Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 25
  1. #1
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    de-ro
    Posts
    287
    Posts Thanks / Likes

    Default VAG-COM v311.2 FULL pt VW, Audi, Seat, Skoda

    Car Diagnostic System VAG-COM v311.2 cu keygen pt Adapterele ieftine
    se poate folosi pe masiniile VAG (VW, Audi, Seat, Skoda)
    testat de mine pe A6/2000

    http://www.crack.ms/cracks/crack.ms?id=56580
    Live-your-dream

    19°/16°/5°/-1° @75

  2. #2
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    132
    Posts Thanks / Likes

    Default

    @pistruiatu
    Am folosit si eu cu succes versiunea asta in majoritatea timpului pe masina proprie, o Skoda Octavia 1,9 TDI din 2003 si merge foarte bine. Pe motoarele pe benzina nu a mers, pentru ca acele masini au alt calculator de injecie care communica datele la alta viteza. Am citit ulterior ca modificind viteza de transmitere a datelor din softul VAG COM ar trebui sa mearga si pentru astea. Din pacate nu cunosc pe nimeni care sa aiba motor pe benzina.
    Revenind la soft, as fi vrut insa varianta VAG COM 409 ... pentru ca am interfata pe USB (interfata ieftina, ne-originala). Poate e un simplu moft dar pina o sa gasesc varianta 409 "functionala", o sa ma folosesc de 311.2
    Daca stie cineva de unde as putea sa o descarc pe cea 409, il rog sa isi faca un pustiu de bine si sa imi spuna si mie.

    Toate cele bune.

  3. #3
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    de-ro
    Posts
    287
    Posts Thanks / Likes

    Default

    incearca si freeware-ul asta. la mina merge

    http://www.blafusel.de/misc/obd2_wbhdiag.html
    trebuie numai lista cu greseliile editat (dtc_list_en.ini) altfel arata numai codul gresellilor
    zice ca aici sant coduri .ini http://tech.groups.yahoo.com/group/obd-2/

    mai nou si in engleza

    You can switch the user interface of WBH-Diag to english. Up to now no english manual is available.

    Installation:
    Download WBH-Diag (link above in the german installation description).
    Unpack the program archive with a suitable program such as WinZip into any folder.
    Read liesmicht.txt (in german) if you update an earlier version.
    To switch to the English-language user surface, register "Sprache=en" in the file wbh-diag.ini instead of "Sprache=de".
    Read the unpacked manual (german) in the PDF.
    Live-your-dream

    19°/16°/5°/-1° @75

  4. #4
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    10
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by repty74 View Post
    @pistruiatu
    Am folosit si eu cu succes versiunea asta in majoritatea timpului pe masina proprie, o Skoda Octavia 1,9 TDI din 2003 si merge foarte bine. Pe motoarele pe benzina nu a mers, pentru ca acele masini au alt calculator de injecie care communica datele la alta viteza. Am citit ulterior ca modificind viteza de transmitere a datelor din softul VAG COM ar trebui sa mearga si pentru astea. Din pacate nu cunosc pe nimeni care sa aiba motor pe benzina.
    Revenind la soft, as fi vrut insa varianta VAG COM 409 ... pentru ca am interfata pe USB (interfata ieftina, ne-originala). Poate e un simplu moft dar pina o sa gasesc varianta 409 "functionala", o sa ma folosesc de 311.2
    Daca stie cineva de unde as putea sa o descarc pe cea 409, il rog sa isi faca un pustiu de bine si sa imi spuna si mie.

    Toate cele bune.
    Am eu varianta 409 daca e da-mi email-ul tau si ti-l trimit....apropo ai reusit sa instalezi driverul de la cablul tau usb sa vezi daca merge ?

  5. #5
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    132
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Eu cu driverele cablului nu am avut nici o problema (in fapt e emulat un port serial prin USB), si am folosit versiunea 311.2 pentru ca aia odata activata, activata ramane. Am mai gasit niste versiuni de 409.1 dar care trebuie "reactivate" la fiecare utilizare. O metoda de compromis, a fost sa iau "librariile" pentru fiecare tip de masina (contine mult mai multe) din 409.1 si sa le pun in 311.2, si sa folosesc acel CSV convertor din 409.1 - ca pana la urma cam la asta se rezuma diferentele dintre 409.1 si 311.2
    Era o versiune de 409.1 pentru USB care mi-a mers foarte bine, mi-a recunoscut interfata fara probleme, dar nu am gasit o metoda de activare pentru ea.
    Ca fapt divers interfata e facuta cu un comparator 339 parca si un MAX232, adica nu e cea cu optocuploare. Nu a mers pe benzinare, dar nici nu am stiut la vremea respectiva ca trebuia sa setez viteza de transmisie a datelor, si apoi nu am mai avut ocazia sa o incerc pe alte benzinare.
    Daca cineva are nevoie de o scanare la un motor diesel pana in 2004, eu si interfata mea ii stam la dispozitie
    @hhpeter
    Iti trimit adresa mea de mail pe PM.
    Multumiri anticipat.

    Toate cele bune.

  6. #6
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    132
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Multumesc frumos @hhpeter pentru VAG COM.

    Toate cele bune.

  7. #7
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1
    Posts Thanks / Likes

    Default

    ma puteti ajuta si pe mine va rog, cu varianta pe usb vagcom?
    ma gasiti pe [email protected]
    Respecte!

  8. #8
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Cluj
    Posts
    148
    Posts Thanks / Likes

    Default Salut

    Quote Originally Posted by pistruiatu View Post
    incearca si freeware-ul asta. la mina merge

    http://www.blafusel.de/misc/obd2_wbhdiag.html
    trebuie numai lista cu greseliile editat (dtc_list_en.ini) altfel arata numai codul gresellilor
    zice ca aici sant coduri .ini http://tech.groups.yahoo.com/group/obd-2/

    mai nou si in engleza
    nu gasesc lista cu greseli editat:dtc_list_en.ini
    Please trimite-mi si mie softul si lista la: [email protected]
    PS. daca se poate in engleza ca nu stiu germana.
    Multumesc anticipat.
    Dbox2, Dbox1, Humax CI-8100PVR 80GB/HDD, DG 17500 CI, DigiTV, H-H Strong2100, 1,2m AL and more...

  9. #9
    Junior Member Master
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    CT
    Posts
    72
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Salut baieti,
    Am luat si eu un cablu ieftin de pe ebay (usb) si merge binisor si cu 311 si cu 409. Spun binisor pt ca daca folosesc varianta 409 nu imi da acces la setarile de baza. 311 e ok.
    Pt varianta 409 este un fel de hack in care un programel copiaza automat citeva fisiere dupa fiecare utilizare a programului, dar, dupa cum am spus, la mine nu merge in totalitate. Foloseste cineva un alt fel de hack?
    Si inca o intrebare pentru cunoscatori:
    Exista vreun software ce se poate folosii cu acelasi cablu (de VAG-com) pentru a diagnostica si alte masini? (vad ca cei de la Autozone folosesc un singur aparat pt orice masina si ma gindeam ca ar trebui sa fie si un soft universal)
    Multam de sfaturi

  10. #10
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    132
    Posts Thanks / Likes

    Default

    @Reptilu
    Exista ceva pentru majoritatea masinilor, insa nu e numai vorba de soft aici, ci de interfata. E o interfata facuta in jurul integratului ELM327, care stie majoritatea protocoalelor de comunicatie cu calculatoarele masinilor. Dar din aducere aminte (sper ca nu gresesc), acea interfata nu stie decat sa citeasca erorile stocate in calculatorul masinii, si nu sa faca si eventuale modificari de parametrii asa cum se intampla la interfete pentru VAG.
    Mufa OBD II e standard, difera insa protocoalele de comunicatie, si pinii folositi

  11. #11
    Junior Member Master
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    CT
    Posts
    72
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Inteleg. Merci de raspuns. Probabil o sa ma uit dupa un aparat de citit coduri dedicat (in loc sa folosesc laptopul). Am fost tentat de un Lincoln care nu pornea si ma gindeam cum sa-i citesc codurile cu echipamentul ce il am eu. Pina m-am codit eu s-a dat masina

  12. #12
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    96
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by reptilu View Post
    Inteleg. Merci de raspuns. Probabil o sa ma uit dupa un aparat de citit coduri dedicat (in loc sa folosesc laptopul). Am fost tentat de un Lincoln care nu pornea si ma gindeam cum sa-i citesc codurile cu echipamentul ce il am eu. Pina m-am codit eu s-a dat masina
    Daca esti interesat am un Maxscan (nu este necesar laptop, are display propriu) dedicat tuturor masinilor din gama VW, adica VW, Seat, Skoda si Audi. Cu el se poate intra pe absolut toate modulele masini, scaneaza inclusiv airbagurile (cu Vag este posibil sa "trosnesti" centrala), face test al motorului, reseteaza limita de Km la ulei iar la unele modele citeste Km reali. Binenteles astea sint doar citeva din functiile ce le face.
    PS se conecteaza cu peste 90% din celalalte masini dar numai pe parte de motor, scaneaza erorile si le sterge, codurile de eroare le da amanuntit unde provine problema.
    Pretul este 600RON si daca esti interesat iti pot da mai multe detalii.
    Uite niste foto cu el:
    http://img132.imageshack.us/img132/5039/scaner1yk1.jpg
    http://img219.imageshack.us/img219/2873/scaner2xq5.jpg
    Last edited by blue36; 10th December 2008 at 00:25.

  13. #13
    Junior Member Master
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    CT
    Posts
    72
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Merci de oferta. Eu stau in state si cred ca e cam nasol cu transportul. Sint si pe aici pe ebay destule pe la 100$-150$. Pt VW si Audi ramin la vag-com... din cite am citit e cea mai buna optiune dupa scanerul VAG de la dealer.

  14. #14
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    3
    Posts Thanks / Likes

    Default

    you can read great info about the new cars in the market , specialy in audi , check it on http://www.10facts.com/article/Autos...i/Audi-A6.html

  15. #15
    Târnacopist Expert
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    /home/satwien/
    Posts
    6,001
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Intrebare de incepator: in afara de a citi niste coduri de eroare, altceva ce se mai poate face cu un vag?

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top