Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 11 of 11
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Default ajutor decodare canale .

sunt incepator si as vrea sa ma ajutati cu decodarea unor canale , am citit tutorialele dar nu am reusit , am incercat si cu progdvb dar nu stiu cum sa editez canalele , am toate programele necesare si un strong 6125 , am facut deja update la firmware , acum vreau doar sa decodific canalele .
    multumesc anticipat .

master Master

Posts Thanks / Likes

Lightbulb Foarte rea intentie!

Quote Originally Posted by angel15 View Post
    sunt incepator si as vrea sa ma ajutati cu decodarea unor canale , am citit tutorialele dar nu am reusit , am incercat si cu progdvb dar nu stiu cum sa editez canalele , am toate programele necesare si un strong 6125 , am facut deja update la firmware , acum vreau doar sa decodific canalele .
    multumesc anticipat .
    Ceea ce incerci tu sa faci este ilegal. Daca nu iti poti permite un contract cu digitv sau alti provideri te inteleg! Documenteaza-te pe acest forum utilizand sectiunea SEARCH si cauti tot ce te intereseaza pe tine. Dupa care poti cauta aici http://skystar.org dupa key-uri, emulatoare, binare, dump-uri samd! Daca prin acest post am incalcat una din regulile forumu-lui nu-mi dati disable, imi ajunge un warn ca sa ma invat minte.

Junior Member Junior

Posts Thanks / Likes

Am un prieten care si-a deblocat receiverul deja si la system information are urmatoarele :
    Model ID 3329c
    S/W version 1.2.21 EMU
    H/W version 1.0.00
    Loader version M3329c 1.0.1
    Last Update 1.09.2007