Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 25
  1. #1
    Member Mentor
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Brasov-Brasso-Kronstadt
    Posts
    622
    Posts Thanks / Likes

    Default 350 de ore pt o interventie DOLCE

    incredibil:

    - 175 ore au trecut pina cand au remediat o sesizare DOLCE
    - 5 apeluri telefonice
    - aproximativ 8 zile

    ps: noroc c digi-ul functioneaza excelent ...
    4w,1w,5e,13e - humax II (triax 1.1m)
    39e - dm7020, echo790 (0.85m) BV
    2 coship-uri dolce in dulap

  2. #2
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by amadeus View Post
    incredibil:

    - 175 ore au trecut pina cand au remediat o sesizare DOLCE
    - 5 apeluri telefonice
    - aproximativ 8 zile

    ps: noroc c digi-ul functioneaza excelent ...
    Ioi de mine, pe la noi cam in 24 de ore se rezolva de catre echipele service proprii... noroc ca s-a rezolvat...
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  3. #3
    Member Mentor
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Brasov-Brasso-Kronstadt
    Posts
    622
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by [email protected] View Post
    Ioi de mine, pe la noi cam in 24 de ore se rezolva de catre echipele service proprii... noroc ca s-a rezolvat...
    m-am exprimat gresit, au venit dupa 175 de ore, dar de finalizat lucrarea vor mai veni miine.
    dupa ce se va remedia definitiv, va voi povesti toate detalile ...
    4w,1w,5e,13e - humax II (triax 1.1m)
    39e - dm7020, echo790 (0.85m) BV
    2 coship-uri dolce in dulap

  4. #4
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    175
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu stiu de ce faci atata caz din asta nu esti nici primul nici ultimul caruia i se intampla asa ceva si nu neaparat la Dolce sau Digi sau oricare alt DTH din Romania. Sunt cazuri si cazuri care tin de anumiti instalatori sau de anumite situatii ... de acuma ce ar trebuii sa facem sa postam fiecare ca nu sa activat cartela in exact sec 20 cand trebuia ? Sa fim seriosi la cat costa un abonament Dth in romania azi e prea bun raportul calitate/pret .
    VA MAI AMINTITI ?


  5. #5
    Member Mentor
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Brasov-Brasso-Kronstadt
    Posts
    622
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by RomSat View Post
    Nu stiu de ce faci atata caz din asta nu esti nici primul nici ultimul caruia i se intampla asa ceva si nu neaparat la Dolce sau Digi sau oricare alt DTH din Romania. Sunt cazuri si cazuri care tin de anumiti instalatori sau de anumite situatii ... de acuma ce ar trebuii sa facem sa postam fiecare ca nu sa activat cartela in exact sec 20 cand trebuia ? Sa fim seriosi la cat costa un abonament Dth in romania azi e prea bun raportul calitate/pret .
    presupun ca glumesti ...

    exista un contract semnat intre mine si RTC, prin care este mentionat ca in cel mult 72 de ore se va remedia defectiunea.

    daca nu sunt in stare sa se tina de cuvint, atunci sa modifice paragraful respectiv.

    cei 2 tehnicieni, care au venit astazi, aveau ca si scule "o cheie" atit.
    din ce am inteles de la ei, ei se ocupa doar cu service, nu se ocupa cu instalari

    astept sa vina miine, sa termine treaba, adica ... nici mai mult nici mai putin, sa regleze antena ! ... apoi va voi descrie cu amanunte profesionalismul celor de la RTC !

    ps: ROMSAT ... deci tie ti se pare normal ca sa vina dupa 175 de ore de la primul telefon.
    astept si alte pareri ...
    4w,1w,5e,13e - humax II (triax 1.1m)
    39e - dm7020, echo790 (0.85m) BV
    2 coship-uri dolce in dulap

  6. #6
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by RomSat View Post
    Nu stiu de ce faci atata caz din asta nu esti nici primul nici ultimul caruia i se intampla asa ceva si nu neaparat la Dolce sau Digi sau oricare alt DTH din Romania. Sunt cazuri si cazuri care tin de anumiti instalatori sau de anumite situatii ... de acuma ce ar trebuii sa facem sa postam fiecare ca nu sa activat cartela in exact sec 20 cand trebuia ? Sa fim seriosi la cat costa un abonament Dth in romania azi e prea bun raportul calitate/pret .
    Nu te ambala asa, la cat a fost si este injurat pe aici DigiTv si Boom Tv, uite daca mai apare si vreo problema la Dolce, mai rasuflam un pic si noi
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  7. #7
    Member Mentor
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Brasov-Brasso-Kronstadt
    Posts
    622
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by spaniolul View Post
    Problema celor 175 de ore apartine celor ce au anuntat echipa care trebuia sa remedieze situatia,daca ei au anuntat dupa 48 de ore de la sesizare sau mai tarziu.....
    totusi in 175 ore am sunat de 5 ori la Call Center...

    al 6-lea telefon, a fost o interventie la o cunostinta din RTC, dar sper ca totusi echipa a venit chemata de cei de la Call Center ...

    cum poate o echipa sa se ocupe doar de service ?
    ma gandesc ca doar prin multe instalari de la 0 poti atinge o experienta ...
    4w,1w,5e,13e - humax II (triax 1.1m)
    39e - dm7020, echo790 (0.85m) BV
    2 coship-uri dolce in dulap

  8. #8
    Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2003
    Location
    crisana
    Posts
    1,806
    Posts Thanks / Likes

    Default

    io la cablu rezolv in citeva ore...si seara pe intuneric facem service...dc nu se rezolva in ziua cind suna clientul..nu mai vad banii pe luna aia de la client si ma ameninta ca se muta la Dolce...a mei la tzara is tare pretentiosi

  9. #9
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Si asa pentru amuzament, sa ne aducem aminte de: acest thread

    Just for fun...
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  10. #10
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    266
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by amadeus View Post
    presupun ca glumesti ...

    exista un contract semnat intre mine si RTC, prin care este mentionat ca in cel mult 72 de ore se va remedia defectiunea.

    daca nu sunt in stare sa se tina de cuvint, atunci sa modifice paragraful respectiv.

    cei 2 tehnicieni, care au venit astazi, aveau ca si scule "o cheie" atit.
    din ce am inteles de la ei, ei se ocupa doar cu service, nu se ocupa cu instalari

    astept sa vina miine, sa termine treaba, adica ... nici mai mult nici mai putin, sa regleze antena ! ... apoi va voi descrie cu amanunte profesionalismul celor de la RTC !

    ps: ROMSAT ... deci tie ti se pare normal ca sa vina dupa 175 de ore de la primul telefon.
    astept si alte pareri ...
    Din semnatura ta vad si cred ca nu esti un novice in domeniul satelitilor.
    De aceea, cred ca esti tendentios, din moment ce puteai sa-ti reglezi tu singur antena.
    Si mie mi-au montat antena cei de la RTC, dar dupa ce au plecat mi-am reglat-o eu pana am obtinut maximul posibil (cu cel putin 15% peste semnalul initial). Nu mai zic de Digi sau Focus, cand mi-am montat eu singur kiturile si placerea a fost de partea mea.

  11. #11
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by tra View Post
    Din semnatura ta vad si cred ca nu esti un novice in domeniul satelitilor.
    De aceea, cred ca esti tendentios, din moment ce puteai sa-ti reglezi tu singur antena.
    Si mie mi-au montat antena cei de la RTC, dar dupa ce au plecat mi-am reglat-o eu pana am obtinut maximul posibil (cu cel putin 15% peste semnalul initial). Nu mai zic de Digi sau Focus, cand mi-am montat eu singur kiturile si placerea a fost de partea mea.
    Shi daca @amadeus nu-i in tara, numai parintii lui? Asa ca o idee...
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  12. #12
    Moderator Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    240
    Posts Thanks / Likes

    Default

    EEEEEEEEE sa nu fim rai! a fost revelionul si anul nou! probabil ca au petrecut mai mult baietii, spuneti sincer care s-ar duce pe 31 sau pe 1 sa faca service? au fost si ei la nasi la rude fiecare mai avem si familii... la cum sunt platiti instalatori cu bani peste... 175 de ore totusi e bine

  13. #13
    Member Mentor
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Brasov-Brasso-Kronstadt
    Posts
    622
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by tra View Post
    Din semnatura ta vad si cred ca nu esti un novice in domeniul satelitilor.
    De aceea, cred ca esti tendentios, din moment ce puteai sa-ti reglezi tu singur antena.
    Si mie mi-au montat antena cei de la RTC, dar dupa ce au plecat mi-am reglat-o eu pana am obtinut maximul posibil (cu cel putin 15% peste semnalul initial). Nu mai zic de Digi sau Focus, cand mi-am montat eu singur kiturile si placerea a fost de partea mea.
    deci eu sunt "tendentios" ...

    acest thread, este un semnal de alarma, pentru conducerea RTC sau pentru abonati !
    4w,1w,5e,13e - humax II (triax 1.1m)
    39e - dm7020, echo790 (0.85m) BV
    2 coship-uri dolce in dulap

  14. #14
    Member Mentor
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Brasov-Brasso-Kronstadt
    Posts
    622
    Posts Thanks / Likes

    Default

    am inteles ca instalatorii profesionisti, au aparate de masura.
    cu acest aparat se regleaza foarte usor.

    ps: un astfel de profesionist, mi-a instalat digi, cu un multifeed 1w4e5e13e, si rezista de peste 1 an cu semnal excelent. din pacate astfel de profesionisti, sunt foarte putini !
    4w,1w,5e,13e - humax II (triax 1.1m)
    39e - dm7020, echo790 (0.85m) BV
    2 coship-uri dolce in dulap

  15. #15
    Nebunul de la butoane Expert
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Diemrich
    Posts
    2,319
    Posts Thanks / Likes

    Default

    problema la dolce este urmatoarea: firmele specializate in instalari fac instalarea echipamentului, punerea in functiune si activarea lui. service-ul si dezinstalarea echipamentului se face numai si numai de echipele romtelecom. angajatii romtelecom pe instalari de posturi telefonice si interventii dolce mai fac si instalari de radiorelee, eu de pilda cand am facu cerere pentru telefon la firma am fost pe lista de asteptare timp de 2 saptamani deoarece echipele care instalau posturi telefonice erau detasate la radioreleul romtelecom de la arieseni pentru a schimba toata aparatura. e de inteles ca n-au putut sa apara in doua locuri. acum si partea cu contractul stipuleaza ca intr-un anumit timp service-ul trebuie facut si aici cam dau dreptate clientului. s-a discutat la cluj aceasta problema ca service-ul sa fie preluat de echipele de instalatori care au facut acele instalari.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top