Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 18

Thread: Nu-i corect !!!

  1. #1
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    591
    Posts Thanks / Likes

    Default Nu-i corect !!!

    Aseara m-am hotarat sa comand un film la Digifilm asa ca am luat telefonul si contractul si am sunat . Am dat seria de cartela,CNP si numele si dupa ce am comandat filmul mi-am adus aminte ca am schimbat cartela (Na2 cu Na3) si nu mai era valabila acea serie asa ca i-am spus domnisoarei sa caute noua cartela la care ea a zis ca a pus-o pe cea noua si daca totusi nu merge sa mai sun la ei . Am obsevat ca filmul nu este bifat ca si platit asa ca am sunat si ......cu toate ca filmul nu incepuse , cartela nu era valida si eu nu-l mai puteam comanda pe noua cartela (mai erau 10 min.) am fost anuntat cu seninatate ca o sa-l platesc pe urmatoarea factura . Stau si ma intreb ce baza de date e la Digifilm de nu apare ca eu nu mai am cartela aia si de ce eu trebuie sa platesc pentru ceva de care nu am beneficiat . Nu mor eu de 3 lei da : 1 - aveam chef sa vad filmul ala
    2 - nu-mi place sa fiu luat de fraier
    3 - baza de date Digifilm e mai varza decat mintea mea
    Jaaalllnnniiic !

  2. #2
    Administrator Expert
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    4,138
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Corect in romania ?!? Baza de date o fi un fisier in excell ......

  3. #3
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    1
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by johnny-m View Post
    Aseara m-am hotarat sa comand un film la Digifilm asa ca am luat telefonul si contractul si am sunat . Am dat seria de cartela,CNP si numele si dupa ce am comandat filmul mi-am adus aminte ca am schimbat cartela (Na2 cu Na3) si nu mai era valabila acea serie asa ca i-am spus domnisoarei sa caute noua cartela la care ea a zis ca a pus-o pe cea noua si daca totusi nu merge sa mai sun la ei . Am obsevat ca filmul nu este bifat ca si platit asa ca am sunat si ......cu toate ca filmul nu incepuse , cartela nu era valida si eu nu-l mai puteam comanda pe noua cartela (mai erau 10 min.) am fost anuntat cu seninatate ca o sa-l platesc pe urmatoarea factura . Stau si ma intreb ce baza de date e la Digifilm de nu apare ca eu nu mai am cartela aia si de ce eu trebuie sa platesc pentru ceva de care nu am beneficiat . Nu mor eu de 3 lei da : 1 - aveam chef sa vad filmul ala
    2 - nu-mi place sa fiu luat de fraier
    3 - baza de date Digifilm e mai varza decat mintea mea
    Jaaalllnnniiic !

    frate, ca-si bat joc de clienti e la ordinea zilei. poate nu stii cum isi trateaza colaboratorii (firmele de instalari antene). sa ne spuna cei de la digi cand au de gand sa plateasca firmelor de instalari cablul coaxial. firma mea a pus kilometri de cablu la abonatii lor (daca realizezi ce iti scriu) si n-am vazut nici un ban pe cablu. sunt dus cu presul de pe o zi pe alta. acum noul lor tertip este ca n-am fost la recuperari dar ce recuperari sa le fac pentru 6 dolari cat ofera pe fiecare echipament demontat? astia ne cred prosti? au impresia ca benzina e pe gratis? si oamenii care lucreaza nu trebuie platiti? vai de capul vostru. va veti alege cu procese daca nu va platiti datoriile la firmele noastre. si prejudiciul pe care l-ati adus firmelor de instalari e foarte mare, tin sa va avertizez.

  4. #4
    Moderator Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    Austria
    Posts
    9,492
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Ce are in comun comandarea unui eveniment PPV cu neplata cablului coaxial? Si ca sa revenim la subiect, propun sa ne luam de unguri, americani, sarbi si moldoveni ca pe acolo e adevarata putreziciune.

  5. #5
    Banned Expert
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Oct 2006
    Location
    pe mapamond
    Posts
    4,171
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by johnny-m View Post
    Aseara m-am hotarat sa comand un film la Digifilm asa ca am luat telefonul si contractul si am sunat . Am dat seria de cartela,CNP si numele si dupa ce am comandat filmul mi-am adus aminte ca am schimbat cartela (Na2 cu Na3) si nu mai era valabila acea serie asa ca i-am spus domnisoarei sa caute noua cartela la care ea a zis ca a pus-o pe cea noua si daca totusi nu merge sa mai sun la ei . Am obsevat ca filmul nu este bifat ca si platit asa ca am sunat si ......cu toate ca filmul nu incepuse , cartela nu era valida si eu nu-l mai puteam comanda pe noua cartela (mai erau 10 min.) am fost anuntat cu seninatate ca o sa-l platesc pe urmatoarea factura . Stau si ma intreb ce baza de date e la Digifilm de nu apare ca eu nu mai am cartela aia si de ce eu trebuie sa platesc pentru ceva de care nu am beneficiat . Nu mor eu de 3 lei da : 1 - aveam chef sa vad filmul ala
    2 - nu-mi place sa fiu luat de fraier
    3 - baza de date Digifilm e mai varza decat mintea mea
    Jaaalllnnniiic !
    Traim in Ro,nimic nu ma mai mira!

  6. #6
    Senior Member Expert
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1,139
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Cum ati spus ca va numiti?


  7. #7
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Timis
    Posts
    362
    Posts Thanks / Likes

    Default

    E normal, nu e doar megaoperatorul Europei de est si are o baza de date imensa, si e mult de lucru.
    Quote Originally Posted by johnny-m View Post
    Aseara m-am hotarat sa comand un film la Digifilm asa ca am luat telefonul si contractul si am sunat . Am dat seria de cartela,CNP si numele si dupa ce am comandat filmul mi-am adus aminte ca am schimbat cartela (Na2 cu Na3) si nu mai era valabila acea serie asa ca i-am spus domnisoarei sa caute noua cartela la care ea a zis ca a pus-o pe cea noua si daca totusi nu merge sa mai sun la ei . Am obsevat ca filmul nu este bifat ca si platit asa ca am sunat si ......cu toate ca filmul nu incepuse , cartela nu era valida si eu nu-l mai puteam comanda pe noua cartela (mai erau 10 min.) am fost anuntat cu seninatate ca o sa-l platesc pe urmatoarea factura . Stau si ma intreb ce baza de date e la Digifilm de nu apare ca eu nu mai am cartela aia si de ce eu trebuie sa platesc pentru ceva de care nu am beneficiat . Nu mor eu de 3 lei da : 1 - aveam chef sa vad filmul ala
    2 - nu-mi place sa fiu luat de fraier
    3 - baza de date Digifilm e mai varza decat mintea mea
    Jaaalllnnniiic !
    DM 8000, card Focus OSCAM,120 dish, H-H Strong,

  8. #8
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    591
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Am rezolvat problema (l-am luat de pe net ) si n-am pierdut nimic insa Digifilm a pierdut - pe mine de client . Eu am zis sa fiu corect insa cu dreptatea mori de .....pofta filmului . Cel mai tare m-a deranjat ca nu s-a putut face macar transferul filmului pe noua cartela (mai erau 15-20 minute) . Apropo , THE BUCKET LIST - tare film da sa-l vedeti linistiti nu ca mine plin de draci

  9. #9
    om fain' Expert
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Dublin
    Posts
    4,391
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Asta se intimpla in Romania daca incerci sa fi corect...

  10. #10
    Moderator Expert
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    1,588
    Posts Thanks / Likes

    Default

    e un film de exceptie.oricum,calitatea de pe net cred ca e inferioara filmului transmis de digifilm.Asta te obliga sa treci la un Dreambox C,si asa se rezolva.

  11. #11
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Romania, Cluj
    Posts
    675
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Gasesti pe net absolut ORICE in calitate net superioara celui dat pe digifilm!

    De ex:

    Da pe google The Bucket List 2007 DVD-R NTSC torrent

    sau si mai de calitate

    http://www.demonoid.com/files/details/1668033/10413465/

    Movies : Adventure : HD 720p : English
    Format : mkv
    Runtime : 97 min
    Video Bitrate : 5794 kbps
    Audio Specs : English AC3 5.1 @ 640 kbps
    Subtitles : Eng, Fre, Spa, Por

    Povesti 'calitate la digifilm'

  12. #12
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    591
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by yo3fuu3 View Post
    e un film de exceptie.oricum,calitatea de pe net cred ca e inferioara filmului transmis de digifilm.Asta te obliga sa treci la un Dreambox C,si asa se rezolva.
    Ma batea gandul aseara sa fac treaba asta dar totusi de pasti si de craciun am si eu timp de un film si nu merita efortul . Acuma nu-i asta un capat de tara da dintr-o chestie din asta devii din client multumit in client nervos si face rau la sanatate , viata-i scurta si plina de alte si alte probleme , de ce sa mai fie una in plus ? Mai bine zic "pas" si hai sa ciocnim un pahar si sa ne uram un " LA MULTI ANI " dragii mei prieteni "forumisti" . Un an nou fericit !

  13. #13
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by johnny-m View Post
    Aseara m-am hotarat sa comand un film la Digifilm asa ca am luat telefonul si contractul si am sunat . Am dat seria de cartela,CNP si numele si dupa ce am comandat filmul mi-am adus aminte ca am schimbat cartela (Na2 cu Na3) si nu mai era valabila acea serie asa ca i-am spus domnisoarei sa caute noua cartela la care ea a zis ca a pus-o pe cea noua si daca totusi nu merge sa mai sun la ei . Am obsevat ca filmul nu este bifat ca si platit asa ca am sunat si ......cu toate ca filmul nu incepuse , cartela nu era valida si eu nu-l mai puteam comanda pe noua cartela (mai erau 10 min.) am fost anuntat cu seninatate ca o sa-l platesc pe urmatoarea factura . Stau si ma intreb ce baza de date e la Digifilm de nu apare ca eu nu mai am cartela aia si de ce eu trebuie sa platesc pentru ceva de care nu am beneficiat . Nu mor eu de 3 lei da : 1 - aveam chef sa vad filmul ala
    2 - nu-mi place sa fiu luat de fraier
    3 - baza de date Digifilm e mai varza decat mintea mea
    Jaaalllnnniiic !
    Fa o reclamatie si ceri reprogramare... ce naiba? Sunteti adulti, nu copii!
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53°E - -30°W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  14. #14
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by instalatorul View Post
    frate, ca-si bat joc de clienti e la ordinea zilei. poate nu stii cum isi trateaza colaboratorii (firmele de instalari antene). sa ne spuna cei de la digi cand au de gand sa plateasca firmelor de instalari cablul coaxial. firma mea a pus kilometri de cablu la abonatii lor (daca realizezi ce iti scriu) si n-am vazut nici un ban pe cablu. sunt dus cu presul de pe o zi pe alta. acum noul lor tertip este ca n-am fost la recuperari dar ce recuperari sa le fac pentru 6 dolari cat ofera pe fiecare echipament demontat? astia ne cred prosti? au impresia ca benzina e pe gratis? si oamenii care lucreaza nu trebuie platiti? vai de capul vostru. va veti alege cu procese daca nu va platiti datoriile la firmele noastre. si prejudiciul pe care l-ati adus firmelor de instalari e foarte mare, tin sa va avertizez.
    Si de ce nu dai si numele firmei de instalari? As putea sa-ti povestesc si de prejudiciul creat de anumite firme de instalari, dar n-o fac... uita-te la threadul: Instalatori sau carpaci?
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53°E - -30°W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  15. #15
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    591
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Apropo de reclamatie , am trimis un e-mail dar credeti ca s-au sinchisit sa ma bage in seama ? Poate si din cauza sarbatorilor dar macar sa fi dat un reply cu " veti fi contactat in cel mai scurt timp" . Ehheeee , din avion nu se vad paduchii din chilotii ciobanului (sau "pe afara vopsit gardu.....").

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top