Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 15 of 15

Thread: Tare de tot

  1. #1
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Romania.Bucuresti.Berceni
    Posts
    295
    Posts Thanks / Likes

    Default Tare de tot

    Am facut acum 2 luni un contract DIGI Tel si nici pina in ziua de azi nu s a prelucrat contractul . Contractul exista la mine , am fost de nenumarate ori la casieria RDS , a fost copiat , scanat , de vreo 4-05 ori si trimis spre centrul lor de prelucrare , dar nu crea sa apara . Efectiv nu au nici o data despre contractul meu . Nu va povestesc ca am dat nenumarate telefoane la serviciul clienti , fara nici o rezolvare .
    In seara asta am mers la casieria RDS , impreuna cu un user ( care are anunt la SHOP ptr predarea a 2 abonamente DIGI TV popular ) sa perfectam actele ptr predarea /preluarea unuia dintre abonamente . Cand i am spus respectivului angajat RDS/RCS/DIGI ce vrem sa facem ,bineinteles raspunsul a fost : NU SE POATE
    Abonamentul era pe 2 ani , receiver cumparat , nimic in custodie , 12 luni trecute din contract si dorinta mea de a prelua in aceleesi conditii ca si semnatarul contractului , toate clauzele contractuale .
    Repet raspunsul : NU se poate decat dupa 24 luni de contract , cu toate ca i am aratat ca in contract scrie ca se poate dupa 12 luni iar pe site DIGI , scrie :
    Se poate cesiona un contract Digi TV inainte de 1 an de la semnarea contractului? Daca da, ce trebuie sa completez, unde ma prezint, care sunt consecintele?
    Un contract Digi TV nu se poate cesiona mai devreme de 12 luni de la incheierea acestuia. Dupa expirarea acestui termen, trebuie sa va prezentati intr-unul din punctele de prezenta Digi TV.
    Nu a fost acceptata nici una din explicatiile prezentate , mai mult chiar n i sa spus ca nu exista preluare de contract , ptr ca softul DIGI nu permite asa ceva .
    E tare sau nu ?

  2. #2
    Member Mentor
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    Brasov
    Posts
    671
    Posts Thanks / Likes

    Thumbs down

    Foarte tare,adevarul este ca multi angajati Rcs - Rds nu stiu nici macar pe ce planeta traiesc.. trist dar adevarat!
    1x DM 800 HD 1x Dm 8000,Parabola 1,4 Al, Local Card: Hello HD,DiGi Hu,Upc Hu,Sky IT,Sky DE / All Full!

  3. #3
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    175
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by siven01 View Post
    Am facut acum 2 luni un contract DIGI Tel si nici pina in ziua de azi nu s a prelucrat contractul . Contractul exista la mine , am fost de nenumarate ori la casieria RDS , a fost copiat , scanat , de vreo 4-05 ori si trimis spre centrul lor de prelucrare , dar nu crea sa apara . Efectiv nu au nici o data despre contractul meu . Nu va povestesc ca am dat nenumarate telefoane la serviciul clienti , fara nici o rezolvare .
    In seara asta am mers la casieria RDS , impreuna cu un user ( care are anunt la SHOP ptr predarea a 2 abonamente DIGI TV popular ) sa perfectam actele ptr predarea /preluarea unuia dintre abonamente . Cand i am spus respectivului angajat RDS/RCS/DIGI ce vrem sa facem ,bineinteles raspunsul a fost : NU SE POATE
    Abonamentul era pe 2 ani , receiver cumparat , nimic in custodie , 12 luni trecute din contract si dorinta mea de a prelua in aceleesi conditii ca si semnatarul contractului , toate clauzele contractuale .
    Repet raspunsul : NU se poate decat dupa 24 luni de contract , cu toate ca i am aratat ca in contract scrie ca se poate dupa 12 luni iar pe site DIGI , scrie :
    Se poate cesiona un contract Digi TV inainte de 1 an de la semnarea contractului? Daca da, ce trebuie sa completez, unde ma prezint, care sunt consecintele?
    Un contract Digi TV nu se poate cesiona mai devreme de 12 luni de la incheierea acestuia. Dupa expirarea acestui termen, trebuie sa va prezentati intr-unul din punctele de prezenta Digi TV.
    Nu a fost acceptata nici una din explicatiile prezentate , mai mult chiar n i sa spus ca nu exista preluare de contract , ptr ca softul DIGI nu permite asa ceva .
    E tare sau nu ?
    Este genul de raspuns exact ca politica Rds/Rcs ( nu prea ai intereseaza clientii ) eu zic sati faci abo la Dolce
    VA MAI AMINTITI ?


  4. #4
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by siven01 View Post
    Am facut acum 2 luni un contract DIGI Tel si nici pina in ziua de azi nu s a prelucrat contractul . Contractul exista la mine , am fost de nenumarate ori la casieria RDS , a fost copiat , scanat , de vreo 4-05 ori si trimis spre centrul lor de prelucrare , dar nu crea sa apara . Efectiv nu au nici o data despre contractul meu . Nu va povestesc ca am dat nenumarate telefoane la serviciul clienti , fara nici o rezolvare .
    In seara asta am mers la casieria RDS , impreuna cu un user ( care are anunt la SHOP ptr predarea a 2 abonamente DIGI TV popular ) sa perfectam actele ptr predarea /preluarea unuia dintre abonamente . Cand i am spus respectivului angajat RDS/RCS/DIGI ce vrem sa facem ,bineinteles raspunsul a fost : NU SE POATE
    Abonamentul era pe 2 ani , receiver cumparat , nimic in custodie , 12 luni trecute din contract si dorinta mea de a prelua in aceleesi conditii ca si semnatarul contractului , toate clauzele contractuale .
    Repet raspunsul : NU se poate decat dupa 24 luni de contract , cu toate ca i am aratat ca in contract scrie ca se poate dupa 12 luni iar pe site DIGI , scrie :
    Se poate cesiona un contract Digi TV inainte de 1 an de la semnarea contractului? Daca da, ce trebuie sa completez, unde ma prezint, care sunt consecintele?
    Un contract Digi TV nu se poate cesiona mai devreme de 12 luni de la incheierea acestuia. Dupa expirarea acestui termen, trebuie sa va prezentati intr-unul din punctele de prezenta Digi TV.
    Nu a fost acceptata nici una din explicatiile prezentate , mai mult chiar n i sa spus ca nu exista preluare de contract , ptr ca softul DIGI nu permite asa ceva .
    E tare sau nu ?
    E tare, vorbim luni, se poate... in legatura cu procesarea contractelor se lucreaza in draci, numaica e un flux imens de contractari...
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53°E - -30°W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  5. #5
    Senior Member Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Bucharest
    Posts
    1,093
    Posts Thanks / Likes

    Default

    observ ca si angajatii firmei au probleme cu softul....
    DIGI TV(3kituri cu HSS 1160,DIGI+,DIGI II+), FOCUS SAT, DM 500, Echostar 3600 IP, Echosmart 770 cu cardreader,3XEchosmart 790,Echosmart 791 2XKAON KSF100, Optibox CXPVR, 1x offset 1,20, 4 LNB INVERTO 0.2 dB, 5xoffset 0.90x6lnb inverto 0.2 db, 1X offset 0.80X1 lnb Smart Titanium 0.2 db

  6. #6
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2007
    Location
    Tm
    Posts
    320
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Sa vezi ce o sa faci cand o sa vrei sa renunti la ei!
    Sunt stat in stat si-i doare nici acolo de legile din tara asta.Eu nu am vazut facturi de luni de zile de la ei si-mi cer si numarul de la pantofi cand sun la relatiile lor cu clientii sa-mi trimita facturi prin mail ca sa le pot plati! -daca nu am contractul in mana nu reusesc sa ma inteleg cu ei, nu le ajunge CNP-ul, adresa, varsta, data nasterii etc. la fel ca la orice operatori civilizati .

    P.S. Suna-i si spune-le ca reziliezi contractul neactivat si scrie-ne si noua ce-ti zic!
    Last edited by ardu67; 25th January 2008 at 20:55.
    Skystar2, SG-2100, 2xDolce, 1xDigi, poz. Strong x 1.2 Fe

  7. #7
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Romania.Bucuresti.Berceni
    Posts
    295
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Pot sa va spun ca am fost la casierie , mai mult de curiozitate , sa vad daca si cum se va rezolva . Sunt abonat RDS de cand vindeau cartele de acces internet dial up . Am abonamente de tot felul in mai multe locatii . Nu se pune problema sa renunt la ei . Dar sunt de GROAZA .

  8. #8
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2007
    Location
    Tm
    Posts
    320
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Ar trebui sa renunti din principiu, mai ales ca ai si alte posibilitati acum!
    Eu asa am facut acum 4 ani (cred) la Romtelecom cand am fost la o casierie de-a lor sa cer relatii despre maririle de tarife anuntate incepand cu ziua urmatoare si mi s-a spus ca nu au primit inca noile tarife ca nu stiu...etc.
    Am fost concis si am completat o cerere de reziliere! ; si nu imi pare rau, iar timpul mi-a dat si dreptate!
    Skystar2, SG-2100, 2xDolce, 1xDigi, poz. Strong x 1.2 Fe

  9. #9
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Romania.Bucuresti.Berceni
    Posts
    295
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Si nu ne spui catre ce firma te ai indreptat , dupa renuntarea la RTC ?

  10. #10
    Nebunul de la butoane Expert
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Diemrich
    Posts
    2,319
    Posts Thanks / Likes

    Default

    se poate transfera pe un alt abonat si inainte de un an de zile, dar se plateste o taxa de 50 lei. asa a fost in cazul meu cand s-a transferat contractul de pe numele instalatorului de la care am luat receptorul pe numele meu.

  11. #11
    allex2008
    Guest
    RDI - Board Default Avatar

    Default

    Confirm cele din primul post referitoare la cesionarea contractului Digi TV... Vina apartine nimanui si tuturor din RCS & RDS, deopotriva. Este un haos in aceasta firma, incat orice se poate sau nu se poate, fara un regulament clar.

    Le-am trimis o reclamatie pe e-mail si astept raspuns cateva zile, apoi ma adresez ANPC. Daca nu vor s-o rezolve amiabil, atunci vor fi nevoiti, poate se lasa si cu o amenda, ceva...

  12. #12
    Haiduc Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Latitude: 44.202°, Longitude: 27.322°, Bărăgan City
    Posts
    1,735
    Posts Thanks / Likes

    Default

    http://www.digitv.ro/faq.html#3

    Se poate cesiona un contract Digi TV inainte de 1 an de la semnarea contractului? Daca da, ce trebuie sa completez, unde ma prezint, care sunt consecintele?

    Un contract Digi TV nu se poate cesiona mai devreme de 12 luni de la incheierea acestuia. Dupa expirarea acestui termen, trebuie sa va prezentati intr-unul din punctele de prezenta Digi TV.
    Kworld DVB-S 100 PCI, Golden Media Wizard HD Vote, offset 0.8Fe + 1.15Fe

  13. #13
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Romania.Bucuresti.Berceni
    Posts
    295
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Exact .
    Contractul a fost incheiat in dec 2006 , au trecut cele 12 luni de la incheierea lui , adica a expirat acest termen si ne am prezentat intr-unul din punctele de prezenta Digi TV.
    Cu toate astea nu s a putut rezolva nimic .
    Personal am renuntat la preluarea acestui contract si cum am ajuns acasa am facut comanda telefonica ptr un abonament custodie .
    Acum astept sa vad ce se mai intimpla si in aceasta varianta .

  14. #14
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2007
    Location
    Tm
    Posts
    320
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by allex2008 View Post
    Confirm cele din primul post referitoare la cesionarea contractului Digi TV... Vina apartine nimanui si tuturor din RCS & RDS, deopotriva. Este un haos in aceasta firma, incat orice se poate sau nu se poate, fara un regulament clar.

    Le-am trimis o reclamatie pe e-mail si astept raspuns cateva zile, apoi ma adresez ANPC. Daca nu vor s-o rezolve amiabil, atunci vor fi nevoiti, poate se lasa si cu o amenda, ceva...
    Vezi ca au clauze considerate beton de catre cei de la ANPC si nu se baga, refuza sa vada barna....
    Cel mai bine spune-le PAAAAAAAAAAAAAAAA, dupa legea lor, si tot asa o sa piara incetul cu incetul. Nu te complica si nu-ti fa sperante de dreptate in ANPC.
    Accepta orice alta oferta mai buna si urmareste-ti interesul. Nu te stresa, cauta fericirea!
    Last edited by ardu67; 26th January 2008 at 13:25.
    Skystar2, SG-2100, 2xDolce, 1xDigi, poz. Strong x 1.2 Fe

  15. #15
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2007
    Location
    Tm
    Posts
    320
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by siven01 View Post
    Si nu ne spui catre ce firma te ai indreptat , dupa renuntarea la RTC ?
    Am trecut doar pe mobil!
    cumulat e mai ieftin decat fixul si prezinta avantajul ca scapi de toate "fixurile"
    Last edited by ardu67; 26th January 2008 at 13:28.
    Skystar2, SG-2100, 2xDolce, 1xDigi, poz. Strong x 1.2 Fe

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top