Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2
    Posts Thanks / Likes

    Default Problema contract DIGI TV

    Nu stiu daca aici este locul unde se posteaza lucruri mai neplacute (asa cum se vede sunt user nou pe forum) ce le intampinam cu operatorii DTH, dar eu am o problema mare cu un contract Digi TV.
    Despre ce este vorba: am avut incheiate 2 contracte cu RCS&RDS pentru furnizarea de servicii TV prin satelit DIGI TV. Un contract avea echipamentul in custodie, iar la celalalt este cumparat.
    - In luna IULIE 2008, am predat echipamentul pe care il aveam in custodie la punctul de vanzare din Baneasa. Pe cel cumparat l-am pastrat pentru mama mea.
    - Din iulie 2008 si pana in prezent am primit in continuare facturi si pentru contractul reziliat.
    - In primele luni la serviciul clienti mi s-a spus ca nu a ajuns inca rezilierea in centrala (!) si ca se va rezolva. Din greseala sotia a platit la casierie pentru cateva luni, si contractul rezililiat din cauza ca nu s-au trimis facturile de la RCS si nu s-a uitat exact pe chitanta.
    - La solicitarea mea in 29.12.2008 casiera de la Baneasa a cautat in teancul de cartele de la rezilieri, cartela mea si bineinteles ca a gasit-o. Si nu isi explica de ce nu e operata rezilierea (!) . Am tras cu urechea cand vorbeau la telefon cu un sef mai mare "daca sunt sigure ca e chiar cartela care am avut-o eu". Le-am rugat sa o ataseze in copie xerox la o reclamatie.
    - Dupa convorbiri interminabile la serviciul clienti (apropo: sunt niste "netoate" cele cu care am vorbit) si mai multe drumuri la punctul Baneasa unde mereu mi s-a spus "se rezolva", am ajuns in 15.1.2009 in urmatoarea situatie: din cauza ca am refuzat sa mai platesc facturile emise ilegal, mi s-a suspendat vizionarea si pentru contractul valabil !
    - Azi am trecut pe la Baneasa si ca sa mi se de-a drumul la vizionare pentru contractul valabil, ar trebui sa platesc si facturile ilegale si cele legale. Si bineinteles m-au pus sa mai fac o sesizare pe care oricum nu o sa o citeasca nimeni. Exprimarea a fost "sa fac o sesizare ca sa se ia in considerare sesizarea din 29.12.2008". Pana azi nu stiam ca poti face o sesizare la alta sesizare ))). Le-am facut hatarul fetelor de la casierie insa nu vad cum as mai putea rezolva problema. Cu sesizarile scrise si telefonice m-am lamurit. Iar pana una alta maica-mea nu are semnal la TV.
    Am facut si sesizare la OPC dar inca nu am primit raspuns.

    Daca este cineva pe forum care lucreaza pe acolo si are vreo idee cum pot sa rezolv aceasta problema birocratica, il rog sa imi spuna, dar sa nu ma puna sa fac sesizare scrisa.
    Ideea e ca ar trebui inchis contractul reziliat (cartela exista la punctul Baneasa), apoi transferate platile facute de pe contractul reziliat pe contractul valabil ca apoi sa pot plati facturi doar la acesta. Pana acum la casieriile unde am fost ma obligau sa platesc si "restantele" de la celalalt contract.
    M-am gandit si la datul in judecata, dar nu prea am timp sa umblu pentru niste sume asa de mici si in general nu imi place sa fac valuri.

  2. #2
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Bucale
    Posts
    254
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu cred ca e nevoie sa dai in judecata. Vad ca ai facut bine si ai numerele sesizarilor si ai depus la OPC (typo) o plangere. Ai si dovada rezilierii.
    De obicei sunt se concentreaza cand aud de opc. Sper doar sa iei banii inapoi
    Last edited by geor4; 15th January 2009 at 22:38.

  3. #3
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by geor4 View Post
    Nu cred ca e nevoie sa dai in judecata. Vad ca ai facut bine si ai numerele sesizarilor si ai depus la UPC o plangere. Ai si dovada rezilierii.
    De obicei sunt se concentreaza cand aud de opc. Sper doar sa iei banii inapoi
    Sper sa o rezolv. E vorba de RDS nu de UPC.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top