Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Member Mentor
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    563
    Posts Thanks / Likes

    Exclamation dance department

    stie careva ce s-a intamplat cu radio 538 dance department(canaldigitaal)! de pe astra 19!

  2. #2
    Gold Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    3,755
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by TheMan View Post
    stie careva ce s-a intamplat cu radio 538 dance department(canaldigitaal)! de pe astra 19!
    Si eu regret acest post de radio,amanunte nu stiu,decat ca apare ca "Serviciu sters" in lista lui DM.Asta de 2 zile.
    Daca vrei o consolare,aici pe net ,inca mai merge.
    http://www.radio538.nl/web/show/id=109102
    .

  3. #3
    Member Mentor
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    563
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by Mayerling View Post
    Si eu regret acest post de radio,amanunte nu stiu,decat ca apare ca "Serviciu sters" in lista lui DM.Asta de 2 zile.
    Daca vrei o consolare,aici pe net ,inca mai merge.
    http://www.radio538.nl/web/show/id=109102

    Nu mai e... vad ca l-au inlocuit cu 538 juize si la adresa mentionata de tine

  4. #4
    Gold Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    3,755
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by TheMan View Post
    Nu mai e... vad ca l-au inlocuit cu 538 juize si la adresa mentionata de tine
    Da,din pacate asa e,am observat si eu.Aveam link-ul la Favorite.
    Aici , http://www.radiodigitaal.nl/
    Poti alege din lista Dance Department dar nu se mai intampla nimic dupa aia,l-au codat poate ?.Asta numai care stie "hollandish" ne poate spune.
    .

  5. #5
    Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    1,187
    Posts Thanks / Likes

    Default

    ....gata cu emisiunea lui Tiesto de vineri seara....

  6. #6
    Member Mentor
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    563
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by FLORIN_MX View Post
    ....gata cu emisiunea lui Tiesto de vineri seara....
    lool .. club life se da pe radio 538 si nu pe 538 dance department... asculta si ai sa vezi

  7. #7
    Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    1,187
    Posts Thanks / Likes

    Default

    a da ? atunci nu's afectat nu stiam ca sunt mai multe 538 uri :P

  8. #8
    Member Mentor
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    563
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by FLORIN_MX View Post
    a da ? atunci nu's afectat nu stiam ca sunt mai multe 538 uri :P

    Florine se vede ca asculti in fiecare vineri seara Tiesto club life...

    hai noroc!

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top