Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 36
  1. #1
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Pitesti ROMANIA
    Posts
    357
    Posts Thanks / Likes

    Angry Digi tv faliment placut!!

    Am vazut ca avem aici pe forumul acesta ,pe cineva care probabil are cunostinte s-au se ocupa cumva de Digi undeva la un nivel mai sus.As vrea sa vad si eu cum este explicata logica unor lucruri absolut normale.Astazi faza cu un vecin care a avut o cartela neplatita ,a mers omul si-a achitat datoriile ce le-a avut.Seara a venit cu receptorul sa il punem la antena sa activam cartela.pana aici nimic anormal.In loc sa dau SMS de reactivare am zis sa dau telefon.A fost cea mai proasta optiune ,nu am avut CNP s-au numar de contract ,(intrucat omul nu a dus de la tara decat receptorul), nici nu s-a vrut sa se stea de vorba dispecera de la 4004001?De seria cartelei nici nu a vrut sa se auda.De ce cand luati bani de la "prosti"nu le cereti CNP-ul s-au numarul de contarct sa le verificati s-au de ce nu ii puneti sa plateasca personal,?De unde atata dobitocenie in organizarea acestui DIGI TV.Daca un abonat pierde contractul ce face in situatia asta?S-au mai rau daca abonatul decedeaza ce fac urmasii daca se dezactiveaza cartela.Nu era mai practic cum era odata sa se verifice seria de cartela daca este paltit si sa se activezePE voi va intereseaza sa aveti platiti abonatii la zi s-au sa umble abonatii cu tofla de acte ca sa vedeti voi ca sant abonatii vostrii.Cine e idiotul care organizeaza DIGI?Finalul a fost ca am dat sms-ul si s-a rezolvat.Bine ca grija voastra in loc sa luati la cunostinta problemele ca sa puteti schimba ceva ,voi mutati toate subiectele critice ce nu va [email protected] ,fara suparare, poate faci ceva sa simplifici niste lucruri care normal ar trebui sa fie simple.
    Parabolica-1.5m Al. (72.0E-30.0W).Parabolica -1,2m Al (80.0E-30.0W) Vara 2017 ,3 de ani de la decesul RADIO VACANTA .2 Aprilie 2016, au trecut 28 de ani de la disparitia lui TUDOR VORNICU,cel mai mare realizator de televiziune din toate timpurile,trecute ,prezente si viitoare.Tudor Vornicu...IREPETABIL.08.Aprilie 1989 ultimul "La sfarsit de Saptamana"semnat TUDOR VORNICU

  2. #2
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by mediaset View Post
    Am vazut ca avem aici pe forumul acesta ,pe cineva care probabil are cunostinte s-au se ocupa cumva de Digi undeva la un nivel mai sus.As vrea sa vad si eu cum este explicata logica unor lucruri absolut normale.Astazi faza cu un vecin care a avut o cartela neplatita ,a mers omul si-a achitat datoriile ce le-a avut.Seara a venit cu receptorul sa il punem la antena sa activam cartela.pana aici nimic anormal.In loc sa dau SMS de reactivare am zis sa dau telefon.A fost cea mai proasta optiune ,nu am avut CNP s-au numar de contract ,(intrucat omul nu a dus de la tara decat receptorul), nici nu s-a vrut sa se stea de vorba dispecera de la 4004001?De seria cartelei nici nu a vrut sa se auda.De ce cand luati bani de la "prosti"nu le cereti CNP-ul s-au numarul de contarct sa le verificati s-au de ce nu ii puneti sa plateasca personal,?De unde atata dobitocenie in organizarea acestui DIGI TV.Daca un abonat pierde contractul ce face in situatia asta?S-au mai rau daca abonatul decedeaza ce fac urmasii daca se dezactiveaza cartela.Nu era mai practic cum era odata sa se verifice seria de cartela daca este paltit si sa se activezePE voi va intereseaza sa aveti platiti abonatii la zi s-au sa umble abonatii cu tofla de acte ca sa vedeti voi ca sant abonatii vostrii.Cine e idiotul care organizeaza DIGI?Finaul a fost ca am dat sms-ul si s-a rezolvat.Bina ca grija voastra in loc sa luati la cunostinta problemele ca sa puteti schimba ceva ,voi mutati toate subiectele critice ce nu va convin.

    Scurt si pe obiect:

    1. De aceea a fost creat si pus la dispozitia voastra a instalatorilor platforma de activare prin SMS ca sa se decongestioneze liniile telefonice de la Serviciul Clienti.
    2. Daca tot il ai cu enspe posibilitati: foloseste-l
    3. Clientul incheie un contract, nu stiu cum naiba nu-si pierd oamenii niciodata contractul de vanzare-cumparare a imobilului unde stau, numai contractele cu DTH-uri se pierd
    4. Daca nu mai are contractul, singurul lucru dupa care poti identifica un client e CNP-ul lui, fiindca serie cartela sau receptor pot sa dau si eu la telefon si la nimereala.
    5. Daca nu stii procedurile DigiTV, vorbesc eu cu colegii de la Pitesti sa ti-le dea sa le studiezi... daca era suspendat pentru neplata termenul de reconectare e de 24 de ore, daca vrei neaparat pot sa-ti explic in PM de ce...
    6. Dupa cum vezi nimeni nu muta nici postarea ta, ca n-are rost, procedurile dupa care lucreaza cei de la Call Center trebuie respectate fie ca ne place, fie ca nu... daca vrei pot sa-ti dau exemplu concret de ce...

    Si daca din cauza ca a trebuit sa dai tu un SMS de activare crezi ca DigiTV va da faliment, inseamna ca daca calculez cate am dat eu.... ar trebui deja sa fie uitat...
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  3. #3
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Pitesti ROMANIA
    Posts
    357
    Posts Thanks / Likes

    Default Nu prea e ca tine

    Stai .nu am nici cea mai mica intentie de a intra in polemica cu tine,s-au de a tara in noroi Digi Tv .Sa iti spun unde nu ai dreptate .LA procedura,cunosc bine procedura dar de ce nu s-a spus "nu se poate activa decat dupa 24 ore"s-au tipa de la dispecerat nu cunostea treaba asta.Putea sa intrebe"cand ati achitat?AZI .Nu se activeaza decat dupa 24 ore "Era mult mai simplu.In alta ordine.telefonul meu era descarcat ,si cred ca e dreptul fiecaruia sa aleaga mijlocul de comunicare(telef s-au sms)Call-center nu era deloc ocupat deoarece s-a raspuns rapid.Si de ce ti se apre imposibil de a se pierde niste contarcte.s-au poate le-a lasat omul acasa la tara .De ce santem in era super-informatizata sa umblam cu un teanc de facturi si hartii?In loc sa va suparati asa rapid ar fi mai bine ca toate problemele pe care noi le semnalam sa le analizati si sa le comunicati undeva mai "sus"pentru a face din digi o adevarata plaforma profesionala.De ce iti trebuie CNP s-au Contract la un lucru platit?atata timp cat nu ceri ceva anormal.
    Parabolica-1.5m Al. (72.0E-30.0W).Parabolica -1,2m Al (80.0E-30.0W) Vara 2017 ,3 de ani de la decesul RADIO VACANTA .2 Aprilie 2016, au trecut 28 de ani de la disparitia lui TUDOR VORNICU,cel mai mare realizator de televiziune din toate timpurile,trecute ,prezente si viitoare.Tudor Vornicu...IREPETABIL.08.Aprilie 1989 ultimul "La sfarsit de Saptamana"semnat TUDOR VORNICU

  4. #4
    Moderator Expert
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    TIMISOARA
    Posts
    5,030
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by mediaset View Post
    Am vazut ca avem aici pe forumul acesta ,pe cineva care probabil are cunostinte s-au se ocupa cumva de Digi undeva la un nivel mai sus.As vrea sa vad si eu cum este explicata logica unor lucruri absolut normale.Astazi faza cu un vecin care a avut o cartela neplatita ,a mers omul si-a achitat datoriile ce le-a avut.Seara a venit cu receptorul sa il punem la antena sa activam cartela.pana aici nimic anormal.In loc sa dau SMS de reactivare am zis sa dau telefon.A fost cea mai proasta optiune ,nu am avut CNP s-au numar de contract ,(intrucat omul nu a dus de la tara decat receptorul), nici nu s-a vrut sa se stea de vorba dispecera de la 4004001?De seria cartelei nici nu a vrut sa se auda.De ce cand luati bani de la "prosti"nu le cereti CNP-ul s-au numarul de contarct sa le verificati s-au de ce nu ii puneti sa plateasca personal,?De unde atata dobitocenie in organizarea acestui DIGI TV.Daca un abonat pierde contractul ce face in situatia asta?S-au mai rau daca abonatul decedeaza ce fac urmasii daca se dezactiveaza cartela.Nu era mai practic cum era odata sa se verifice seria de cartela daca este paltit si sa se activezePE voi va intereseaza sa aveti platiti abonatii la zi s-au sa umble abonatii cu tofla de acte ca sa vedeti voi ca sant abonatii vostrii.Cine e idiotul care organizeaza DIGI?Finalul a fost ca am dat sms-ul si s-a rezolvat.Bine ca grija voastra in loc sa luati la cunostinta problemele ca sa puteti schimba ceva ,voi mutati toate subiectele critice ce nu va [email protected] ,fara suparare, poate faci ceva sa simplifici niste lucruri care normal ar trebui sa fie simple.

    nu era necesar sa faci asemenea afirmatie!"Digi tv faliment placut"

    Probleme de genul asta avem toti ! Si eu am dat la activat prin sms si nu am primit confirmarea .. si am fost nevoit sa sun eu de pe telefonul meu la 031 400 400 1 .. explicandu-i la doamna ce sa intamplat .. ca nu am primit confirmare .. dar ea insista in continuare ca numai cu sms se poate activa cardul .. aici era vorba de instalare !Eu am intalnit si persoane de la call center care imi faceau activarile si telefonic,asa datorandu-se lipsei de semnal de la op mobil in acea zona sau diverse "probleme"!

    Man .. lasa dracu nu itzi incarca nervii cu tot felul de proceduri aberante ... ,problema cea mai mare e LIPSA de ECHIPAMENTE pe care o are acest operator de cand stiu eu e de cand sa infiintat,asta sa se rezolve in primul rand si mai apoi ..... restul!


    P.S suna la boom sa vezi acolo ce itzi zic alea ca te crucesti!
    2.3m Paraclipse Hydro C & Ku,1,5m Gibertini, 1.15m Offset +Inverto KA+KU, Tbs6983, Vu solo 2,Tehnomate TM 5403HD M3

  5. #5
    Gold Member Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    ALBA_IULIA
    Posts
    3,692
    Posts Thanks / Likes

    Default

    @mediaset fa si tu ca mine pune omul sa vorbeasca cu ei dar inainte de asta sopteste-i ca-s cam nesimtite alea de la call center si cind cer CNP-ul sa ridice tonul.Eu nu mai vorbesc cu vacile alea.



  6. #6
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Pitesti ROMANIA
    Posts
    357
    Posts Thanks / Likes

    Default Nu am treaba de bum s-au max

    nu am treaba de ceilalti competitori care sant cu mult sub Digi.Interesul meu e ca acolo unde imi palce mie (DIGI Tv) sa mearga lucrurile bine.Problema aia cu falimentul probabil ca este putin exagerata
    Parabolica-1.5m Al. (72.0E-30.0W).Parabolica -1,2m Al (80.0E-30.0W) Vara 2017 ,3 de ani de la decesul RADIO VACANTA .2 Aprilie 2016, au trecut 28 de ani de la disparitia lui TUDOR VORNICU,cel mai mare realizator de televiziune din toate timpurile,trecute ,prezente si viitoare.Tudor Vornicu...IREPETABIL.08.Aprilie 1989 ultimul "La sfarsit de Saptamana"semnat TUDOR VORNICU

  7. #7
    Silver Member Expert
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    OLTENIA
    Posts
    2,109
    Posts Thanks / Likes

    Exclamation

    Quote Originally Posted by mediaset View Post
    nu am treaba de ceilalti competitori care sant cu mult sub Digi.Interesul meu e ca acolo unde imi palce mie (DIGI Tv) sa mearga lucrurile bine.Problema aia cu falimentul probabil ca este putin exagerata
    crezi ca sunt putin exagerat ,daca te rog, ca inainte de a anuta falimentul unei firme de pe urma careia traiesti , sa inveti niste gramatica ?

    PS scuze de offtopic ,dar e strigator la cer ca mai exista oameni care nu stiu sa scrie ....

  8. #8
    Member Mentor
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    717
    Posts Thanks / Likes

    Default

    " Digi tv faliment placut "---- Cea mai VARZA urare anul acesta
    --------trebuia sa gindesti inainte sa postezi
    dupa urma acestui dth ,traim,ne dezvoltam...etc etc,
    La mai multe instalari!fratilor---asa ai fi putut sa postezi
    bafta tuturor!

  9. #9
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Roma
    Posts
    218
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by giolgau View Post
    " Digi tv faliment placut "---- Cea mai VARZA urare anul acesta
    --------trebuia sa gindesti inainte sa postezi
    dupa urma acestui dth ,traim,ne dezvoltam...etc etc,
    La mai multe instalari!fratilor---asa ai fi putut sa postezi
    bafta tuturor!
    si uite asa mai ascundem un pic de gunoi sub pres si ne aparam protectorii
    DB 7020S,Humax+1,H7160,6h1160,nokia9600s

  10. #10
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    "Micul Paris"
    Posts
    119
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by armand25 View Post
    crezi ca sunt putin exagerat ,daca te rog, ca inainte de a anuta falimentul unei firme de pe urma careia traiesti , sa inveti niste gramatica ?

    PS scuze de offtopic ,dar e strigator la cer ca mai exista oameni care nu stiu sa scrie ....
    Asa este, cata dreptate ai !

    "anuta" asta e blonda ?
    SS2 rev. 2.3; AltDvb 2.2 & DvbWiewer Pro; Gibertini Al 85 cm; H-H Strong; Digibox Strong; 2 X IPTV iDolceTv;1X IPTV Digiplay
    AverTv Hybrid Super 007 - DVB-T

  11. #11
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Aug 2007
    Location
    HD Land
    Posts
    75
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Poate e disgrafic baiatul,ce aveti cu el?

  12. #12
    Member Mentor
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    717
    Posts Thanks / Likes

    Default

    rideti voi,dar digi tot digi ramane,cu toate bug-urile care le are...

  13. #13
    Nepriceput in multe Expert
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    SIBIU
    Posts
    4,538
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by armand25 View Post
    crezi ca sunt putin exagerat ,daca te rog, ca inainte de a anuta falimentul unei firme de pe urma careia traiesti , sa inveti niste gramatica ?

    PS scuze de offtopic ,dar e strigator la cer ca mai exista oameni care nu stiu sa scrie ....
    frate...daca zice ceva ...rau de digi imediat ...omul e slab la gramatica...sau redus ...la mine... asta mi s-a intamplat mie...daca am avut cutezanta sa spun ca felicit digi ca da note de 10 si noua abonatilor de Craciun(un cadou frumos nu? )

    http://www.rdi-board.com/showpost.ph...6&postcount=30

    mai greseste omul la tastat... si eu gresesc , important cred ca este mesajul , e chiar cazul tau : " anuta e misto...ca in povestea aia ...hotul striga prindeti hotul
    ce pe forum e concurs de...caligrafie si gramatica?

    PS: Digi TV cred ca ar trebui sa se aplece mai mult la toate sesizarile astea...de pe forum... nu sa ignore astfel de sesizari.

    Pt a merge bine... inainte multi ani de acum in colo....(nu e cazul de faliment,dar poate sa piarda locul unu mult mai repede decat au preconizat)
    Grija mare ca vine tare din urma Dolce si astia sunt putin ai atenti la toate aspectele....au si astia...hibe...si cred ca au si specialisti in marketing si management in spate... pt ca au reusit sa intre pe piata DTH -urilor cand nimeni nu mai credea ca e posibil
    toti spuneau ca e plina piata...exista 4 DTH-uri si ca nu mai e loc...si asta...s-a intamplat pt ca au specialisti in marketing , au facut studi de piata...analiza diagnostic a mediului DTH-urilor si uite ca au reusit...si vine in pas alergator catre numarul unu din romania in DTH
    45*49 N , 24* 8 E offset 180 cm Pozitioner Strong , Actuator 21' Strong

  14. #14
    Administrator Expert
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Las Vegas
    Posts
    8,509
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Daca va da vreodata Digi Tv faliment inchid toate siturile si dispar definitiv de pe net.

    Exista probleme la toti operatorii , depinde cat suntem de tendentiosi cand le expunem.


    Fanta
    Dupa ce am confiscat domeniul liga1.ro a venit randul ligii a doua : http://www.lpf2.ro


    http://www.liga1.ro/ cel mai tare site din lume dedicat fotbalului autohton.
    Vizitati-l si o sa primiti de la mine !

  15. #15
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by djeclipse View Post
    si uite asa mai ascundem un pic de gunoi sub pres si ne aparam protectorii
    Nu-i vorba de ascuns gunoi sub pres, dar v-ati gandit un pic de exemplu cand te duci la banca sa depui o cerere pentru un credit, de ce iti cere ca sa semnezi formularul ala in care esti de acord ca banca sa-ti verifice situatia ta financiara(ma refer la credite)? Fiindca e ilegal sa dai informatii financiare despre un client la terte persoane. S-a intamplat la un DTH deja, un abonat vroia sa beneficieze de un credit la banca, a facut toate hartiile necesare si cei de la banca au sunat la Serviciul Clienti al DTH-ului respectiv si s-au dat drept clientul respectiv si au aflat ca avea cateva facturi neachitate. Nu i-au acordat creditul. Clientul a dat in judecata DTH-ul si a castigat in instanta... E bine pana cand poti invata din greselile altora, cred eu...
    Pana cand nici cei din echipele service nu primesc asemenea informatii de la Serviciul Clienti, sa nu va asteptati ca instalatori autorizati sa aveti acces la aceste informatii. Vad ca voi credeti ca nu se vrea o colaborare mai buna cu instalatorii. Gresit. Nu voi sunteti cei care trebuie sa clarificati situatia financiara a clientului sub nicio forma, poate numai in cazul pe care l-a relatat @dolby...
    In legatura cu lipsa de echipamente, se va rezolva in curand, dar acum sincer: daca deja stiti ca din februarie se vor schimba smartardurile si ati fii in locul conducerii, ati mai comanda acum zecidemii de smartcarduri stiind ca in maxim o luna de zile se incepe inlocuirea lor?
    Mai sunt n+1 probleme de rezolvat si la acest DTH, dar parca nu observati ca foarte multe din problemele semnalate de voi s-au rezolvat in cursul anului trecut, n-are rost sa le enumar acum.
    @gymi, crede-ma nu rezolvi nimic daca ridici tonul la operatoatea din Call Center... sunt convins ca niciunul din voi n-a lucrat sau n-a vazut cum se lucreaza la un Serviciu Clienti, voi ce-ati face daca din sutele de apeluri pe care le-ati prelua zilnic, ar fi zeci de clienti care v-ar suna numai sa se certe cu voi si sa va injure? Am fost de fata la o asemenea discutie unde clientul(beat manga) o baga in ma-sa pe operatoare fiindca nu reusea sa rescaneze programele, desi acum din doua ok-uri se rezolva treaba la fiecare receptor.
    E o parere strict personala: nimeni nu e perfect, toata lumea numai tinde spre perfectiune, dar ar trebui sa-i respectam un pic pentru ca munca lor nu e nici de invidiat, nici usoara...
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top