Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    103
    Posts Thanks / Likes

    Smile router pt dreambox

    salut,
    din experienta voastra,rog recomandati-mi un router cu configurare cat mai usoara,daca-i si ieftin nu-i bai,sa-l pot folosi la dream si pc.
    multumesc.

  2. #2
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2004
    Location
    Romania
    Posts
    236
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ghita_gicu View Post
    salut,
    din experienta voastra,rog recomandati-mi un router cu configurare cat mai usoara,daca-i si ieftin nu-i bai,sa-l pot folosi la dream si pc.
    multumesc.
    uite aici eu am luat modelul asta si merge beton de 2 ani http://www.dc-shop.ro/detalii_produs.php?cod=1326

  3. #3
    Silver Member Expert
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    acasa
    Posts
    2,318
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by lacusta View Post
    uite aici eu am luat modelul asta si merge beton de 2 ani http://www.dc-shop.ro/detalii_produs.php?cod=1326
    Asta merge si pe ADSL-ul de la romtelecom? Mi-as lua unul sa-l am de rezerva in caz ca pica al meu sa-l inlocuiesc repede.

  4. #4
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2004
    Location
    Romania
    Posts
    236
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by gelu_dh View Post
    Asta merge si pe ADSL-ul de la romtelecom? Mi-as lua unul sa-l am de rezerva in caz ca pica al meu sa-l inlocuiesc repede.
    nu stiu,intreaba la depozitul de calculatoare!

  5. #5
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    372
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Eu am luat varianta wireless , sant curios cum o sa mearga.

  6. #6
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2004
    Location
    Romania
    Posts
    236
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by gelu_dh View Post
    Asta merge si pe ADSL-ul de la romtelecom? Mi-as lua unul sa-l am de rezerva in caz ca pica al meu sa-l inlocuiesc repede.
    da merge si xdsl...

  7. #7
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Iasi
    Posts
    372
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Fa o treaba buna si cumpara un linksys wrt54g(l).O sa fii super multumit de el si nici nu e scump.
    VU+duo/VU+Ultimo/DM800/AL Offset 1,95/toroidal 90 16lnb/;

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top