Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 6 of 6

Thread: Service Digi

  1. #1
    Member Mentor
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    717
    Posts Thanks / Likes

    Default

    aberant ! din partea operatoarelor
    Azi am intilnit si eu un asemenea caz ,omul a cerut factura ca sa ii scada digi-tv citeva luni abonamentul
    E de belea cu fetele astea din call-center

  2. #2
    Member Mentor
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    717
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by spaniolul View Post
    Telefon Informatii - de natura comerciala 031.400.4000
    - tehnice 031.400.4001
    - serviciul Pay Per View 031.400.4004

    Telefon Informatii in limba maghiara 031.400.4011
    suna tu spaniolule la aceste telefoane
    Parca tu nu demult ai spus ca ai contract cu gigi
    Da tu raspunsul la intrebare!

  3. #3
    Moderator Expert
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    TIMISOARA
    Posts
    5,030
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ionutz2008 View Post
    Ce stiti despre faptul ca Rds da nr de tel al instalatorilor de pe raza unui judet oarecare celor care au probleme cu antenele care au iesit din garantie,judet unde nu au ei binenteles echipe de service.Le zic clientilor ca instalatorul trebuie sa le lase factura pe service-ul respectiv ca dupa aia Digi sa deconteze respectivul service in luni de abonament gratuit.Ce stiti despre asta?Cat ar trebui sa ia instalatorul pentru interventia respectiva?Si ce alte chestii mai sunt de stiut?
    Esti firma privata !Facturezi in functie de cat de grea e lucrarea !Daca este service POST garantie e clar ca i facturezi doar e munca ta !Din punctul meu de vedere nu ma priveste de unde a primit nr meu de telefon clientul si alte cele.. ci doar 2 lucruri :

    - daca e instalat cu PV de la una din echipele de la mine de la firma si e in garantie ( nu a depasit 12 luni ) remedierea se va face gratuit ,iar daca e facut de altii (firma sau instalatori amatori) clientul are cateva obtiuni ..sa cheme pe cei care l-au instalat ,sau sa cheme pe cineva de la RCS !

    Alte discutii sunt inutile si nu isi au rostul ,iar faza cu factura/decont .. e prima oara cand aud .. si oficial nu am fost anuntat de asa ceva !
    2.3m Paraclipse Hydro C & Ku,1,5m Gibertini, 1.15m Offset +Inverto KA+KU, Tbs6983, Vu solo 2,Tehnomate TM 5403HD M3

  4. #4
    Member Mentor
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    717
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Alte discutii sunt inutile si nu isi au rostul ,iar faza cu factura/decont .. e prima oara cand aud .. si oficial nu am fost anuntat de asa ceva ![/QUOTE]
    pai de asta ne batem capul prietene ,si incercam sa analizam problema
    -ce dracu sint batute in cap fufele alea din call-center! de ii baga in cap abonatului o gramada de prostii!

  5. #5
    Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    in oras
    Posts
    1,462
    Posts Thanks / Likes

    Default

    pai aici e loc de intors destul.zici abonatului da si tu nene putin mai mult si iti fac o factura de te lasa astia de la digi sa vezi gratis 2 ani
    boy2good

  6. #6
    Moderator Expert
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    TIMISOARA
    Posts
    5,030
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by giolgau View Post
    pai de asta ne batem capul prietene ,si incercam sa analizam problema
    -ce dracu sint batute in cap fufele alea din call-center! de ii baga in cap abonatului o gramada de prostii!
    nu trebuie bagat in seama ce a visat fufa de la call center,treaba trebuie facuta astfel incat sa nu iesi in piedere ca si instalator,si sa respecti contractul semnat!De multe ori ajung la un client si ala zice sa "instalarea" antenei e gratuita,iar atunci trebuie munca de convingere... Domnu client ... manopera de instalare +10 m cablu sunt gratuiti .. restul materialelor sunt contra cost ,apoi clientul suna la call center ... si acolo .. raspunde o doamna care surpriza i spune clientului ca totul e gratuit ) !Deci viata e plina de surprize ! De acee lucrurile astea nu trebuie bagate in seama si sa ne vedem de treaba !Daca vrea clientul asa bine ... daca nu ... next .. mai sunt si altii!


    Imi aduc aminte referitor la cei din call center ca mai de mult cand nu puteam activa prin SMS cartela (in zona respectiva nu era acoperire) le activam altcumva :Sunam la call center si spuneam problema ... dar chestia era ca trebuia sa sun de vre-o 3 sau 4 ori pt un card ca primi care raspundeau refuzau sa mi-o activeze si mai apoi raspundea cineva care o activa fara probleme! Cred ca se poat rezolva problemele acolo si se poate face totul ca la carte .. doar depinde de cum sau trezit cei de acolo
    2.3m Paraclipse Hydro C & Ku,1,5m Gibertini, 1.15m Offset +Inverto KA+KU, Tbs6983, Vu solo 2,Tehnomate TM 5403HD M3

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top