Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 5 of 5

Thread: TLC pe satelit

  1. #1
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    8
    Posts Thanks / Likes

    Default TLC pe satelit


    Caut si eu de ceva timp programul TLC(the learning chanel ) pe satelit .
    Imi poate cineva spune pe unde il pot gasi ...ceva indicati .Multumesc ptr orice ajutor ,cat de mic .

  2. #2
    Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2007
    Location
    On Top
    Posts
    97
    Posts Thanks / Likes

    Post Tlc

    Vezi daca te ajuta :


    http://en.wikipedia.org/wiki/TLC_(TV_channel)


    pe dn este ch. 183

  3. #3
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    8
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by gajut10 View Post
    Vezi daca te ajuta :


    http://en.wikipedia.org/wiki/TLC_(TV_channel)


    pe dn este ch. 183
    Tzucateas ! Pai am gugulit si eu pe acolo dar neam sa il gasesc si pe "berzele " mele .Credeam ca il mai urmareste careva si-mi poate spune pe unde e sau care este denumirea cu care este pus in lista .Ca TLC nu am gasit nimicutza si nici 183

  4. #4
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    5
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by comisaru64 View Post
    Tzucateas ! Pai am gugulit si eu pe acolo dar neam sa il gasesc si pe "berzele " mele .Credeam ca il mai urmareste careva si-mi poate spune pe unde e sau care este denumirea cu care este pus in lista .Ca TLC nu am gasit nimicutza si nici 183
    asadar ch.183,dn,119w,tp.12326-H scaneaza si trebuie sa dai de el...numele e the learning ch. ...poate asta te ajuta

  5. #5
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    8
    Posts Thanks / Likes

    Default


    Quote Originally Posted by lucianus1 View Post
    asadar ch.183,dn,119w,tp.12326-H scaneaza si trebuie sa dai de el...numele e the learning ch. ...poate asta te ajuta
    adica e pe e c h o 7 ? asa se explica ca pe asta nu reusesc sa prind mai nimica . e mort pe pansatul meu .

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top