Steaua batuta de CFR, la audienta!


Pentru prima data, un meci al Stelei in Champions League a fost batut de o alta partida a unei echipe romanesti in cupele europene intr-un tur similar.


CFR Cluj – Chelsea a inregistrat pe Pro TV o audienta de 15,8 puncte pe publicul comercial, oameni intre 18 si 49 de ani din mediul urban. Acesta este targetul principal pentru clientii de publicitate si publicul la care Pro TV se raporteaza de 8 ani.
Meciul de marti din UEFA Champions League, Fiorentina – Steaua a inregistrat o audienta de 15,7 la suta, doar cu 0,1 la suta mai mica.
Meciul CFR-ului a invins duelul dintre Mutu si Steaua si pe intregul public urban masurat – 17,2 versus 17, audienta obtinuta marti de Steaua. Cota de piata a partidei CFR – Chelsea a fost 43,1 la suta.
In acealsi timp, postul numarul doi pe piata a fost Acasa cu 3,1 audienta, urmat de Prima TV cu 1,9 si Antena 1 cu 1,5. TVR a inregistrat doar 0,3 audienta pe publicul comercial in timpul jocului de la Cluj.
Lider absolut al meciurilor din Champions League ramane Steaua – Real Madrid din 2006, audienta 26,1. Dincolo de diferenta infima, CFR – Chelsea confirma o tendinta valabila oriunde in lume – rezultatele atrag public nou intr-un ritm progresiv.
Potentialul unui duel romano-roman, Mutu vs. Steaua, a fost depasit de asteptarea creata de victoria Clujului la Roma si de sosirea in Romania a finalistei Champions League 2008, Chelsea.


www.sport.ro