Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 43
  1. #1
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2006
    Location
    la bloc
    Posts
    151
    Posts Thanks / Likes

    Default PROSAT CLUJ -o firma de jepati

    Am trimis in decembrie la reparat un av sender OPTICUM AVS 100(in garantie) si de atunci astept informatii de la firma Prosat in legatura cu aparatul. De cate ori sun acolo atunci cand raspunde cineva (foarte des nu raspunde nimeni) dau de o duduie(secretara) care imi spune ca nu este electronistul acolo,ca nu are timp de reparatii si sa nu mai dau atatea telefoane ca o sa ma sune el ....dar tot astept si nimic. Mi s-a luat de atatea telefoane si atat timp de asteptat. Ultima data cand am vorbit cu ei i-am intrebat cat mai dureaza pana il repara pentru ca mai are putin si iese din garantie iar duduia imi spune ca nu e nici o problema ,o sa coste doar vreo 30-40lei reparatia deci sa stau linistit ....
    parerea mea :O FIRMA DE RAHAT!
    sper sa ma insel.

  2. #2
    Multi Banned User Expert
    Join Date
    Oct 2003
    Posts
    11,130
    Posts Thanks / Likes

    Default

    protectia cumparatorului ce parere are ?

  3. #3
    Senior Member Expert
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    borsa maramures
    Posts
    1,397
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Hmm. Si eu am comandat la ei prin luna octombrie mai multe lucruri printre care si o revista infosatelit... Dupa ce mau tepuit cu vre-o 40 de lei, mi-au trimis si o revista mai veche cu cateva numere. Cand i-am sunat au zis ca bani au fost facturati pentru taxe postale.. Iar revista au trimis-o aia mai veche pentru ca nu au primit inca ultimul numar...cica taxe postale ,si coletul l-am primit dupa o şaptamana cu posta normala...Bineiteles ca mi-au promis ca o sa-mi trimita banii,si ultimul numar din infosatelit. Dar.... asa cum a-ti vazut voi banii si revista... Asa le-am vazut si eu. Asta e, niste nesimtiti.

    LED 3D,VU+ uno,PS3 slim 320GB,offset 1.10,hh,4xdolceHD,rcs-rds

  4. #4
    Reclamant Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Posts
    11,499
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Firma asta, din cite stiu, furnizeaza redactiei Info-Satelit aparatura de testare, deci ar fi trebuit sa arboreze o infatzisare mai serioasa in raporturile cu clientii.
    Problema lor (pe vremuri, cind i-am vizitat la un moment dat) era ca incercau sa faca cumul de afaceri: pe acelasi spatiu comercial aveau si firma de receptzie satelit si coafor. Angajati n-aveau, ca n-aveau nevoie. Printre picaturi, dupa un permanent si o shuvitzare, doamna mai servea si cite un client de dincolo cu un receiver, o cartela, un LNB, ce-i dorea inima omului. Cind venea vorba de parte tehnica, reparatzii, configurari, etc, venea cite cineva odata pe saptamina si lua sculele la reparat, dupa care le aducea gata reparate, cu viatza noua suflind prin gaurile de ventilatzie.
    Asta pina cind, probabil, oamenii si-au dat seama ca-l platesc prea mult pe meseriasul cu reparatziile. I-au dat liber si acum asteapta sa se adune comenzi ca sa bata la usa altei firme: dom'ne, ne rezolvati si pe noi cu niste reparatii?
    Si uite-asha ramine onoarea nereperata. Da' las', c-o repereaza dom' Mitica.

  5. #5
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Cluj Napoca
    Posts
    307
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu stiu daca ei mai furnizeaza echipament de testare pentru infosatelit... s-ar putea sa o fi facut mai demult dar acum sunt de toata jena.


    Am fost si eu sa imi schimbe in garantie o telecomanda si mi-au dat una plina de cafea si le-am zis sa imi de alta si au sters-o pe aia.

    de cand au plecat majoritatea baietilor la cealalta firma din CJ cei de la Prosat au ajuns rau de tot.

  6. #6
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2007
    Location
    tulcea
    Posts
    60
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Eu am trimis la ei un opticum 7010 ( deasemenea in garantie) din 05.08.2008. Cand sunat, imi raspundea aceeasi duduie spunandu-mi ca nu au piese de schimb sau ca au prea multe receptoare si nu fac fata, si sa nu mai sun ca ma suna ei...ceea ce nu s-a intamplat. Receptorul iese din garantie luna urmatoare!

  7. #7
    Banned Teacher
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    249
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by toome View Post
    Eu am trimis la ei un opticum 7010 ( deasemenea in garantie) din 05.08.2008. ... sa nu mai sun ca ma suna ei... Receptorul iese din garantie luna urmatoare!
    Legea spune ca atunci cand un produs sta la reparat mai mult de 25% din perioada de garantie sunt obligati (tot prin lege) sa-l schimbe cu altul nou. Nu ar fi rau sa le amintesti asta si mai ales ca poti face reclamatii la OPC in caz contrar.

  8. #8
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    5
    Posts Thanks / Likes

    Default Va inselati!!!!!!!!

    Ce repede va merge mintea cand e vorba de adresat cuvinte urate la dresa personalului si a firmei prosat care de altfel este o firma f.f.f. Serioasa din 1997.
    Nu avem nici o vina referitor la video-sender-ul dvs ,care de altfel este perfect functional(a fost verificat de catre noi (2 zile ) si retrimis catre dvs.
    De ce nu v-ati gandit ca .inainte sa adresati asemenea cuvinte, sa va verificti restul aparatelor dvs ,pt ca v-s -ul nu pierde imaginea,nu o mareste/micsoreaza iamginea,ba mai mult nici nu se "plimba " imagine
    nu mai lungesc povestea,doar ca ma inreb :1.ce ce unii nu inteleg ca un aparat poate fii mai destept decat prorpietarul?
    2.de ce nu renunta daca vede ca nu poate "duce"
    Coletul e trimis catre dvs ,imi pare rau ca nu am vazut mai repede acest ms., ceoarece procedam altfel.
    Nici acuma nu e prea tarziu.
    Ma mai gandesc ......
    Si altceva doresc sa va spun d-le s.c.:sa dispareti definitiv din randul clientilor nostri.!
    Mare e gradina d-lui (cu D mare, pacatosule),pacat ca are garduri foarte joase.
    Doresc sa va felicit pt "istetimea" dvs.
    Vreau sa va reamintesc ca niciodata la telefon nu vi s-a adresat nici un cuvant jignitor,indiferent de cine a raspuns .
    Ma intreb:de ce dvs nu puteti proceda la fel?
    Vi se pare ceva f complicat sa vb frumos?

  9. #9
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    5
    Posts Thanks / Likes

    Default cine sunteti dvs?

    contactati-ma va rog.

  10. #10
    Multi Banned User Expert
    Join Date
    Oct 2003
    Posts
    11,130
    Posts Thanks / Likes

    Default

    foarte frumos vorbesti la adresa clientilor ! daca aveai putina cultura manageriala ii explicai omului din start care e problema si il ajutai cu indicatii. antireclama mai mare nu puteai sa faci firmei si asta cu mina ta.vai de capul vostru, comerciantii lui peste ! pastreaza-te la distanta de acest forum, nu vrem sa avem de a face cu astfel de personaje !

  11. #11
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    66
    Posts Thanks / Likes

    Default

    nenea gurmandul nimeni nu face galagie degeaba ... nu mi se pare normal k un obiect aflat in garantie sa stea mai mult de 15 zile lucratoare la reparat. faptul ca si eu am facut vreo 2 comenzi (dec si ian) si nu mi-a venit nimik si nici la e-mail nu mi s-a raspuns nu mai zic de un tel sa ma anunte ce sa intamplat si aveti pretentia ca sunteti firma serioasa asta nu inseamna ca daca v-ati nascut in 1997 sunteti si seriosi ... Daca vrei sa vezi ce inseamna sa fi serios fa o comanda la TehnicB sau la Elstar. Cred ca nu a mai venit peste voi OPC-ul.

    O zi buna iti doresc si sa inchideti magazinul cat mai curand.

  12. #12
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Romania, Cluj
    Posts
    675
    Posts Thanks / Likes

    Default Care cum nimereste

    Sa stiti ca si eu am cumparat de la firma Prosat, un CAM VIA.
    Am discutat cu dinsii la telefon, am spus despre ce-i vorba, am trecut pe la ei,
    si deoarece nu-l aveau s-a facut comanda. A durat ceva vreme (vreo 2 saptamini), dupa care am ridicat obiectul. Inainte l-am rugat de domnul sa-l testeze, ceea ce a si facut si m-am convis ca functioneaza.
    Cum ati nimerit voi asa de invers si cu cine ati facut treba nu stiu

    @hgfdgfui
    Ma distreaza faza cu coafura, pana in 2008 nu am intrat la Prosat ca nu am avut nevoie.

    Mentionez ca nu am nici un motiv sa le apar, nu mi-s rude nici prieteni, dar am avut o experienta placuta cu ei.

    Daca asa stau treburile sper sa nu am nevoie de servicille lor pe perioada de garantie !

    Alf

  13. #13
    Reclamant Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Posts
    11,499
    Posts Thanks / Likes

    Default

    @alf
    Dragule, eu nu zic nici alba, nici neagra. Adica imi permit o gluma, doua, pe marginea chestiunii. Insa nu am avut de-a face pina acum cu servicii de care firma Prosat sa fie responsabila in mod direct. Ca atare nu pot sa-i acuz (si nici sa-i scuz). Avem aici suficienti useri, dupa cum se vede, care lucreaza in mod direct cu reprezentantii firmei, topicul merge mai departe, sa-si spuna lumea pasul si sa se intervina cu rezolvarea. Sa vedem cu ce mai vine nenea grumandul.

  14. #14
    Silver Member Expert
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Oradea
    Posts
    2,539
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Poate nenea gurmandul va mai arunca un ochi şi aici: http://forum.paytv.ro/showthread.php?t=67975


  15. #15
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Targu Jiu
    Posts
    532
    Posts Thanks / Likes

    Default

    La firma concurenta ,reparare in garantie a Opticumului din semnatura a durat 4 zile cu tot cu drum! Si... repararea a insemnat schimbarea placii de baza cu una noua. Adica seriozitate 100%. Ca sa nu mai vorbesc de eleganta vocabularului celor de acolo. Toti sunt "lapte si miere" cand cumperi. La unii borcanul e plin cu aceasta compozitie....la altii e doar la suprafata! Restul....e rahat! Cred ca asa devii gurmand la un moment dat.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top