Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 28
  1. #1
    Member Mentor
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Acasa la mine.
    Posts
    859
    Posts Thanks / Likes

    Default Serviciu tehnic la Dolce

    Din diverse motive o cartela Dolce nu s-a mai updatat. Sun la Dolce cum am mai facut-o si in alte dati si s-a rezovat instantaneu si duduia de acolo imi zice ca aplicatia cu care ar fi trebuit sa-mi rezolve problema a fost inlocuita si nu mai poate sa-mi rezolve problema decit luni dupa ora 9 . Pina acum mi s-au parut mai seriosi la relatii cu clientii dar se pare ca au luat-o pe acelasi drum cu digi.
    offset 1.2Fe ruginit pe alocuri. LNB Sharp 0.5 dB, 2XSS1 + VDR linux standalone( fara monitor etc) cu pozitioner SRT V50 / HSS 1160NA DigiTV / 2xDolce / DM500S

  2. #2
    Nebunul de la butoane Expert
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Diemrich
    Posts
    2,319
    Posts Thanks / Likes

    Default

    s-a schimbat serverul, au renuntat la anaconda si au trecut pe un soft mult mai bun pentru dealeri. cu softul vechi erau probleme in sensul ca se accesa foarte greu si avea functiile limitate pentru dealeri, nu puteau scoate orderul de instalari dupa ce introduceau datele clientului, numai cei din romtelecom aveau accesul asta si trebuia sa asteptam primirea orderelor pe email, lucru care dura si 2 zile. cu noua aplicatie se va rezolva si problema asta si problema activarii cardurilor direct de catre dealeri si instalatori. asa e, pana luni la ora 9 cand va intra in functiune noul server nu se pot activa carduri sau sa se faca ordere de catre dealeri pentru ca se transfera baza de date din serverul vechi in cel nou. din acest motiv nici instalari nu s-au facut zilele astea. stai linistit, zilele in care n-ai vazut nimic ti se vor da gratuit din data cand vei avea din nou cardul activ.

  3. #3
    Member Mentor
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Acasa la mine.
    Posts
    859
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Si de unde stiu ei de cind nu am mai avut card-ul activ ?
    offset 1.2Fe ruginit pe alocuri. LNB Sharp 0.5 dB, 2XSS1 + VDR linux standalone( fara monitor etc) cu pozitioner SRT V50 / HSS 1160NA DigiTV / 2xDolce / DM500S

  4. #4
    Nebunul de la butoane Expert
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Diemrich
    Posts
    2,319
    Posts Thanks / Likes

    Default

    sa-ti dau un exemplu, pana acum cand o firma gasea clienti, le lua datele in agenda, apoi de pe pagina dataorder se accesa contul de dealer si se treceau datele in rubrici. se astepta 2, 3 zile pana cand se primea orderul pe email, apoi iar alt drum la client sa se faca instalarea. acum e mai simplu, vine clientul ca vrea dolce, dealeru va accesa de pe laptop internetul, se introduc datele pe loc, se scoate orderul pentru ca din noua aplicatie se va putea face lucrul asta, apoi se trece la instalarea echipamentului. la urma se face contractul si procesul verbal de predare-primire, activarea cardului tot din data-order, nu mai trebuie sunat la numerele de activari care de multe ori sunt solicitate si dureaza de multe ori si 15 minute pana prinzi liber la 0800 activari dolce. adica ce faceau operatorii in callcenter, face acum dealerul direct din aplicatie. sincer, cum ti se pare noua procedura? nu scuteste clientul de situatia in care trebuie sa astepte destul de mult timp pana i se elibereaza orderul de instalare si pana se activeaza cardul?

  5. #5
    Member Mentor
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Acasa la mine.
    Posts
    859
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Ok. E mai bine e mai frumos, mai rapid pentru dealeri si noi clienti. Dar pentru mine platitor deja inseamna sa nu vad citeva zile programele. Zici ca imi dau gratis zilele cit nu vad. Intrebarea era : de unde stiu ei cite zile sa=mi dea gratis? De la sesizarea mea pina luni ?
    offset 1.2Fe ruginit pe alocuri. LNB Sharp 0.5 dB, 2XSS1 + VDR linux standalone( fara monitor etc) cu pozitioner SRT V50 / HSS 1160NA DigiTV / 2xDolce / DM500S

  6. #6
    Nebunul de la butoane Expert
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Diemrich
    Posts
    2,319
    Posts Thanks / Likes

    Default

    faci o sesizare si le spui de cand n-ai avut cardul activ. la doamna de la callcenter i-ai spus de cand ai cardul blocat?

  7. #7
    Silver Member Expert
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    OLTENIA
    Posts
    2,109
    Posts Thanks / Likes

    Smile

    Quote Originally Posted by niros View Post
    sa-ti dau un exemplu, pana acum cand o firma gasea clienti, le lua datele in agenda, apoi de pe pagina dataorder se accesa contul de dealer si se treceau datele in rubrici. se astepta 2, 3 zile pana cand se primea orderul pe email, apoi iar alt drum la client sa se faca instalarea. acum e mai simplu, vine clientul ca vrea dolce, dealeru va accesa de pe laptop internetul, se introduc datele pe loc, se scoate orderul pentru ca din noua aplicatie se va putea face lucrul asta, apoi se trece la instalarea echipamentului. la urma se face contractul si procesul verbal de predare-primire, activarea cardului tot din data-order, nu mai trebuie sunat la numerele de activari care de multe ori sunt solicitate si dureaza de multe ori si 15 minute pana prinzi liber la 0800 activari dolce. adica ce faceau operatorii in callcenter, face acum dealerul direct din aplicatie. sincer, cum ti se pare noua procedura? nu scuteste clientul de situatia in care trebuie sa astepte destul de mult timp pana i se elibereaza orderul de instalare si pana se activeaza cardul?
    numai balarii spui pe aci ....

  8. #8
    Nebunul de la butoane Expert
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Diemrich
    Posts
    2,319
    Posts Thanks / Likes

    Default

    esti total paralel cu ce s-a discutat la sedinta dolce de la cluj, vineri, armand25. tu instaleaza in continuare focus pe tiruri si nu te baga in ce te depaseste.

  9. #9
    Silver Member Expert
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    OLTENIA
    Posts
    2,109
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by niros View Post
    esti total paralel cu ce s-a discutat la sedinta dolce de la cluj, vineri, armand25. tu instaleaza in continuare focus pe tiruri si nu te baga in ce te depaseste.
    nu e problema ta ce instalez eu . rugamintea mea e sa incerci sa descrii lucrurile asa cum sunt nu cum ti-ai dori tu sa fie . un singur exemplu : pana acum se gasea clientul , se dadeau datele firma , se introduceau in DO . se genera OS-ul care se comunica echipei de pe teren , iar cu acesta echipa trecea la treaba , facea contrat , instalare si activare instant . fara sa astepte clientul cateva zile .

    basta .

  10. #10
    Nebunul de la butoane Expert
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Diemrich
    Posts
    2,319
    Posts Thanks / Likes

    Default

    mestere, rugamintea ta pentru mine e ceva insignifiabil. atata timp cat n-ai avut contact cu noua interfata de la data-order nu stiu de ce te bagi daca nu stii.

  11. #11
    Silver Member Expert
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    OLTENIA
    Posts
    2,109
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by niros View Post
    mestere, rugamintea ta pentru mine e ceva insignifiabil. atata timp cat n-ai avut contact cu noua interfata de la data-order nu stiu de ce te bagi daca nu stii.

    daca citeai mai sus atent ai fi vazut ca am spus basta . nu vreau sa ma cert cu nimeni de aici , cu atat mai putin cu tine.

  12. #12
    Member Mentor
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Acasa la mine.
    Posts
    859
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu va certati degeaba. Marea minune de la dolce nu a avut loc asa ca nici macar acum nu-mi pot reactiva cartela.
    offset 1.2Fe ruginit pe alocuri. LNB Sharp 0.5 dB, 2XSS1 + VDR linux standalone( fara monitor etc) cu pozitioner SRT V50 / HSS 1160NA DigiTV / 2xDolce / DM500S

  13. #13
    Senior Member Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Bucharest
    Posts
    1,093
    Posts Thanks / Likes

    Default

    unde dai si unde crapa..omul are o problema si rezolvarea pauza.Dolce nu are nicio scuza poate sa/si instaleze si superaplicatia lu peste, poftim exemplu....
    DIGI TV(3kituri cu HSS 1160,DIGI+,DIGI II+), FOCUS SAT, DM 500, Echostar 3600 IP, Echosmart 770 cu cardreader,3XEchosmart 790,Echosmart 791 2XKAON KSF100, Optibox CXPVR, 1x offset 1,20, 4 LNB INVERTO 0.2 dB, 5xoffset 0.90x6lnb inverto 0.2 db, 1X offset 0.80X1 lnb Smart Titanium 0.2 db

  14. #14
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    8
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by liviusky View Post
    unde dai si unde crapa..omul are o problema si rezolvarea pauza.Dolce nu are nicio scuza poate sa/si instaleze si superaplicatia lu peste, poftim exemplu....
    Da.
    Si inca ceva. Pentru cei care nu stiu...pe manualul Dolce..acela din kit scrie ca 0 800 dolce face si activari si mai e un numar 021 408 80 65.Si sa vedeti ce se intampla...Sun de pe mobil..Imi spune "Momentan nu va putem prelua apelul dvs...Da centii mei de pe tel i-a preluat..si tot asa am sunat de vreo 12 ori..pt o activare desigur..si s-a dus creditu meu...Si asta pe langa faptul ca nu am prins nicio legatura. Deci mai 2 useri care ati umplut forumu de posturile voastre vreau sa va povestesc despre un lucru..Pe client nu il intereseaza ce aplicatii schimba nush care pe acolo sau ce face.ca am citit la date tehnice de nu mai pot de cap,.il intereseaza ..merge sau nu merge..si am deosebita placere sa vad ca activarile care sunt cele mai importante ...ca prin asta arati clientului ca merge se fac tot mai greu ..si uneori se amana de pe o zi pe alta...Nu era bun un serviciu SMS de genu *xxx*os*cod card*cod stb# dar poate nu sunt $$$ cine stie.Ma duc la o bere..

  15. #15
    Silver Member Expert
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Romania
    Posts
    2,782
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by InstalatoruGel View Post
    Da.
    Si inca ceva. Pentru cei care nu stiu...pe manualul Dolce..acela din kit scrie ca 0 800 dolce face si activari si mai e un numar 021 408 80 65.Si sa vedeti ce se intampla...Sun de pe mobil..Imi spune "Momentan nu va putem prelua apelul dvs...Da centii mei de pe tel i-a preluat..si tot asa am sunat de vreo 12 ori..pt o activare desigur..si s-a dus creditu meu...Si asta pe langa faptul ca nu am prins nicio legatura. Deci mai 2 useri care ati umplut forumu de posturile voastre vreau sa va povestesc despre un lucru..Pe client nu il intereseaza ce aplicatii schimba nush care pe acolo sau ce face.ca am citit la date tehnice de nu mai pot de cap,.il intereseaza ..merge sau nu merge..si am deosebita placere sa vad ca activarile care sunt cele mai importante ...ca prin asta arati clientului ca merge se fac tot mai greu ..si uneori se amana de pe o zi pe alta...Nu era bun un serviciu SMS de genu *xxx*os*cod card*cod stb# dar poate nu sunt $$$ cine stie.Ma duc la o bere..
    si eu ce sa inteleg ... ca toti instalatori din ziua de azi au 2 $ pe cartela ... sau tu esti unul dintre aceia care desi faci instalari "profesionale" nu iti permiti un abonament la un operator de telefonie mobila?
    Cand esti mort , nu stii ca esti mort . E greu doar pentru ceilalti !
    La fel si cand esti prost ...
    __________________________________________________ _____________________________________________


 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top