Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 5 of 5
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Question Incepator - TV Satelit

Salut,

Sunt incepator in asa ceva. Am incercat sa imi fac un abonament la Boom TV, DigiTV etc dar nu am reusit deoarece in garsoniera unde stau din bucuresti nu am contract de inchiriere. Astfel doresc sa imi iau singur componentele pentru receptor. Am inteles ca imi trebuie o antena de satelit, un LNB si un reciever. Va rog frumos puteti sa imi spuneti de unde sa le cumpar pe toate acestea din Bucuresti si la ce pret?
    De asemenea as dorii sa stiu pasii de montare ce ar trebui sa fac si la ce ar trebui sa fiu atent cand montez echipamentul. Doresc sa mentionez ca voi instala antena pe un bloc de langa Cora Militari, in consecinta nu stiu dimensiunea antenei. De asemenea eu stau la etajul 3 iar blocul are 4 nivele, banuiesc ca este posibil sa folosesc un cablu de aprox. 20m de la antena la receiver.

Multumesc si astept cu nerabdare sfaturile voastre.

Junior Member Junior

Posts Thanks / Likes

Quote Originally Posted by influxsg View Post
    Salut,

Sunt incepator in asa ceva. Am incercat sa imi fac un abonament la Boom TV, DigiTV etc dar nu am reusit deoarece in garsoniera unde stau din bucuresti nu am contract de inchiriere. Astfel doresc sa imi iau singur componentele pentru receptor. Am inteles ca imi trebuie o antena de satelit, un LNB si un reciever. Va rog frumos puteti sa imi spuneti de unde sa le cumpar pe toate acestea din Bucuresti si la ce pret?