Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 8 of 8

Thread: taxa vama??

  1. #1
    4x4 Expert
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Cluj-Napoca
    Posts
    1,398
    Posts Thanks / Likes

    Default taxa vama??

    Daca import din Germania o masina care e facuta In USA , mai platesc vama?

    PS Cati cai pot primi cu un tuning la un 2.5 CRD?

    Thanks.

  2. #2
    Plictisit Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    320
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Daca ptr masina respectiva nu s-au achitat taxele de import in UE va trebui sa le achiti aici.

    L.

  3. #3
    4x4 Expert
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Cluj-Napoca
    Posts
    1,398
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by L_DM500s View Post
    Daca ptr masina respectiva nu s-au achitat taxele de import in UE va trebui sa le achiti aici.

    L.

    e inmatriculata in Germania masina deci presupun ca sunt platite.

  4. #4
    Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    1,147
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu vama conteaza ci taxa de prima inmatriculare, cauta pe google co gaseti exact cat ai de plata la ea. Asa am facut eu la o Toyota si am gasit ceva pe la ministerul finantelor pe site.

  5. #5
    4x4 Expert
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Cluj-Napoca
    Posts
    1,398
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by cde34 View Post
    Nu vama conteaza ci taxa de prima inmatriculare, cauta pe google co gaseti exact cat ai de plata la ea. Asa am facut eu la o Toyota si am gasit ceva pe la ministerul finantelor pe site.
    ho mo nu te arunca asa ca nu-s beat. taxa de inmatriculare stiu cat e da nu ma intereseaza acum. Taxa vamala ma intereseaza.

  6. #6
    Plictisit Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    320
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Daca masina este/a fost inmatriculata definitiv in Germania inseamna ca taxele vamale de import ar trebui sa fie platite la momentul importului; deci masina are act de inmatriculare definitiva in Germania si nu mai ai de platit alte taxe deoarece au fost achitate.
    Din pct. de vedere al taxelor nu mai conteaza de unde a venit initial din moment ce la import, atunci s-au achitat taxele de import ptr Germania.

    Din pacate cred ca RAR-ul - Omologarea iti va da cea mai mare bataie de cap...

    L.

  7. #7
    4x4 Expert
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Cluj-Napoca
    Posts
    1,398
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by L_DM500s View Post
    Daca masina este/a fost inmatriculata definitiv in Germania inseamna ca taxele vamale de import ar trebui sa fie platite la momentul importului; deci masina are act de inmatriculare definitiva in Germania si nu mai ai de platit alte taxe deoarece au fost achitate.
    Din pct. de vedere al taxelor nu mai conteaza de unde a venit initial din moment ce la import, atunci s-au achitat taxele de import ptr Germania.

    Din pacate cred ca RAR-ul - Omologarea iti va da cea mai mare bataie de cap...

    L.
    thanks man, da ce probleme pot aparea la RAR ca ma sperii...

  8. #8
    Plictisit Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    320
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Pai la aia merge de obicei doar cu spaga ca sa prinzi programare in prima luna.
    Apoi ei ti-o vor omologa intr-o categorie EURO 2-3-4... si autentifica ( sa nu fie furata - serii schimbate ).

    La omologare poti avea surpriza sa nu ti-o incadreze in categoria EURO mentionata pe brief ci in una inferioara sau chiar sa ti-o respinga.

    Asa am patit eu acum 2 ani cand mi-am cumparat din Germania un Ford Mondeo 1.8 benzina 55.000KM cu vechime de 2 ani, Euro 4, si care mai avea 1 an garantie Ford. Masina era absolut impecabila, mirosea a noua inauntru si am cumparat-o de la dealer FORD din Germania. Cica nu trecea testul de gaze, nesimtitii ziceau ca polueaza ca o Dacie din '70... la reprezentanta FORD si la alte statii ITP unde am mai verificat-o pe analizoarele de gaze nu avea absolut nici o problema doar la ei la RAR. Pana a iesit scandal si a trecut si la ei in final ca fiind EURO 4. Oricum mi-e o scarba maxima de astia de la RAR.

    Anul acesta am vrut sa-mi iau alta masina si n-am mai vrut sa am contact personal cu RAR-ul asa ca am intrebat la o firma de inmatriculari unde-i stiam, sa rezolve ei toata inmatricularea, dar mi-au spus ca nu mai fac RAR-ul ca e spaga prea mare la RAR si le este rusine sa le spuna la oameni cit ajuns... asta si taxa de inmatriculare m-au determinat sa renunt deocamdata sa-mi mai aduc masina din Germania.

    L.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top