Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Silver Member Expert
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Oradea
    Posts
    2,539
    Posts Thanks / Likes

    Default Cte luni gratuite mi daţi la satelit, să ştiu dacă mă abonez?

    Articol din Capital, numărul care a apărut astăzi:

    Autor: Sorina Mihail
    Publicat: 22 Aprilie 2009


    Vrem mult şi ieftin, traduc furnizorii de servicii de recepţie TV prin satelit mesajele venite din piaţă. Ofertele mai avantajoase pentru clienţii noi plimbă abonaţii ntre companii.


    Televiziunea prin satelit pătrunsese, la sfrşitul anului trecut, n aproape 2,2 milioane de gospodării romneşti, adică o treime din numărul total, şi tinde să egaleze po....ritatea televiziunii prin cablu, aflată n scădere, dar prezentă ncă n 49% din locuinţe n vara anului trecut. Armele cu care se luptă cei cinci concurenţi de pe piaţa DTH (Direct-To-Home) sunt tarifele ct mai scăzute şi conţinutul. Vom asista la detronarea liderului, DigiTV? Cred că serviciul Dolce este capabil să devină lider de piaţă n următorii ani, fără a utiliza n mod necesar doar tehnologia DTH, spune Mirek Smyk, managerul Diviziei TV (Dolce) din Romtelecom. Datorită infra.structurii pe care o deţine, compania poate şi e posibil să furnizeze şi servicii IPTV, nsă ar putea utiliza şi o soluţie clasică. n funcţie de datele celor care efectuează studii de piaţă, Dolce este platforma numărul unu sau doi din Romnia, adaugă Smyk. Desigur, intenţia noastră este aceea de a fi lider clar pe ntreaga piaţă de televiziune, precum şi de a oferi soluţii complet integrate de voce, internet şi TV pentru gospodării.


    Tendinţa de creştere a numărului de abonaţi TV prin satelit n detrimentul cablului este evidentă. Deşi acest serviciu se adresează n principal locuitorilor din mediul rural, unde costurile extinderii televiziunii prin cablu ar fi prea mari, serviciul a avut un succes notabil şi n mediul urban, atrăgnd un număr consistent din abonaţii furnizorilor de televiziune prin cablu, dezamăgiţi de calitatea acestora. Numărul de clienţi ai Focus Sat, deţinut de UPC, a crescut anul trecut cu 35%, la 155.000, n timp ce numărul de abonaţi ai Dolce a crescut n 2008 cu 250.000 de abonaţi. Mai nou, nsă, a nceput şi o migrare a clienţilor de la un serviciu DTH la altul, pe fondul bătăliei n tarife.

    Dacă nu gratis, măcar redus la jumătate


    Succesul campaniilor de vnzări pe piaţa DTH este influenţat n principal de numărul lunilor gratuite oferite de companii pentru pachetul standard, spune Amit Levin, director executiv DTH Television, compania ce deţine Boom. Alte beneficii atractive sunt reducerile sau gratuitatea la pachetele suplimentare de programe sau la instalare. De exemplu, noi oferim service tehnic n 24 de ore, iar clienţii percep acest lucru ca fiind un avantaj competitiv important, mai spune el.
    Lucru confirmat şi de ceilalţi jucători din piaţă. Perioadele de promoţii cu discount la abonament au fost bine primite de clienţi, recunoaşte şi Cătălin Iţu, director Focus Sat. De asemenea, cartelele prepay Focus Sat Total, ce oferă grila completă de programe cu o reducere de preţ de 33%, nregistrează o creştere n vnzări, adaugă el. La rndul său, reprezentantul Dolce spune că acest serviciu are cea mai mare rată de penetrare de pe piaţă pentru cele trei programe adiţ.ionale Discovery, deoarece toţi clienţii primesc gratuit pentru o perioadă de doi ani pachetul Explorer, n valoare totală de 33,6 euro.

    Televiziunea prin satelit şi criza fac casă bună


    Ambiţiile de creştere a numărului de abonaţi anunţate de toţi jucătorii par să nu ţină cont de condiţiile economice radical diferite de cele ale anului 2008. Efortul nostru este de a nu transfera n totalitate asupra clienţilor AKTA ntreaga povară adiţională de costuri, derivată din situaţia economică actuală, ci vom căuta să preluăm ct putem de mult din ea, spune Dinu Malacopol, director general adjunct al AKTA, fostul Max TV, intenţie pe care o declară şi reprezentantul Focus Sat. Aceasta pentru că cele două firme tarifează clienţii n lei, n timp ce abonaţii Dolce şi Boom, companii care au tarifele n euro, au resimţit deja o creştere a facturilor, care va trebui compensată prin servicii suplimentare. Astfel, dacă n urmă cu cţiva ani clienţii noi ai DTH erau cştigaţi de la reţelele analogice de televiziune prin cablu, acum abonaţii au nceput să migreze de la un furnizor de televiziune prin satelit la altul.


    Fiecare pachet suplimentar AKTA (cablu şi satelit) a fost conceput pornind de la o segmentare atentă a clienţilor noştri.
    Dinu Malacopol, director general adjunct, AKTA




  2. #2
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    290
    Posts Thanks / Likes

    Default

    la dolce e superoferta cu 2,7 euroi, nu 9

  3. #3
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Bukowina
    Posts
    397
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by cobrax2 View Post
    la dolce e superoferta cu 2,7 euroi, nu 9


    Oferta cu 2,7 e regionala !
    Si difera de la un judet la altul !
    19E+16E+13E+7E+5E+1V+4V+5V+7V-disecq+AMIKO alien+ DREAMBOX 500+ HH 2800 ( 45E -- 30W).

  4. #4
    superstar Expert
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Nibiru
    Posts
    1,345
    Posts Thanks / Likes

    Default top

    de cine e facut topul?sunt aberatii mari,compara capra cu varza.

  5. #5
    Mester Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Botosani
    Posts
    232
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by bebelsat View Post
    de cine e facut topul?sunt aberatii mari,compara capra cu varza.
    ...gresit ! Capra s-a mincat la Pasti. A ramas numai varza ! !

  6. #6
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    290
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by SVision View Post
    Oferta cu 2,7 e regionala !
    Si difera de la un judet la altul !
    eu sunt din buc

  7. #7
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    591
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Intentionat sau nu in articol este omis cu desavarsire "liderul" Digitv , oare de ce ? Cine a platit articolul si care-i interesul . Oricum , pentru cineva ca mine care studiaza fenomenul de la inceputuri acest articol este penibil de incoerent si incomplet si se vede ca-i opera unui ziarist care-i afon total in domeniu . Jalnic .

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top