Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Gold Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2007
    Posts
    3,809
    Posts Thanks / Likes

    Exclamation Facelift pentru Dacia Logan, foto spion



    Dacia Logan va suferi o noua schimbare de look in 2008, care ii va improspata imaginea pana la aparitia modelului Sandero, care cel mai probabil va pune punct producerii de Logane.

    Pe forumul daciaclub.ro a aparut deja o serie de fotografii cu noul aspect al Loganului, care intareste astfel declaratia vicepresedintelui de design al grupului Renault, Patrick le Quement, ce anunta ca principalul scop al studioului de design este restilizarea cunoscutului model.

    Faceliftul se rezuma la restabilizarea catorva elemente de caroserie, farurile primind o forma mai tridimensionala, impreuna cu lampile de semnalizare si de pozitie.

    In partea din spate putem vorbi despre capota portbagajului, care are un eleron integrat, si de bara, careia ii lipsesc cutele in forma de "V", dar si despre noile triple cu o forma arcuita.

    In interior se pare ca singura modificare este reamplasarea butoanelor ce actioneaza geamurile pe manerul usii, fiind astfel mai la indemana soferului si pasagerilor, iar plasticele se pare ca au fost construite dintr-un material de o calitate mai buna in comparatie cu cel din prezent.

    Tot pe lista dotarilor, sursa citata vorbeste despre aparitia climatizarii automate.

    http://www.ziare.com/Facelift_pentru...on-297717.html
    ... strong like Baloo The Bear !
    www.xmissy.nl
    www.dump.com
    www.redtube.com
    Latitude: 44.455°
    Longitude: 26.048°
    Latitude: -42.869°
    Longitude: 147.328°
    Latitude: -46.404°
    Longitude: 168.356°

    http://www.rdi-board.com/showpost.ph...1&postcount=20

    http://www.rdi-board.com/showpost.ph...1&postcount=25

    pentru ce mizerii a scris aici nenea ********de sw astept scuze ! daca nu ma retrag de pe rdi !

  2. #2
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default




  3. #3
    Târnacopist Expert
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    /home/satwien/
    Posts
    6,001
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Caracteristici tehnice - Noua Dacia Logan.


    - Masa: intre 1050 si 1245 kg, in functie de dotari (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.), masina noua. Dupa o perioada de 3 ani de folosire masa va fi de aproximativ 825 kg datorita coroziunii.
    - Greutatea: variaza o data cu variatia masei, si in felul in care acceleratia gravitationala actioneaza asupra dotarilor optionale (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.) De asemenea, constanta g este variabila in functie de gradul de corodare al vehicolului.
    - Capacitate cilindrica 1421 cmc in stare perfecta de functionare.
    - Putere: 75 cp noua, 70 cp in garantie, 65 cp dupa 2 ani, 80 cp dupa 3 ani (scaderea greutatii datorita efectelor coroziunii).
    - Demaraj 0-100 km: pana la serviciu - 18 s, pana la socrii - 28 s, pana la alimentara - 16 s, pana la alimentara pentru achizitionat o oarecare cantitate de bere - 9 s, cu nevasta la volan - 96 h, pana la tara - 17 s de la tara inapoi cu 1 buc. porc adult taiat in portbagaj - 26 s, cu nevasta + soacra + copii in masina - 32 s optional daca nevasta urla si soacra aproba - 46 s, la drum intins spre soacra in mijlocul strazii cu spatele spre masina - 7 s.
    - Franare de la 90 km/h la 0: pe sosea uscata - 240m, sosea uda - 340m, piatra cubica umeda - 500 m, sosea asfaltata uscata cu soacra pe sosea cu spatele la directia de mers - in soacra, sosea fleasca cu praf si denivelari - in chioscul de la coltul strazii.
    - Debit apa in habitaclu: 14l/h pe timp de ploaie, 20l/h la spalare.
    - Debit antigel in habitaclu: 1 l / saptamana.
    - Probabilitate inchidere portiere: fata 40 la suta , spate 15 la suta la o forta de inchidere de 800N/m.
    - Jante: beton, dotate cu cauciucuri Montana New Asimetric Great Varza cu limitator de viteza prin saritura la 60 km/h.
    - Aer conditionat: in habitaclu, portbagaj si torpedou, cu sistemul Damigean Anti Freeze.
    - Hayon, bocanit(scartait)/min - 235.

    Optionale:

    - Airbag in portbagaj, versiunea Smooth Pork.
    - Alarma antirelativar (protejeaza impotriva tiganilor relativari - care ciordesc relativ tot).
    - Alarma preventiva la alarma - pornirea alarmei daca porneste alta alarma pe o raza de 1 km.
    - Scaun sofer (versiunea standard e prevazuta cu 2 locuri de fixare a suruburilor pentru un taburet lemn).
    - Veioza+sifonier spate.
    - Semnalizare stanga (versiunea standard are doar semnalizare dreapta, spre stanga folosindu-se palma cu un deget intins).
    - Volan rotund (versiunea standard este echipata cu ghidon).
    - Aeroterma cu 21 viteze si schimbator Shimano.
    - Turometru util (0-2500 rpm) si/sau fantezist (0-8000 rpm).
    - Cric.
    - Roata rezerva optional si janta.
    - CD manele geam.
    - Geamuri fumurii cu folie cu basici.
    - Eleroane tip bengos.
    - Proteza dentara universala in torpedou.
    - 1 buc. tub superglue.
    E copy/paste de la bancul zilei, dar cred ca se potriveste de minune aici!

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top