EVZ de azi: http://www.evz.ro/article.php?artid=333610


Alexandru Bala

Fara publicitate. Fara talk-show-uri. Fara filme proaste. 4 canale, 12 emisiuni, portii de 3 minute.” Asa suna prezentarea concisa a televiziunii on-line Happy Fish TV, publicata pe prima pagina a site-ului care o gazduieste, www.happyfish.ro.

Stiri cantate

Postul, care va fi lansat oficial cel mai probabil la inceputul lui 2008, a inceput productia pentru formatele sale in iunie si are deja peste 2.000 de utilizatori inscrisi. Amatorii de emisiuni de stiri prezentate in ritmul unor voci ca Artanu’ sau rapperul Raku, de formate utilitare pe subiecte de la IT la shopping, sau de concursuri cu premii intitulate sugestiv „Prost si bogat”, se pot inscrie pe lista de asteptare urmand instructiunile de pe site.

„Generatia 3 minute” este unul dintre mottourile televiziunii. Asta deoarece variatele show-uri marca Happy Fish nu depasesc aceasta durata, mizand pe consistenta, un stil inconfundabil si o valoare de productie ridicata, avand in vedere standardele obisnuite ale televiziunilor on-line.

Principalele atuuri ale Happy Fish TV sunt formatele proprii, iar actorii Mihai Baranga si Elena Rotaru, rapperul Raku si Gojira, un nume bine-cunoscut pe piata underground de muzica electronica, sunt cativa dintre cei 16 membri ai redactiei televiziunii, alaturi de invitati ca Artanu’, vocalul trupei Timpuri Noi.

Doua-trei emisiuni noi pe zi

Printre emisiunile propuse de Happy Fish si impartite pe canalele „Girls Shopping”, „Boys Shopping”, „Cultural Fish” si „Reality Check”, se numara „On”, un show despre istoria muzicii electronice, „Stirile Libere”, un buletin informativ „cu cantec”, „Shopping” si „Cum se face”, un ghid pentru barbatii care nu stiu sa faca un nod de cravata, sa calce sau sa puna muraturi. Grila postului imbina produsele utilitare cu cele de divertisment.

Investitia in televiziune se cifreaza la aproape 200.000 de euro, iar oamenii din spatele proiectului, printre care Dragos Musat, jurnalist la „Academia Catavencu”, spun ca inca nu se gandesc la atragerea de venituri prin publicitate, preferand sa construiasca mai intai un brand solid si atractiv. Fiecare zi le aduce „clientilor” Happy Fish intre doua si trei emisiuni noi, indexate corespunzator pe site in dreptul formatului respectiv.

In prezent, posturile de televiziune on-line romanesti sunt in faza de inceput. Printre alte canale pentru internauti se numara Evo TV si Brain TV.