Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 27
  1. #1
    Administrator Expert
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Las Vegas
    Posts
    8,509
    Posts Thanks / Likes

    Default Belea mare cu Boom astia !!

    Azi am sunat la Boom "extrafalimentus" . In afara de faptul ca am ascultat vocea unuia ce parea homosexual ce ma invita sa ma abonez la Boom Music (de parca au uitat sa s-a inventat mp3-ul) si in plus a trebuit sa stau pe banii mei 9 minute la telefon sa ascult muzica fashita.

    Raspunde dupa aproape 10 minute o tanti pe care o intreb cum pot rezilia contractul cu Boom pentru ca in fiecare luna primesc facturi de 700.000 in conditiile in care receiverul meu a dat de ceva caldura si acum e inutilizabil.Cand ii spun ca vreau sa renunt ma intreaba revoltata motivele ...i-am raspuns ca aceasta este decizia mea si punct.Ea ca orice femeie curioasa insista sa afle motivele , i-am raspus ca intre timp am descoperit providerul Digi Tv , operator net superior din toate punctele de vedere.
    Ce mi-a raspus duduia : trebuie sa trimit o scrisoare la adresa din Calea Floreasca nr .....scrisoare recomandata in care sa descriu motivele pentru care vreau sa renunt la serviciile lor.Apoi voi primi din parte lui Boom decizia acestora...iar daca sunt de acord cu rezilierea sa astept casa o echipa de la Boom sa ridice echipementele.
    Care echipamente fata mea ?
    In plus in aceasta perioada de 30 zile chiar daca nu folosesc serviciile lor trebuie sa am toate facturile achitate la zi.



    Mai e ceva de comentat ? Nu cred.
    Concluzia ....sa nu faceti prostia sa va abonati la Boom cate zile aveti , in afara ca sunt cei mai scumpi si au alte zeci de probleme acum nu puteti nici sa reziliati contractul in conditii civilizate.

    Inca un motiv in plus ce-mi consolizeaza parerea extrem de proasta ce o am despre acest operator aflat la un pas de faliment.

    Fanta
    Dupa ce am confiscat domeniul liga1.ro a venit randul ligii a doua : http://www.lpf2.ro


    http://www.liga1.ro/ cel mai tare site din lume dedicat fotbalului autohton.
    Vizitati-l si o sa primiti de la mine !

  2. #2
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2006
    Location
    undeva in bahamas ... as vrea eu
    Posts
    828
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by Fanta View Post
    Azi am sunat la Boom "extrafalimentus" . In afara de faptul ca am ascultat vocea unuia ce parea homosexual ce ma invita sa ma abonez la Boom Music (de parca au uitat sa s-a inventat mp3-ul) si in plus a trebuit sa stau pe banii mei 9 minute la telefon sa ascult muzica fashita.

    Raspunde dupa aproape 10 minute o tanti pe care o intreb cum pot rezilia contractul cu Boom pentru ca in fiecare luna primesc facturi de 700.000 in conditiile in care receiverul meu a dat de ceva caldura si acum e inutilizabil.Cand ii spun ca vreau sa renunt ma intreaba revoltata motivele ...i-am raspuns ca aceasta este decizia mea si punct.Ea ca orice femeie curioasa insista sa afle motivele , i-am raspus ca intre timp am descoperit providerul Digi Tv , operator net superior din toate punctele de vedere.
    Ce mi-a raspus duduia : trebuie sa trimit o scrisoare la adresa din Calea Floreasca nr .....scrisoare recomandata in care sa descriu motivele pentru care vreau sa renunt la serviciile lor.Apoi voi primi din parte lui Boom decizia acestora...iar daca sunt de acord cu rezilierea sa astept casa o echipa de la Boom sa ridice echipementele.
    Care echipamente fata mea ?
    In plus in aceasta perioada de 30 zile chiar daca nu folosesc serviciile lor trebuie sa am toate facturile achitate la zi.



    Mai e ceva de comentat ? Nu cred.
    Concluzia ....sa nu faceti prostia sa va abonati la Boom cate zile aveti , in afara ca sunt cei mai scumpi si au alte zeci de probleme acum nu puteti nici sa reziliati contractul in conditii civilizate.

    Inca un motiv in plus ce-mi consolizeaza parerea extrem de proasta ce o am despre acest operator aflat la un pas de faliment.

    Fanta


    Trebuia sa o trimiti pe miriste sa il caute ...

  3. #3
    Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    in oras
    Posts
    1,462
    Posts Thanks / Likes

    Default

    aceeasi procedura este valabila si la digi.rezilierile de contracte nu se pot face telefonic.se fac pe baza unei cereri depusa la sediile lor(nu stiu daca si in caserii se pot face) iar timpul de raspuns este de 30 zile.totodata trebuie sa fi cu facturile achitate la zi.
    boy2good

  4. #4
    Gold Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2004
    Location
    bucharest
    Posts
    3,460
    Posts Thanks / Likes

    Default

    si nu numai asta. la Digi TV.. daca vrei sa renunti la un pachet programe.. si vrei altul nu o poti face telefonic. trebuie sa ai plata la zi. si trebuie sa faci o cerere. am patit-o.
    la boom e diferit. la orice ora.. suni si poti sa iti schimbi packetul de programe dupa cum doresti. (ex. 2 ore vrei sa ai sport. peste 2 ore .. renunti la el )

    trageti voi concluziile intre Boom si Digi

  5. #5
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2007
    Location
    TM-HD
    Posts
    166
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by Fanta View Post

    Raspunde dupa aproape 10 minute o tanti pe care o intreb cum pot rezilia contractul cu Boom pentru ca in fiecare luna primesc facturi de 700.000 in conditiile in care receiverul meu a dat de ceva caldura si acum e inutilizabil.Cand ii spun ca vreau sa renunt ma intreaba revoltata motivele ...i-am raspuns ca aceasta este decizia mea si punct.





    Fanta
    asta chiar e culmea adica cum din ce motive pai ai dreptul de a alege si de a renunta la ceva fara sa dai motiv ...[dar trebuie si ei sa faca ceva bani cum sa renunte omul ...
    cippryart GRAFIC

  6. #6
    Membrana Expert
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Tomis Nord
    Posts
    1,604
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Eu am postat ca sa vad cum arata noua semnatura.
    spersanutiiamulttimpsacitesticanuamsemnatura

  7. #7
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by boy2good View Post
    aceeasi procedura este valabila si la digi.rezilierile de contracte nu se pot face telefonic.se fac pe baza unei cereri depusa la sediile lor(nu stiu daca si in caserii se pot face) iar timpul de raspuns este de 30 zile.totodata trebuie sa fi cu facturile achitate la zi.
    Gresit, daca intrunesti conditiile rezilierii contractului, se rezolva pe loc in cateva minute... poate eu lucrez la alt DigiTV, dar la noi percuteaza fetele de la casierie ca altfel ma enervez... si dau cu delete
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53°E - -30°W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  8. #8
    Nebunul de la butoane Expert
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Diemrich
    Posts
    2,319
    Posts Thanks / Likes

    Default

    fanta, ce te impiedica sa apelezi la ANPC? conform noului cod al consumatorului, le este interzis sa te tina in reteaua lor un an sau doi, etc sau chiar si 30 de zile. pleci cand ai chef. ia contractele de la zapp de ex, de dupa 1 ianuarie 2007. prin martie am facut la colegii care merg pe teren cate un abonament zapp ca sa putem comunica in caz ca sunt probleme, cand am citit noile contracte, nu mai era stipulata nici o clauza de acest gen. daca ai avut parte de promotii, achiti contravaloarea lor si cu asta basta. al doilea aspect este ca nu au voie sa-ti ceara bani pe servicii nefurnizate. cand ai facut cererea era normal sa-ti decupleze serviciul si sa-ti ceara cardul. doar daca ai datorii la ei, ceea ce ma indoiesc, esti obligat sa le platesti pana la data rezilierii.

  9. #9
    Administrator Expert
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Las Vegas
    Posts
    8,509
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Voi cauta in Bucuresti un birou de traduceri autorizat pentru a face cererea si in ebraica.
    Vorbesc serios , voi face o cerere bilingva in care voi solicita rezilierea contractului cu Boom.Poate asa voi primi raspuns mai repede deoarece am inteles ca romanii care au mai ramas si lucreaza in Boom sunt pe post de slugi si n-au nici un pic de putere in cadrul companiei.

    Belea mare cu abonamentul asta....am impresia ca si de matreatza scapi mai usor decat de statutul de abonat al lui Boom "Extrafalimentus"
    Dupa ce am confiscat domeniul liga1.ro a venit randul ligii a doua : http://www.lpf2.ro


    http://www.liga1.ro/ cel mai tare site din lume dedicat fotbalului autohton.
    Vizitati-l si o sa primiti de la mine !

  10. #10
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    171
    Posts Thanks / Likes

    Default

    ce ma invita sa ma abonez la Boom Music (de parca au uitat sa s-a inventat mp3-ul)
    fara suparare, dar cand digi a bagat PPV si s-e replicat ca filmele sunt "online" de juma de an cel putin te-ai aratat revoltat si ai zis ca una este teviziunea si alta e pirateria. Cand e vb de boom, nu mai conteaza?

    despre motivele de reziliere, asa fac toti operatorii, de la dth pana la telefonie mobila. Teoretic, pur si simplu ajuta pe cei de la marketing sa isi adapteze strategiile si sa imbuntateasca punctele unde schioapata.

    Care echipamente fata mea ?
    Probabil iar raspunsul standard. Apropo, cartela este proprietatea ta?

    Semnat,
    Un abonat Digi multumit

  11. #11
    Think free! Teacher
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    311
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Daca contractul e pe numele tau, s-ar putea sa fie rezultatul "filmuletului". Te sicaneaza si ei cat pot. Daca nu vei plati facturile ajungi la tribunal!
    Ai declansat razboiul, ai razboi!
    Vezi ca evreii sunt experti...
    Gabitzu
    Vu+ Duo2

  12. #12
    Administrator Expert
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Las Vegas
    Posts
    8,509
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Contractul e pe numele si adresa mea oficiala.
    Facturile sunt platite la zi.
    Conform contractului pretul unui smartcard este de 100 RON.
    Receiverul este propietatea mea , deci am dreptul sa-l reciclez asa cum doresc.

    Razboi cu ei ? Never...n-am cum sa ma bat cu ei si ei cu mine.Eu sunt spectatorul care sta in tribuna si vede spectacolul jalnic pe care-l etaleaza zi de zi cei de la Boom.
    Am mai spus-o , ei stiu toate informatiile referitoare la persoana mea , dar si eu stiu ca niciodata in actuala conjuctura nu au ce sa-mi faca

    In concluzie....chiar si in ipostaza de fost abonat voi continua sa urmaresc fiecare miscare a acestui pseudo-dth.

    Fanta
    RDI
    Dupa ce am confiscat domeniul liga1.ro a venit randul ligii a doua : http://www.lpf2.ro


    http://www.liga1.ro/ cel mai tare site din lume dedicat fotbalului autohton.
    Vizitati-l si o sa primiti de la mine !

  13. #13
    Administrator Expert
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Las Vegas
    Posts
    8,509
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by Rover View Post
    fara suparare, dar cand digi a bagat PPV si s-e replicat ca filmele sunt "online" de juma de an cel putin te-ai aratat revoltat si ai zis ca una este teviziunea si alta e pirateria. Cand e vb de boom, nu mai conteaza?
    Corect 100% de acord cu tine.E o remarca pertinenta care evidentiaza inca o data ca in anumite situatii sunt subiectiv.
    Dupa ce am confiscat domeniul liga1.ro a venit randul ligii a doua : http://www.lpf2.ro


    http://www.liga1.ro/ cel mai tare site din lume dedicat fotbalului autohton.
    Vizitati-l si o sa primiti de la mine !

  14. #14
    Moderator Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    United States of Europe
    Posts
    17,549
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by Fanta View Post
    Contractul e pe numele si adresa mea oficiala.
    Facturile sunt platite la zi.
    Conform contractului pretul unui smartcard este de 100 RON.
    Receiverul este propietatea mea , deci am dreptul sa-l reciclez asa cum doresc.

    Razboi cu ei ? Never...n-am cum sa ma bat cu ei si ei cu mine.Eu sunt spectatorul care sta in tribuna si vede spectacolul jalnic pe care-l etaleaza zi de zi cei de la Boom.
    Am mai spus-o , ei stiu toate informatiile referitoare la persoana mea , dar si eu stiu ca niciodata in actuala conjuctura nu au ce sa-mi faca

    In concluzie....chiar si in ipostaza de fost abonat voi continua sa urmaresc fiecare miscare a acestui pseudo-dth.

    Fanta
    RDI

    Stai tu linistit...Pentru tine e greu sa scapi de ei, dar au ajuns in situatia aberanta de a fi greu...sa devii client ai lor...

    Fac astia de la Boom ce fac si isi baga singuri bete in roate...Ultima nebunie care i-a cuprins, ii va aduce in pragul falimentului, majoritatea prietenilor mei care instaleaza pentru Boom fiind ingroziti de problema activarilor si a platilor...Asta e, lucrurile merg prost...foarte prost...
    Salut Prieteni!


  15. #15
    Member of Shadow! Master
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    82
    Posts Thanks / Likes

    Exclamation

    Ai Auzit De Proverbul Cine Sapa Groapa Altuia Cade Singur In Ea?

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top