Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    14
    Posts Thanks / Likes

    Default Descarcare facturi DIGI TV

    Am ajuns sa scriu pe forum in speranta ca poate cineva sa ma ajute daca a mai fost intr-o situatie asemanatoare.
    Prin telefon la serv clienti (031 400 4000) se pare ca vorbesc degeaba.
    Serviciile lor de descarcare a facturilor achitate este sub orice critica.
    Problema mea incepe de acum aproape 1 luna de zile, mai precis in 16 februarie. In acea seara am vrut sa comand un film prin pay per view de pe Digifilm1 si mi s-a spus ca am facturi restante.
    Am sunat la serv clienti care mi-a confirmat ca figurez la restanta cu lunile decembrie 2007, ianuarie 2008, cu toate ca le-am achitat inainte de scadenta. Luni 18.02.2008 am trimis pe fax la 0213010842 adresa in care am dat toate datele mele de identificare si detaliile platilor pe care le-am facut. Am anexat o pagina cu chitantele eliberate de bancomat in momentul platii si extrasele de cont, elemente suficiente pentru a putea confrunta cu extrasul de cont pe care il au ei de la banca. Mi s-a comunicat ca in maxim 72 de ore cererea se solutioneaza. Am sunat dupa mai mut de 72 de ore in 22.02.2008 si mirare mare, d-na de la capatul firului super politicoasa a inceput aceeasi poezie ca si interlocutorii ei, ca figurez cu facturi restante. In acel moment cred ca orice persoana nu poate sa ramana calma si mi-am exprimat nemultumirea. D-na a spus ca nu are nici o vina si ca se rezolva problema in sensul ca daca ei sunt de vina isi vor cere scuze, daca nu sa contactez banca. I-am spus ca la ce sa mai contactez banca daca de acolo am luat extrasul de cont si mi s-a confirmat ca suma intra in contul RCS-RDS in momentul in care am facut plata (e vorba de plata facuta din BCR).
    Am sunat din nou in 26.02.2008, mi-a raspuns tot o d-na (poate aceeasi de vineri) care a spus ca nu mai figurez cu restante.
    M-am bazat pe cele spuse de un angajat de la serv clienti si rezultatul este ca astazi 13.03.2008 aveam pe ecranul tv-ului nota 10.
    Am sunat din nou si a inceput din nou placa ca nu sunt achitate facturile pe decembrie si ianuarie.
    Deci se pare ca in acesta firma guverneaza legea junglei, fiecare spune un lucru si de fapt de intampla altceva. Cei de la contabilitate se pare ca nu stiu sa identifice elemenele de legatura dintre 2 extrase de cont (al meu si al firmei RCS). Cred ca orice persoana care stie sa citeasca ar putea face acest lucru, mai ales ca am dat si chitantele in care apare si codul de abonat.
    Ei cred ca asteapta sa le mai platesc inca o data facturile. Nu o sa vada asa ceva.
    E revoltator ce se intampla. Ei au incasat banii platiti de mine de atata timp, s-au folosit de ei, iar ca rezultat eu sunt taiat de la un serviciu fara nici macar o somatie.In acesta situatie cred ca sunt multe persoane.

    Nici nu mi stiu ce sa fac. Sa trimit alte faxuri, sa dau telefoane?
    E revoltator.

  2. #2
    Haiduc Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Latitude: 44.202°, Longitude: 27.322°, Bărăgan City
    Posts
    1,735
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Încearcă să iei legătura cu ''[email protected]''.
    Kworld DVB-S 100 PCI, Golden Media Wizard HD Vote, offset 0.8Fe + 1.15Fe

  3. #3
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    @tica1975
    Trimte-mi mie tot ce ai, uite aici adresa
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53°E - -30°W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  4. #4
    Bagator de seama Expert
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Prin zona
    Posts
    2,938
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by [email protected] View Post
    @tica1975
    Trimte-mi mie tot ce ai, uite aici adresa
    [email protected], pe mine cand ma rezolvi? Hai da un bip pe YM, ca am elucidat misterul.

  5. #5
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    14
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Dupa 3 zile in care am dat faxuri si telefoane am fost reconectat din nou. Am avut noroc ca am vorbit cu un operator care s-a implicat mai mult. Atunci am primit un numar de sesizare. Dupa cateva zile am mers sa platesc la o casierie abonamentul pe luna martie. Nu am putut pentru ca acum figurez in continuare cu facturi restante la luna ianuarie si februarie (pentru decembrie au rezolvat) cu toate ca pe faxuri am dat dovada platii si pentru aceste luni, casiera a spus ca nu poate face acest lucru. Am lasat si acolo dovada platilor.
    Dupa 3 zile situatia este neschimbata.
    Daca ma deconecteaza a doua oara cred ca le aduc cartela si reziliez contractul.
    M-am scarbit de aceste lucruri care se intampla.

  6. #6
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    148
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Din pacate RDS/RCS are unul dintre cele mai varza sisteme de facturare din Romania. Pe langa faptul ca nici pana acum nu au fost in stare sa unifice sistemele de facturare pentru cele 3 servicii (cablu, internet, dth), modul de facturare e total bramburit. Daca te duci pe la mijlocul lunii si vrei sa platesti in avans serviciile de Internet ti se spune ca nu se poate ca atunci se emit facturi si sa revii la sfarsitul lunii (si asta cand sa iti ia bani!). La cablu in schimb poti sa platesti linistit cand vrei. In martie, desi esti platit la zi primesti o factura de plata cablu pe luna ianuarie, facturile vin din cand in cand si in general tot sistemul e bramburit. O risipa de hartie trimiterea asta a facturilor intarziate dar in schimb se face economie cand platesti la casierie si ti se da un petec meschin de hartie pe post de chitanta pe care abia intelegi ce scrie. La UPC vin toate 3 serviciile (cablu, internet, telefon) pe o factura, la Romtelecom Dolce si net-ul vin pe o factura si fix-ul pe alta (si aici e o anomalie dar parca o mai intelegi), etc. Chiar nu se gaseste o posibilitate de a se face ordine in sistemul asta? La valoarea lor nu cred ca ar fi o problema...

  7. #7
    Ghost Man Expert
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    RdVTR
    Posts
    1,137
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Si eu sunt intr-o situatie asemanatoare.
    Figuram cu o factura restanta desi am platit la zi. Am zis ca poate am uitat eu sa platesc o luna si am achitat si factura restanta. Luna urmatoare...stupoare... iar aparea factura restanta....am mers si am trimis un fax de la casieria RCS cu chitanta doveditoare.
    Am crezut ca s-a rezolvat.......ei as
    M-am prezentat o luna mai tarziu la casierie sa reziliez contractul respectiv....mai am altul cu humax 3....
    Duduia de acolo `` stiti voi care``...spune cu o voce suava ca tre sa platesc si luna in curs si pe cea restanta desi tot ea trimisese faxul de confirmare
    Am platit din nou si am luat actul de reziliere.......acum astept sa-mi vina in continuare facturi eventual si cu restante...LA CONTRACTUL ASTA REZILIAT

    Tot respectul pentru [email protected] in afara de el, nimeni nu cred ca are habar de ce trebuie sa faca pe acolo
    Stiu ca nu stiu nimic..!
    The Show Must Go On

  8. #8
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    14
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Am fost deconectat din nou in seara asta.
    Deci dupa o luna de zile in care am trimis o gramada de faxuri si am dat telefoane rezultatul este "nota 10".
    De data asta nici nu a mai discutat cu mine operatoarea pe motiv ca am mai avut o sesizare prin care am fost reconectat.
    Mi-a spus sa am rabdare pana mi se deblocheaza accesul.
    Rabdare pentru reconectarea unui serviciu pe care l-am achitat totdeauna inainte de scadenta.
    No comment

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top