg ca totul merge dupa niste reguli (poate nu cele mai potrivite da trebuie respectate) .

  11. #11
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    121
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by johnny-m View Post
    Nu lucrez .... dar pot sa inteleg ca amaratul ala din callcenter (care de multe ori e si cam batut in cap) are nevoie de un document "oficial" (poate chiar negru pe alb) ca sa poata modifica anumite chestii . Ca sa o spunem pe dreptate , ce siguranta are cel din callcenter ca vorbeste cu proprietarul , numai dupa un CNP si un nr. de cartela ciripite prin telefon , nu prea cred , eu am CNP-urile si serii de cartela la cateva sute de persoane , cam ce crezi ca as putea face cu ele (mai nimic din cauza regulilor interne) . Modificarile de contract , de pachete , de adresa etc. inclusiv problema de mai sus se rezolva doar la casierie . Ce ma deranjeaza este ca daca o proasta a gresit (cam rau) este balacarit un intreg serviciu de rel. cu clienti . Si eu am avut o groaza de probleme cu ei dar inteleg ca totul merge dupa niste reguli (poate nu cele mai potrivite da trebuie respectate) .
    Prostie mai mare nici c-am auzit! Deci faptul ca eu sun sa reclam anumite disfunctionalitati, recit in telefon nr. contract, telefon, cnp si serie smartcard, pentru callcenter e litera moarta. De ce? Ca ai tu @johnny-m cateva cenepeuri si cartele notate pe un colt de hartie. Cumva trimite si ceva agenti in alea 1000 de ore pana rezolva? Sa ma spioneze pe la balcon sa vada daca am sunat eu, chiar am probleme cu cartela sau nu cumva a sunt Johnny la misto?

  12. #12
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    591
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by MIRC77 View Post
    Prostie mai mare nici c-am auzit! Deci faptul ca eu sun sa reclam anumite disfunctionalitati, recit in telefon nr. contract, telefon, cnp si serie smartcard, pentru callcenter e litera moarta. De ce? Ca ai tu @johnny-m cateva cenepeuri si cartele notate pe un colt de hartie. Cumva trimite si ceva agenti in alea 1000 de ore pana rezolva? Sa ma spioneze pe la balcon sa vada daca am sunat eu, chiar am probleme cu cartela sau nu cumva a sunt Johnny la misto?
    Bai frate , hai sa incetam cu contrazisul , aici nu-i vorba de o simpla activare de cartela , e vorba de un contract reziliat in casierie . Daca puteai sa-l reziliezi la telefon , puteai si sa-l reactivezi tot la telefon , ceeace nu s-a putut (cel putin nu in acel moment). Eu am incheiat polemica aici . Hai sa o dam dracu de discutie , abonatul n-are nicio vina (poate doar daca a semnat ceva fara sa se uite pe loc ce scrie acolo) iar cei din callcenter au fost ciu...i si n-au vrut sa-l creada pe cuvant . Atata tam-tam pentru o nenorocita de incurcatura . Sa crape ala care are curaj sa spuna ca n-a gresit niciodata in viata . Si numai jungla n-are reguli (cel putin din cele scrise) . Numa' bine va doresc .

  13. #13
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    sibiu
    Posts
    360
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by johnny-m View Post
    Nu lucrez .... dar pot sa inteleg ca amaratul ala din callcenter (care de multe ori e si cam batut in cap) are nevoie de un document "oficial" (poate chiar negru pe alb) ca sa poata modifica anumite chestii . Ca sa o spunem pe dreptate , ce siguranta are cel din callcenter ca vorbeste cu proprietarul , numai dupa un CNP si un nr. de cartela ciripite prin telefon , nu prea cred , eu am CNP-urile si serii de cartela la cateva sute de persoane , cam ce crezi ca as putea face cu ele (mai nimic din cauza regulilor interne) . Modificarile de contract , de pachete , de adresa etc. inclusiv problema de mai sus se rezolva doar la casierie . Ce ma deranjeaza este ca daca o proasta a gresit (cam rau) este balacarit un intreg serviciu de rel. cu clienti . Si eu am avut o groaza de probleme cu ei dar inteleg ca totul merge dupa niste reguli (poate nu cele mai potrivite da trebuie respectate) .
    Nenea johnny, avem aici o mica diferenta intre ceea ce am spus si ceea ce ai inteles: este foarte corect faptul ca trebuie sa mergi la casierie ptr. reziliere sau contractare. DAR, ideea era ca se vorbea de o RE-ACTIVARE! Ce n-am inteles eu este de ce s-a luat in considerare numarul de contract care este scris marunt-marunt si nu SERIA CARTELEI, da-o-n masa de cartela nenorocita... Doar a fost trimisa hartia semnata de mine, la Bucuresti in centrala.Nu e vorba de modificari de contracte sau pachete.
    Si apoi, la al 5-lea apel telefonic am inteles ca s-a reziliat DOAR contractul scris eronat si nu cel aferent seriei de cartela solicitat de mine! Ce p..a, suntem la casino sa dam cu zaru' , sa ne gandim ce contracte mai reziliem sau reactivam azi?
    Problema cu servicul clienti este legata de stilul de a comunica cu clientii, plus faza cu reclamatia... Oricum vorbim degeaba, ca tot in cacat suntem la segmentul asta, fata de alte companii "care se respecta". Pacat, daca nu stii sa-ti tii clientii, atunci ... Ma gandesc oricum sa reziliez si restul contractelor , macar stiu o treaba.
    S-auzim de bine! Sau nu...?
    VU+ UNO (BlackHole) & Dreambox 500+ S, LNB Inverto Black Ultra, antena 1.1 m TRIAX, Optibox H-H DM3800 USALS, Telekom - Focus - Freesat

  14. #14
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by Lalipuk View Post
    Nenea johnny, avem aici o mica diferenta intre ceea ce am spus si ceea ce ai inteles: este foarte corect faptul ca trebuie sa mergi la casierie ptr. reziliere sau contractare. DAR, ideea era ca se vorbea de o RE-ACTIVARE! Ce n-am inteles eu este de ce s-a luat in considerare numarul de contract care este scris marunt-marunt si nu SERIA CARTELEI, da-o-n masa de cartela nenorocita... Doar a fost trimisa hartia semnata de mine, la Bucuresti in centrala.Nu e vorba de modificari de contracte sau pachete.
    Si apoi, la al 5-lea apel telefonic am inteles ca s-a reziliat DOAR contractul scris eronat si nu cel aferent seriei de cartela solicitat de mine! Ce p..a, suntem la casino sa dam cu zaru' , sa ne gandim ce contracte mai reziliem sau reactivam azi?
    Problema cu servicul clienti este legata de stilul de a comunica cu clientii, plus faza cu reclamatia... Oricum vorbim degeaba, ca tot in cacat suntem la segmentul asta, fata de alte companii "care se respecta". Pacat, daca nu stii sa-ti tii clientii, atunci ... Ma gandesc oricum sa reziliez si restul contractelor , macar stiu o treaba.
    S-auzim de bine! Sau nu...?
    Da-mi numar de contract si un numar de telefon unde poti fi contactat.
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53°E - -30°W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  15. #15
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    sibiu
    Posts
    360
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by [email protected] View Post
    Da-mi numar de contract si un numar de telefon unde poti fi contactat.
    Multumesc, Spartacus, intre timp s-a rezolvat. M-a deranjat in schimb purtarea asta pe care am descris-o si discutiile (cred ca) cu fiecare din oamenii de la call-center ptr. c,a de fiecare data cand sunam, erau tot altii
    Oricum iti dau un nr. de tel. in PM sa fie in caz de ceva.
    PS inca mai sunt abonat la digi cu alte 2 contracte.
    VU+ UNO (BlackHole) & Dreambox 500+ S, LNB Inverto Black Ultra, antena 1.1 m TRIAX, Optibox H-H DM3800 USALS, Telekom - Focus - Freesat

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top