Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    zzzzzzzzzzzzz Expert
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    rdi
    Posts
    4,384
    Posts Thanks / Likes

    Default ce trebuie facut pentru reziliere contract digi?

    vreau sa inchei contractul digi sa nu mai am deaface cu el si nu stiu ce trebuie sa prezint la caserie.

    este de ajuns cartela (receptorul e al meu) sau trebuie si contractul(foile care nu le mai gasesc)

    ce trebuie facut

  2. #2
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by costinitalia View Post
    vreau sa inchei contractul digi sa nu mai am deaface cu el si nu stiu ce trebuie sa prezint la caserie.

    este de ajuns cartela (receptorul e al meu) sau trebuie si contractul(foile care nu le mai gasesc)

    ce trebuie facut
    te duci cu smartcardul, sa ai achitat si luna curenta si cam atat...
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53°E - -30°W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  3. #3
    Banned Teacher
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    249
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by costinitalia View Post
    vreau sa inchei contractul digi sa nu mai am deaface cu el si nu stiu ce trebuie sa prezint la caserie.

    este de ajuns cartela (receptorul e al meu) sau trebuie si contractul(foile care nu le mai gasesc)

    ce trebuie facut
    In primul rand trebuie sa depui o cerere cu 30 de zile inainte de reziliere, apoi mergi cu cartela si tot ce ai in custodie sa le predai. Acolo poti semnala pirderea contractului si totodata sa ceri o copie. Si nu in ultimul rand sa ai la indemana facturile cu care poti face dovada platii serviciilor pana la data incetarii contractului. Iar in final si foarte important pt tine sa pastrezi Procesul Verbal de Receptie, angajatii care se ocupa cu gestionarea bazelor de date sunt atat de competenti incat este posibil ca dupa o perioada sa-ti mai ceara odata Cartela si facturile aferente ( au patit-o mai multi, inclusiv eu), iar daca nu ai dovada ...ESTI BUN DE PLATA.

  4. #4
    Member Mentor
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Timis
    Posts
    799
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by axton View Post
    In primul rand trebuie sa depui o cerere cu 30 de zile inainte de reziliere, apoi mergi cu cartela si tot ce ai in custodie sa le predai. Acolo poti semnala pirderea contractului si totodata sa ceri o copie. Si nu in ultimul rand sa ai la indemana facturile cu care poti face dovada platii serviciilor pana la data incetarii contractului. Iar in final si foarte important pt tine sa pastrezi Procesul Verbal de Receptie, angajatii care se ocupa cu gestionarea bazelor de date sunt atat de competenti incat este posibil ca dupa o perioada sa-ti mai ceara odata Cartela si facturile aferente ( au patit-o mai multi, inclusiv eu), iar daca nu ai dovada ...ESTI BUN DE PLATA.
    ei nici chiar asa,intra-adevar "mai uita" si cer documente dar OBLIGATORIU trebuie sa aiba si ei 1 copie,asa ca nu vad de ce esti bun de plata
    in legatura cu prima ta obs,asa e : trebuie depusa o cerere de reziliere cu minim 30 zile inainte( a omis [email protected])dar atentie: contractul nu se poate rezilia decat incepand cu data de 1 a fiecarei luni si pana cel tarziu in 28 ale lunii(cu 2 zile inainte) trebuie predat ce e in custodie

  5. #5
    Banned Teacher
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    249
    Posts Thanks / Likes

    Default

    ....ei nici chiar asa,intra-adevar "mai uita" si cer documente dar OBLIGATORIU trebuie sa aiba si ei 1 copie,asa ca nu vad de ce esti bun de plata

    Fara Comentarii.....

    Notificarea primita de la DHT la cateva luni bune de la predarea aparaturii de receptie
    Procesul Verbal de Primire - Receptie ce dovedeste achitarea tuturor obligatiilor fata de DHT
    Factura primita dupa ce am reziliat contractul si am predat receptor, cartela ...etc

    ...dupa toate acestea ce mai poti spune ? .........

  6. #6
    Member Mentor
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Earth
    Posts
    815
    Posts Thanks / Likes

    Lightbulb

    salut , acum 1 saptamana , am fost sa depun si eu o cerere de reziliere contract DIGI (pe 28 februarie imi expira cei 2 ani de contract ) , la casierie mi s-a spus ca nu e nevoie (desi cu 1 luna inainte am primit un formular tip de la ei pt. reziliere ) si la expirare ,pe 28 februarie sa ma duc cu smatcardul (receptorul fiind cumparat ) . acum , nu stiu ce sa mai cred . astept opinii .bafta .

  7. #7
    zzzzzzzzzzzzz Expert
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    rdi
    Posts
    4,384
    Posts Thanks / Likes

    Default

    cred ca nu mai fac nimic...am uitat sa trimit cartela in tara dar vad ca devine interesant threadul

    poate reusim sa facem un howtoo cu ce trebuie sa predai,prezinti pentru reziliere.

    nu numai la digi dar si la focus,max,dolce,boom


  8. #8
    Member Mentor
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Timis
    Posts
    799
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by axton View Post
    ....ei nici chiar asa,intra-adevar "mai uita" si cer documente dar OBLIGATORIU trebuie sa aiba si ei 1 copie,asa ca nu vad de ce esti bun de plata

    Fara Comentarii.....

    Notificarea primita de la DHT la cateva luni bune de la predarea aparaturii de receptie
    Procesul Verbal de Primire - Receptie ce dovedeste achitarea tuturor obligatiilor fata de DHT
    Factura primita dupa ce am reziliat contractul si am predat receptor, cartela ...etc

    ...dupa toate acestea ce mai poti spune ? .........
    ca au o baza de date execrabila,ca la ei "nu stie stanga ce face dreapta",dar...
    man: cu acele documente CASTIGI 100 la mie in instanta si le ceri si daune de sa-i saturi,problema e una singura: TU HOTARASTI !

    PS eu tot mai sper intr-un serviciu clienti de calitate,ca de grila nu ma plang
    PPS si eu vroiam sa deschid o actiune in instanta dar mai intai am fost la OPC si s-au lecuit

  9. #9
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by savin stelian View Post
    salut , acum 1 saptamana , am fost sa depun si eu o cerere de reziliere contract DIGI (pe 28 februarie imi expira cei 2 ani de contract ) , la casierie mi s-a spus ca nu e nevoie (desi cu 1 luna inainte am primit un formular tip de la ei pt. reziliere ) si la expirare ,pe 28 februarie sa ma duc cu smatcardul (receptorul fiind cumparat ) . acum , nu stiu ce sa mai cred . astept opinii .bafta .
    Poi pe mine nu m-au crezut, dar normal asta e: ti-a expirat contractul, iei cu tine ce ai in custodie, te duci la casierie, achiti luna in curs, predai echipamentele, iei exemplarul tau de formular de reziliere si gata. Simplu. Faptul ca au mai fost si greutati pana s-a ajuns sa mearga treaba, nu inseamna ca e asa pe vecie.
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53°E - -30°W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  10. #10
    Banned Teacher
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    249
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by csachiri View Post
    ca au o baza de date execrabila,ca la ei "nu stie stanga ce face dreapta",dar...
    man: cu acele documente CASTIGI 100 la mie in instanta si le ceri si daune de sa-i saturi,problema e una singura: TU HOTARASTI !

    PS eu tot mai sper intr-un serviciu clienti de calitate,ca de grila nu ma plang
    PPS si eu vroiam sa deschid o actiune in instanta dar mai intai am fost la OPC si s-au lecuit
    Eu am asteptat sa ma actioneze ei in instanta si atunci stiam eu cat sa la cer...dar culmea este ca nu au avut niciun fel de tentativa, in plus... totul se rasfrangea asupra angajatului care a facut magaria si nu spun ca nu o merita. Ceea ce ma deranjeaza este ca pe aceasta pagina am gasit destui cântatori si laudatori (sa nu le spun altfel) care vedeau ca EU SUNT DE VINA pt ca am obligatia sa le prezint documentatia...etc ...Cine tine niste banale bonuri de casa 1 an de zile si cine se gandeste ca dupa ce a procedat legal si contractuar cu acest DHT, sa se trezeasca cu o instiintare, prin care practic este facut hoţ...a...si ce s-ar fi intamplat daca eu nu aveam actele mai sus prezentate ? In contract nu scrie nimic despre aceste obligativitati si despre faptul ca prostia unor angajati este protejata.
    Acesta este practic motivul pt care ii sfatuiesc pe cei in cauza sa fie atenti.

  11. #11
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2007
    Location
    Tm
    Posts
    320
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Mie mi-au cerut sa le predau smartcardul cu 2 zile inainte de expirarea contractului (asa e formularul lor si nu au ce-i face)!
    Si vezi ca trebuie sa mergi personal cu buletinu....nu-i asa de simplu frate.
    Skystar2, SG-2100, 2xDolce, 1xDigi, poz. Strong x 1.2 Fe

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top