Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Bucharest
    Posts
    718
    Posts Thanks / Likes

    Default Discovery lanseaza pe piata romaneasca un nou post TV axat pe investigatii

    "Discovery Networks Europa Centrala anunta lansarea unui canal cu emisie non-stop axat pe programe de investigatie - ID Investigation Discovery. Noul post este dedicat stiintei criminalistice si modului in care aceasta este folosita pentru a dezvalui adevaratele povesti ale unora dintre cele mai cunoscute investigatii din SUA si din īntreaga lume, potrivit unui comunicat al companiei.

    ID Investigation Discovery a fost lansat īn Romania, Polonia si Ungaria in luna aprilie, iar compania Discovery lucreaza la extinderea distributiei pe fiecare dintre aceste piete.

    Canalul apeleaza la un stil narativ dramatic, bazat pe fapte reale, oferind publicului o analiza aprofundata a investigatiilor sustinute prin marturiile directe ale expertilor care prezinta dovezile, metodele si mobilurile actiunilor savarsite, mentioneaza comunicatul.

    ID se adreseaza unui public preponderent feminin, cu varste intre 25 – 54 de ani, si se lanseaza cu programe precum: "Apel de urgenta", o serie cu drame umane reale, si "Pe urmele criminalilor", care prezinta o echipa de detectivi ai Departamentului de Omucideri din cadrul unei sectii de politie metropolitane din SUA.

    Discovery Networks Europa Centrala are in portofoliu posturile Discovery Channel, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD si Discovery Historia, disponibil in Polonia īn colaborare cu TVN."
    sursa hotnews.ro

  2. #2
    Platinum member Expert
    Join Date
    Dec 1999
    Posts
    6,931
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by cristo4 View Post
    "Discovery Networks Europa Centrala anunta lansarea unui canal cu emisie non-stop axat pe programe de investigatie - ID Investigation Discovery. Noul post este dedicat stiintei criminalistice si modului in care aceasta este folosita pentru a dezvalui adevaratele povesti ale unora dintre cele mai cunoscute investigatii din SUA si din īntreaga lume, potrivit unui comunicat al companiei.

    ID Investigation Discovery a fost lansat īn Romania, Polonia si Ungaria in luna aprilie, iar compania Discovery lucreaza la extinderea distributiei pe fiecare dintre aceste piete.

    Canalul apeleaza la un stil narativ dramatic, bazat pe fapte reale, oferind publicului o analiza aprofundata a investigatiilor sustinute prin marturiile directe ale expertilor care prezinta dovezile, metodele si mobilurile actiunilor savarsite, mentioneaza comunicatul.

    ID se adreseaza unui public preponderent feminin, cu varste intre 25 – 54 de ani, si se lanseaza cu programe precum: "Apel de urgenta", o serie cu drame umane reale, si "Pe urmele criminalilor", care prezinta o echipa de detectivi ai Departamentului de Omucideri din cadrul unei sectii de politie metropolitane din SUA.

    Discovery Networks Europa Centrala are in portofoliu posturile Discovery Channel, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD si Discovery Historia, disponibil in Polonia īn colaborare cu TVN."
    sursa hotnews.ro
    de unde iei tu informatiile de pe otv? pana la urma se adreseaza unui public feminin sau masculin?
    ----------------------------------------------

  3. #3
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Bucharest
    Posts
    718
    Posts Thanks / Likes

    Default

    deschide ochii mai bine si-o sa vezi ca pe ultimul rand de jos scrie si sursa informatiei!

  4. #4
    Silver Member Expert
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Oradea
    Posts
    2,539
    Posts Thanks / Likes


  5. #5
    P R I M E Mentor
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Timişoara
    Posts
    893
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Ceva date de receptie a variantei pentru romania? In afara de cea din pachetul Sky Uk?
    Offset 0.95m Aluminiu,Lnb 0.3dB,H-H Strong DM2100,DM 500S ,Dm 500HD

    Be the type of person that when your feet touch the floor in the morning the devil says, "Aww shit... they're up"








  6. #6
    Gold Member Expert
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    4,738
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by optimus View Post
    Ceva date de receptie a variantei pentru romania? In afara de cea din pachetul Sky Uk?
    Investigation Discovery Europe, cu audio RO, deocamdata doar PowerVu: http://en.kingofsat.net/find.php?que...andard=Digital pe Sirius 4.8E

  7. #7
    Gold Member Expert
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    4,738
    Posts Thanks / Likes

    Talking sursa oficiala

    Comunicatul oficial:

    Discovery Communications Continues European Roll-Out of ID: Investigation Discovery

    April 6, 2009

    (Silver Spring, Md.), its 24-hour forensics and investigation channel, will further expand its footprint in Europe, launching this month in Poland, Romania, Hungary and Greece. The network premiered in the UK in January 2009 following its U.S. debut in January 2008.

    "ID: Investigation Discovery has become a key part of the Discovery Networks portfolio, enabling us to extend our diverse offering of quality channels and attract new viewers. This, alongside five years of proven audience growth across our brands, stands as testament to the strength of our product," said Arthur Bastings, Executive Vice President and Managing Director for Discovery Networks EMEA.

    Offering a compelling line-up of crime and investigative programming from the United States and around the world, ID: Investigation Discovery focuses on the science of forensics and how it is used to unlock the real life stories behind some of the world's most fascinating investigations. The network uses dramatic, fact-based storytelling to provide in-depth analysis of investigations along with first-hand testimony from experts who uncover the evidence, methods and motives.

    Targeted to adults 25 - 54 with a strong female skew, ID: Investigation Discovery will be fully language customized for these markets. The line-up will feature such programs as CALL 911, a powerful series where human dramas are played out through the calls between emergency services operators and those calling for help; and THE SHIFT, which follows a highly effective team of elite homicide detectives from the Indianapolis Metropolitan Police Department.

    International consumer interest in forensic and investigative programming is on the rise. According to internal research conducted by Discovery Networks EMEA, investigation and forensics is one of the most po....r genres among adults and 48% of adult viewers across Europe like to watch investigative programs based on real events and crimes.

    ID: Investigation Discovery is the seventh Discovery brand to launch in Romania and Hungary, in addition to Discovery Channel, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel & Living and Discovery HD. It is the eighth Discovery brand to launch in Poland where Discovery Historia is also available.

    Launched in the U.S. on January 27, 2008, Investigation Discovery continues to be the fastest growing cable network in the U.S. among the target audience of Women 25-54 and Women 18-49 (excluding news and kids networks).* ID: Investigation Discovery made its international debut in the UK in January 2009.

    About Discovery Communications

    Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) is the world's number one nonfiction media company reaching more than 1.5 billion cumulative subscribers in 170 countries. Discovery empowers people to explore their world and satisfy their curiosity through 100-plus worldwide networks, led by Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science and Discovery HD, as well as leading consumer and educational products and services, and a diversified portfolio of digital media services including HowStuffWorks.com. Discovery Networks International distributes 19 international brands, reaching 893 million cumulative subscribers with programming available in 35 languages. For more information please visit www.discoverycommunications.com.

    * Source: Nielsen. Live +SD. NHI Calendar. Time Period-Based Dayparts. 11/27/06-01/26/08 vs. 01/27/08-03/29/09. Excludes news and kids cable networks.

    http://corporate.discovery.com/disco...very-launches/

  8. #8
    Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Bucharest
    Posts
    1,600
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by first_zipper View Post
    Investigation Discovery Europe, cu audio RO, deocamdata doar PowerVu: http://en.kingofsat.net/find.php?que...andard=Digital pe Sirius 4.8E
    e dublat in romana de Margarina Nistor

    Dar Discovery HD Romania nu l baga nimeni , stie cineva daca Ines are sub ro pe discovery hd sau il dau cum e pe satelit?
    VU+Solo2, Samsung ue40D7000,ue37D5700,Diablo Wifi, Offset 0,9m - 9E-13E-19E-23E, Offset 1.2m -28 E , 1.2m - 36 E, Offset 0.9m - 1w

  9. #9
    Silver Member Expert
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Oradea
    Posts
    2,539
    Posts Thanks / Likes

    Default ID Investigation Discovery, disponibil şi īn Romānia

    Discovery Networks Europa Centrală, o divizie a companiei media Discovery Communications, a lansat postul de televiziune ID Investigation Discovery īn oferta RCS&RDS, īn Romānia, Ungaria, Cehia şi Slovacia, informează Mediafax.

    Īn Romānia, postul de investigaţii emite non-stop şi este disponibil īn pachetul extra al DigiTV Cablu şi DigiTV Satelit. Īn Ungaria, postul a fost lansat īn pachetul de bază al Digi Kabel şi Digi TV, iar īn Cehia şi Slovacia canalul este diponibil īn pachetele de bază ale Digi TV.

    Prin programele sale, ID Investigation Discovery se dedică ştiinţei criminalistice şi modului īn care aceasta este utilizată pentru a dezvălui adevăratele poveşti ale unora dintre cele mai cunoscute investigaţii din īntreaga lume. Canalul apelează la un stil narativ dramatic, bazat pe fapte reale, pentru a oferi o analiză aprofundată a investigaţiilor susţinute prin mărturiile directe ale experţilor care prezintă dovezile, metodele şi mobilurile acţiunilor săvārşite.

    ID Investigation Discovery oferă programe precum "Dallas AND", "Investigaţii extreme", "Apel de urgenţă", "Pe urmele criminalilor" sau "Femei criminale".


 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top