Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    60
    Posts Thanks / Likes

    Post Dezinformare Call Center.

    Azi am primit si doua apeluri de la clienti ca cei de la call Center Digi au zis sa suna instalatorul,am intrebat ce problema are ,raspunsul a fost clar NOTA 10.
    Primul am pornit rugand pe client sa scoate si sa repuna in priza aparatul,era blocat,al doilea tot blocat dar a ramas cu nota 10 dar in 5 minute dupa ce am trimis un sms de activare sa dat drumul.
    Daca noi instalatorii tot am luat teapa cu lipsa de echipamente ,macar servizul sau indrumarea corecta de la call center sa faca RDS-ul ca lumea.

  2. #2
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default Nota 10 - si daca versiune soft smartcard e veche

    Inca se mai gasesc situatii de cartele care nu-si iau softul nou .Noul soft trebuie sa fie RevAC6. Daca cartela are un soft mai vechi (RevAC3 sau RevAC1) ,aceasta ramane in nota 10 si nu se activeaza chiar daca se face reinitializare.
    Cum se rezolva :
    -se lasa decodorul pornit 30 min la semnal iar versiunea ar trebui sa treaca in RevAC6 automat si apoi sa se poata face reinitializarea.
    -se incearca resetare aparat de la alimentare pentru cateva secunde.
    -daca tot nu se intampla acest lucru iar softul ramane tot unul vechi,singura varianta va fi schimbarea de cartela cu una noua.

    PS.: Nu mai vreau sa amintesc nici de faptul ca multi au STB-uri cu softuri vechi, mai ales cei cu Humaxuri...
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  3. #3
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Se facuse deja reinitializare si daca s-a efectuat deja, timp de trei zile se trimite codul din ora in ora. In acest interval de trei zile singura posibilitate fiind de a cere reinitializare prin sms.
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  4. #4
    timplar Expert
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Crişana
    Posts
    1,229
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by gattikom View Post
    Azi am primit si doua apeluri de la clienti ca cei de la call Center Digi au zis sa suna instalatorul,am intrebat ce problema are ,raspunsul a fost clar NOTA 10.
    Primul am pornit rugand pe client sa scoate si sa repuna in priza aparatul,era blocat,al doilea tot blocat dar a ramas cu nota 10 dar in 5 minute dupa ce am trimis un sms de activare sa dat drumul.
    Daca noi instalatorii tot am luat teapa cu lipsa de echipamente ,macar servizul sau indrumarea corecta de la call center sa faca RDS-ul ca lumea.
    am facut un topic pe chestia asta"call center digi un mare saize"fara semnul intrebari, iar dl. Spartacus ma luat asa, mai tare ,si acuma nici-o vorba despre "inteligentii" de la center, noi astia mai prosti suferim(din cauza prostiei noastre desigur) ne mai injura stimatu client ,acuma a trecut la bataie si in viitor om mai vedea...am impresia ca s-au facut niste intelegeri cu cealalta parte?oricum nu mai inteleg nimic.....
    dm500s Vu+Zero hss1170...ş maxim şasă cai frumoşi

  5. #5
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    ARAD
    Posts
    159
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by [email protected] View Post
    Inca se mai gasesc situatii de cartele care nu-si iau softul nou .Noul soft trebuie sa fie RevAC6. Daca cartela are un soft mai vechi (RevAC3 sau RevAC1) ,aceasta ramane in nota 10 si nu se activeaza chiar daca se face reinitializare.
    Cum se rezolva :
    -se lasa decodorul pornit 30 min la semnal iar versiunea ar trebui sa treaca in RevAC6 automat si apoi sa se poata face reinitializarea.
    -se incearca resetare aparat de la alimentare pentru cateva secunde.
    -daca tot nu se intampla acest lucru iar softul ramane tot unul vechi,singura varianta va fi schimbarea de cartela cu una noua.

    PS.: Nu mai vreau sa amintesc nici de faptul ca multi au STB-uri cu softuri vechi, mai ales cei cu Humaxuri...
    Ce bine era daca aveam informatia asta macar acu vreo luna sa fi stiut si eu ce se intampla (80% din abonatii aveau nota10).....sau treaba asta cu schimbatul reviziei la cartele nu este valabila si pt digicablu?

  6. #6
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by stefyb67 View Post
    Ce bine era daca aveam informatia asta macar acu vreo luna sa fi stiut si eu ce se intampla (80% din abonatii aveau nota10).....sau treaba asta cu schimbatul reviziei la cartele nu este valabila si pt digicablu?
    Ba da... este valabil...
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top