Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 27
  1. #1
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2006
    Location
    undeva in bahamas ... as vrea eu
    Posts
    828
    Posts Thanks / Likes

    Default ***** de la Boom dezactiveaza bunii platnici

    Mai nou jegosii din boomtv considera ca e ok sa dezactivezi un client care da ca prostu 30 euro lunar, are 2 abonamente active si platite la zi, numai ca o oarba nu stie sa citeasca ca pe acelasi OP is platite ambele abonamente.

    Si asa fiind plecat din tara 2 zile familionu s-a uitat la cod 6 2 zile numai din vina ca o imbecila de acolo nu stie sa bage un OP in baza de date corect. Azi am sunat pe la 4 la ei dar e ora 21 si pauza ca e contabila plecata si fufele alea de la call center nu pot lua ele decizia de activare ...

    De asemenea in grandomania ce ii tot caracterizeaza au trecut ca le-am achitat in avans pe 2 luni pe un cont si pe ailalt am ramas in pana de bani si de 2 luni nu am avut timp sa le platesc jegu de serviciu. Au un stil : dezactiveaza sa zicem azi la 9 un exemplu si reactivarea desi e a 2 a oara si tot din vina lui se face dupa 3 zile si 38 de telefoane pe banii clientului.

    Macar la fraierii astia de clienti care isi mai permit abonamente de 30 euro aveti putin respect fraierilor ca la ce KAKALITATE aveti in relatia cu clientii draku mai sta la expirarea contractului legat de voi ....

    ARZAVA-R FANTA PE MIRISTE CU ANGAJATELE ALEA DE PE CENTURA CU TOT...

  2. #2
    Administrator Expert
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Las Vegas
    Posts
    8,509
    Posts Thanks / Likes

    Default

    E grav daca si lukas75 unul dintre cei mai puternici sustinatori ai lui Boom a ajuns in aceasta situatie.E clar pentru toti...feriti-va sa va abonati la Boom.
    V-am mai spus sunt la doar un pas de un faliment rasunator.

    Imi pare rau pentru abonati

    Fanta
    Dupa ce am confiscat domeniul liga1.ro a venit randul ligii a doua : http://www.lpf2.ro


    http://www.liga1.ro/ cel mai tare site din lume dedicat fotbalului autohton.
    Vizitati-l si o sa primiti de la mine !

  3. #3
    Gold Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2004
    Location
    bucharest
    Posts
    3,460
    Posts Thanks / Likes

    Default

    stai linistit ca asa mi s-a intamplat si mie.. dupa lungi telefoane s-a rezolvat. problema. bineinteles pe banii mei

  4. #4
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    79
    Posts Thanks / Likes

    Default

    problema este ca daca sun la ei primesc ton ocupat in timp ce vorbesc cu ei. trebuie arse toate echipamentele exact cum a facut Fanta.

    Dolce sau Digi...?

  5. #5
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2006
    Location
    undeva in bahamas ... as vrea eu
    Posts
    828
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by Fanta View Post
    E grav daca si lukas75 unul dintre cei mai puternici sustinatori ai lui Boom a ajuns in aceasta situatie.E clar pentru toti...feriti-va sa va abonati la Boom.
    V-am mai spus sunt la doar un pas de un faliment rasunator.

    Imi pare rau pentru abonati

    Fanta
    Nu am nici o treaba ca is scumpi daca vreau ceva platesc (in cazu lor nu ma interesa deat BOOM SPORT, BOOM HOP si EUROSPORT 2) dar in relatia cu instalatorii (ex in cazu meu si cu platile rezolvate in sfarsit) si cu clientii sunt niste magari .... e a 2 a oara in 2 luni cand imi taie abonamentul dein vina angajatilor lor desi am factura de peste 1 milion la ei ....

    e ora 08.44 si de ieri dimineatza am abonamentul taiat din cauza unei proaste care nu stie sa citeasca un OP ....... Cu ocazia asta am si eu motiv sa ma scap mai devreme de ei asa trebuia sa astept 14.02.2008.

    NU VA ABONATI FRATILOR LA BOOM DECAT DACA VRETI SA VA FACETI NERVI ......

  6. #6
    Senior Member Expert
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    babardia
    Posts
    1,219
    Posts Thanks / Likes

    Default

    da` vreti sa va zic yo ce politica de spam a abordat boom de ceva luni?
    isi pune angajatii sa foloseasca propriile contacte din mobil pentru spam la tel. Mi s`a intamplat sa fiu contactat de o cunostinta/amica pentru o oferta foarte avantajoasa...ptr ca in finalul convorbirii sa descos idioata si sa aflu cine e. Jenanta politica, daca ar fi oriunde in lumea asta civilizata ar fi mancati de justitie ptr asa ceva!
    scuze de off
    buc. | parabola 1.5 | invacom 0.3 dB | dm500 | dm800 | 62E -> 30W

  7. #7
    Nebunul de la butoane Expert
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Diemrich
    Posts
    2,319
    Posts Thanks / Likes

    Default

    am auzit si eu ca te suna pe mobile sa iti prezinte oferta lor. suna numai in reteaua orange. oare de unde au numerele astea de telefon? daca orange imi face public nr de telefon oriunde fara acordul meu, nu numai ca renunt in acel moment la contract dar va iesi scandal. nu accept sa ma sune alte persoane, doar cele la care le dau eu nr de telefon.

  8. #8
    Gold Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2004
    Location
    bucharest
    Posts
    3,460
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by niros View Post
    am auzit si eu ca te suna pe mobile sa iti prezinte oferta lor. suna numai in reteaua orange. oare de unde au numerele astea de telefon? daca orange imi face public nr de telefon oriunde fara acordul meu, nu numai ca renunt in acel moment la contract dar va iesi scandal. nu accept sa ma sune alte persoane, doar cele la care le dau eu nr de telefon.
    acum depinde . daca nu ai numarul pus la secret .. si eu pot sa ti-l aflu

  9. #9
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2006
    Location
    undeva in bahamas ... as vrea eu
    Posts
    828
    Posts Thanks / Likes

    Default prostia continua

    Le-am platit azi si pe noiembrie boombasticilor si tot ecran negru am cu eroare 6.........desi OP e trimis ........ stie cineva cat timp au voie sa te lase fara semnal - 48 sau 72 ore? Nu de alta dar vreau sa scap de un abonament macar si daca tot imi ofera ocazia .......

  10. #10
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    130
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by lukas75 View Post
    Le-am platit azi si pe noiembrie boombasticilor si tot ecran negru am cu eroare 6.........desi OP e trimis ........ stie cineva cat timp au voie sa te lase fara semnal ca is imbecili? 48 sau 72 ore? Nu de alta dar vreau sa scap de un abonament macar si daca tot imi ofera ocazia .......
    daca ai fi cerut sa vorbesti cu sefa call cetralistilor ai fi vazut ca s-ar fi rezolvat altfel situatia, dar unii se complac in a-si face viata si mai grea!
    si se mai si plang!

  11. #11
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    De ce trebuie sa vorbesti cu seful cand e normal ca problema sa ti-o rezolve orice operator de call-center ?

    Mentalitate romaneasca , sa vorbesti cu seful , eventual sa ii duci o ciocolata si un Kent .

  12. #12
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    130
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ********* View Post
    De ce trebuie sa vorbesti cu seful cand e normal ca problema sa ti-o rezolve orice operator de call-center ?

    Mentalitate romaneasca , sa vorbesti cu seful , eventual sa ii duci o ciocolata si un Kent .
    cand sunt probleme interdepartamentale lucrurile tagaduiesc mai mult prin centralisti ( exista un sistem intern de centralizare a info si apoi trimitere pe departamentele implicate in problema), cu un sef se grabesc lucrurile mai ales in situatii mai complexe- plati op-ex etc,unde trebuie gasita problema in dep financiar, si se rezolva totul mult mai repede.
    Last edited by maniacdth; 26th November 2007 at 17:14.

  13. #13
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu era o situatie extraordinara , era ceva ce se intampla zilnic , iti taie serviciul , suni , dai toate datele referitoare la plata si serviciul trebuie reactivat , in cazul in care domnisoara operatoare nu e prea ocupata cu rujatul sau citirea paginii cu horoscop din Libertatea , ori chiar facutul unghiilor , o activitate extrem de laboarioasa de altfel , si care necesita concentrare , nu intreruperi de la tot felul de abonati ....


    Si cum sa raspunzi la telefon cand nu s-au uscat unghiile de oja ? Poti risca sa murdaresti telefonul si astia de la Boom nu glumesc , ti-l imputa la salariu . In cazul fericit in care iti mai dau salariul .

  14. #14
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2006
    Location
    undeva in bahamas ... as vrea eu
    Posts
    828
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ********* View Post
    Nu era o situatie extraordinara , era ceva ce se intampla zilnic , iti taie serviciul , suni , dai toate datele referitoare la plata si serviciul trebuie reactivat , in cazul in care domnisoara operatoare nu e prea ocupata cu rujatul sau citirea paginii cu horoscop din Libertatea , ori chiar facutul unghiilor , o activitate extrem de laboarioasa de altfel , si care necesita concentrare , nu intreruperi de la tot felul de abonati ....


    Si cum sa raspunzi la telefon cand nu s-au uscat unghiile de oja ? Poti risca sa murdaresti telefonul si astia de la Boom nu glumesc , ti-l imputa la salariu . In cazul fericit in care iti mai dau salariul .
    Tot un sef se pare ca o rezolva dar dupa ora 16 ca ei fac dezactivari la orice ora dar ii doare mana sa reactiveze inainte de ora 16 ......... nesimtire tipic romaneasca ......
    CALL CENTER ul boom e o gluma buna ....

  15. #15
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2006
    Location
    undeva in bahamas ... as vrea eu
    Posts
    828
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by maniacdth View Post
    daca ai fi cerut sa vorbesti cu sefa call cetralistilor ai fi vazut ca s-ar fi rezolvat altfel situatia, dar unii se complac in a-si face viata si mai grea!
    si se mai si plang!
    Uite ca le am dat 20 mailuri si la mama sefilor lor ca le am pe toate si i-a durut undeva nu sa ma sune ca stiu ca ii costa mult 20 secunde pe celular la ce datorii au dar macar un reply la mail ca se va rezolva ceva.......... si sa isi ceara scuze ca e vina lor si in 14.02.2008 o sa mai taie de pe lista un abonat BOOM TV.........
    Ii dau dreptate lui FANTA la cum se comporta cu clientii la expirarea celor 24 de luni o sa aiba o surpriza mai ales ca au introdus SPORT.RO, EtNO, ANTENA 2, etc ......

    GABI SAFTA mai ca nu ii injura pe aia de la sport.ro ca ce om avea noi nevoie de ei in grila cu exceptia faptului ca vreau sa vad miine LYON - BARCELONA in loc de STEAUA - SLAVIA si meciuri din CH LEAGUE HANDBAL FETE unde chiar putem lua trofeul.......etc etc
    Deci cu tot AMOS 3 in martie o sa avem in grila COSMOS TV da nu sport.ro .......

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top