Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 6 of 6
    Junior Member Friend
    Posts Thanks / Likes

Default DVB-T cu doar 4 canale?

M-am intors din Londra si am vazut ca acolo sunt 50 de canale TV si nu stiu cate de radio.
    Este adevarat ca multe erau de umplutura.

La noi chiar nu se mai misca nimic?

Au scos Antenele, Realitatea, etc.
    Ce se intampla de merge asa greu?

Strajernic Expert
    Posts Thanks / Likes

La noi cred ca mai mult de 10 hai 15 programe nu o sa fie, dar nu prea curand.

Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Crezi? Au negociat 8 frecvente. Pentru un minim de 5 programe / frecventa posibilitatile sunt mari. Problema sunt televiziunile ca nu vor sa investeasca in asa ceva.
    Platesc o frecventa pe satelit, dupa care, doar le vin bani de la fiecare operator care ii preia.

Strajernic Expert
    Posts Thanks / Likes

Nu o sa investeasca nici .... in asa ceva poate televiziunile mari, care o sa renunte la analogic pentru a trece pe digital dar nu sunt mai multe de 10, 15 si poate cele locale sau regionale o sa investeasca in asa ceva, dar nu cele gen OTV, Etno, U TV ..

Banned Expert
    RDI - Board Banned Avatar

Posts Thanks / Likes

In prezent sant 2 solutii :

1 - prin satelit si cum a mai scris cineva preluate de catre operatorii dth autohtoni si

2 - trecerea cea mai rapida (cred eu) de la cablu analogic la cablu digital pe vechea structura , deci un minim de investitie (care deja sa concretiza in ofertele cablistilor) cu maxim de rezultat (trecerea in viitorul cel mai apropiat a abonatilor de pe analogic pe digital in momentul cand se va impune acest lucru - trecerea de la semnal analog la digital).