Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 22
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Default Caut solutie: 3 TrV + 1 provider DTH. Sunt foarte incepator

Buna.
    Caut o solutie cu 3 TV si un provider de DTH.
    Pe cele 3 TV nu doresc sa se vada acelasi lucru de-odata.

Mentionez ca deja am cabluj coaxial tras prin pereti, si nu as vrea alte cabluri trase pe langa.

Ma intereseaza cam toate posibilitatile din punct de vedere tehnic, si ce provider DTH ar merge pe solutiile respective.

Va multumesc.

Silver Member Expert
    Posts Thanks / Likes

In primul rand, trebuie sa iei in considerare 3 receptoare pentru oricare din "multitudinea" de DTH-uri prezente pe piata romaneasca. Iti va trebui o antena de satelit cu un LNB Quad si cablu tras de la acest LNB catre fiecare din cele 3 receptoare. Referitor la abonamente, poti incerca ceva receptoare care stiu sharing(globo,echolite,dreambox daca te tine buzunaru'), si atunci iti va trebui doar o cartela/un abo. Este ceva posibilitate la jijitv cu 2 receptoare/1 abo, totul oficial, in caz ca iti ajung 2. Sharingul se poate face wireless sau wired, dar astea-s detalii
    Oricum, daca esti foarte incepator, nu stiu ce sa-ti recomand...max ar fi cel mai ok dpdv simplitatii shareului...trebuie sa iei doar o cartela, 3 receptoare dar si 3 LNB-uri quad.Boom/Dolce/Digi necesita oaresce cunostinte, dar cu putin ajutor nimic nu-i imposibil. Mai asteapta alte sfaturi pe-aici.
    Bafta la alegere!
    ==========================================================
    (19E+13E+5E+1W)*(H-H)@1m + SS2/TeViiS660 + DigiBox + AKTA on 42LD650 3GS