Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 14 of 14
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Default Ce se poate vedea pe Dreambox 2 ?

Salut,
    Sunt incepator ce acest site, si mi-ar fi de mare folos sa stiu ce se poate decoda cu Dreambox 2 in mod "soft" (adica fara nimic hardware, CAM sau cartele), deasemenea si in mod "soft" dar cu ceva plugin-uri mai "exotice":

Se poate vedea Cryptoworks ?
    Se poate vedea Videoguard ?
    Se poate vedea PowerVU ?
    Se poate vedea Seca 2 ?
    Se poate vedea Conax ?

La intrebarile de mai sus, raspundeti-mi si cu formula:

Da, se poate vedea Conax dar partial (5 programe/provideri), etc.

Mersi.

P.S. Ar fi util la fiecare sectiune sa fie un topic bazat pe acelasi idee,
    ex. "CE SE POATE DECODA CU KAON ?",
    "CE SE POATE DECODA CU STRONG ?",
    "CE SE POATE DECODA CU DREAMBOX ?", etc.

La fel, se poate face o sectiune cu,
    Ce se mai poate decoda cu un anumit CAM,
    ex. "CE SE POATE DECODA CU X-CAM ?" (SECA 2, VIDEOGUARD, VIACCESS 2)
    "CE SE POATE DECODA CU MATRIX CAM ?", etc.

Acest lucru ar fi foarte util incepatorilor, si cred ca ar pune capat postarilor
    inutile, care ii incurca pe toti "ce mai se poate decoda ?", "s-a facut noapte pe conax", "aoleu conax-ul nu mai merge pe CAM MATRIX !"

ETC, ETC.

Rog Operatorii sa tina cont de aceste idei,
    care ar usura viata multora dintre Operatori.

Member Mentor

Posts Thanks / Likes

Cryptoworks - NU, desi am vazut pe unele forumuri cate ceva despre niscaiva emu non-public care stie ceva Digiturk (daca intrebi, nimeni nu stie nimic ...)
    Videoguard - NU
    PowerVU - 100% NU