Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 16
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Default Vreau sa lucrez ca instalator la Digi.

Va salut stie cineva cum se poate si care sunt demersurile pentru a fii angajat oficial si legal la DIGI? Detin masina personala si zona ude as dori sa-mi desfasor activitatea ar fi judetul
    Bistrita-Nasaud. Ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi?
    Multumesc anticipat.

Moderator Expert
    Posts Thanks / Likes

sfaturi:

-gandestete bine daca ce vrei sa faci e asta !
    -trebuie sa ai timp , programul e si Dimunica
    -trebuie sa iti placa ,si sa nu te gandesti la bani

mi s-a oferit si mie posibilitatea asta si am refuzat-o deoarece nu e profitabila .. iti mamanca tot timpul ... lucrezi la DIGI ,ai un sef si esti la cheremul lor !

Mai bine un contract de prestari servicii cu ei .. dar astea se rezolva prin Pile ..ca asa e in Romania la momentul actual!

Cel mai scump lucru la ora actuala este TIMPUL ,grija ce faci cu el!
    2.3m Paraclipse Hydro C & Ku,1,5m Gibertini, 1.15m Offset +Inverto KA+KU, Tbs6983, Vu solo 2,Tehnomate TM 5403HD M3

Member Mentor

Posts Thanks / Likes

Quote Originally Posted by jakab View Post
    Va salut stie cineva cum se poate si care sunt demersurile pentru a fii angajat oficial si legal la DIGI? Detin masina personala si zona ude as dori sa-mi desfasor activitatea ar fi judetul
    Multumesc anticipat.