Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 11 of 11
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Red face ce receiver sa-mi iau???

Salut! Sunt un incepator in ale televiziunii prin satelit sa vreau sa-mi cumpar un receiver cu care sa pot vedea cat mai multe canale codate Dispun de circa 500-700 ron.

Banned Expert
    RDI - Board Banned Avatar

Posts Thanks / Likes

dreambox500S!

Member Mentor
    Posts Thanks / Likes

Clar dreambox 500s, asta e limpede, insa va trebui sa ti-l confgureze cineva, altminteri e dusmanos prima data. Eu, fara maestrul @ gogi, habar n-as fi avut sa-l butonez cand l-am luat.
    Dar, dupa ce ai invatat sa lucrezi cu el, e -de la distanta!- receptorul cu cel mai bun raport calitate/pret din cate am testat eu pana acum.
    Mai e ceva, totusi. Programele codate care mai pot fi receptionate cu chei sunt relativ putine, arunca un ochi pe topicul despre chei de pe forum.

Succes!
    Multumesc,
    Scorpio

VU+ Solo 2/ parabola 1,8m / offset 1.85m / Bucuresti

Moderator Expert
    Posts Thanks / Likes

Vad ca fiecarui incepator ii este recomandat in primul rand un Dreambox. Vreti sa se lase de meserie? Poate omul este la primul receiver, lasati-l sa-si dea mana cu un receiver normal, sa vada ce este un LNB, o lista de canale, o cautare, eventual sa aiba si USB ca sa puna un patch usor, si abia dupa ceva timp sa treaca la DM. Dreamboxul da dureri de cap si unui cunoscator, daramite lui ca incepator... Nu zic ca nu se poate, dar trebuie sa citeasca mult, mult de tot. Dar daca e dibaci in ale computerului, o sa-i dea de cap.

Junior Member Master

Posts Thanks / Likes