Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 18
  1. #1
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Bucuresti
    Posts
    438
    Posts Thanks / Likes

    Default problema cu un motor h-h

    Salutare,

    Am o belea cu un motor h-h DG 120 plus cumparat de la peruvision.
    Dupa cateva luni de la cumparare nu a mai vrut sa miste.
    Mai exact bloca alimentarea tunerului din dm500 pentru ca amperajul consumat era prea mare. Se putea misca de la butoanele de pe el doar daca dadeam impulsuri scurte, la apasare continua disparea tensiunea din cablul coaxial in momentul in care se depasea amperajul (banuiesc ca e o protectie in tuner).
    L-am dus la garantie, s-a intors, a mers inca 1 luna si a cedat iar.
    A desfacut careva dintre voi un astfel de motor?
    Ma gandesc sa il depanez singur ca m-am saturat de "ture" pe bloc.
    Gasesc pe undeva o schema a partii electronice?
    Multumiri anticipate.

  2. #2
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    391
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by adison View Post
    Salutare,

    Am o belea cu un motor h-h DG 120 plus cumparat de la peruvision.
    Dupa cateva luni de la cumparare nu a mai vrut sa miste.
    Mai exact bloca alimentarea tunerului din dm500 pentru ca amperajul consumat era prea mare. Se putea misca de la butoanele de pe el doar daca dadeam impulsuri scurte, la apasare continua disparea tensiunea din cablul coaxial in momentul in care se depasea amperajul (banuiesc ca e o protectie in tuner).
    L-am dus la garantie, s-a intors, a mers inca 1 luna si a cedat iar.
    A desfacut careva dintre voi un astfel de motor?
    Ma gandesc sa il depanez singur ca m-am saturat de "ture" pe bloc.
    Gasesc pe undeva o schema a partii electronice?
    Multumiri anticipate.
    Un reset ai incercat?
    Dreambox 600pvr, Gemini 4.70, Echostar DSB-2200 2CI Viacces, Motor H-H diseq 1.2, Farfurie de 90.

  3. #3
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    164
    Posts Thanks / Likes

    Default

    eu zic sa nu-l desfaci...inca

    uite ce-ti recomand sa incerci:http://www.elstar.ro/?page=shop/flyp...3bbd36595922e7

  4. #4
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Bucuresti
    Posts
    438
    Posts Thanks / Likes

    Default

    @ultimo: Ma gandeam si eu la un pozitioner diseq, dar s-ar putea sa dau bani pe el si problema sa nu dispara!
    @orlandosro: Cui sa dau reset ca dreamul e il scot din priza ca sa-i revina tensiunea pe tuner (e clar ca intra tunerul in protectie pentru ca am masurat consum/tensiuni)?
    Desi 2,2 A cred ca ajung

  5. #5
    Senior Member Expert
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Europa
    Posts
    1,479
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ultimo View Post
    eu zic sa nu-l desfaci...inca

    uite ce-ti recomand sa incerci:http://www.elstar.ro/?page=shop/flyp...3bbd36595922e7
    Fii atent la remarca din respectiva prezentare:

    Pozitioner SRT V50 Diseqc1.0-1.2(60 poz.) (Vbox)
    ATENTIE ! Acest produs nu este compatibil cu motorul H-H.
    Gigel


  6. #6
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    279
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by adison View Post
    @ultimo: Ma gandeam si eu la un pozitioner diseq, dar s-ar putea sa dau bani pe el si problema sa nu dispara!
    @orlandosro: Cui sa dau reset ca dreamul e il scot din priza ca sa-i revina tensiunea pe tuner (e clar ca intra tunerul in protectie pentru ca am masurat consum/tensiuni)?
    Desi 2,2 A cred ca ajung
    trebuie sa ai un buton de reset pe motor
    incearca si varianta asta,daca nu merge,fa o proba cu alt receptor sa vezi daca face la fel
    Last edited by crissss4; 20th September 2007 at 21:15.

  7. #7
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    164
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by gigelsat View Post
    Fii atent la remarca din respectiva prezentare:

    Pozitioner SRT V50 Diseqc1.0-1.2(60 poz.) (Vbox)
    ATENTIE ! Acest produs nu este compatibil cu motorul H-H.
    Multumesc pentru corectare, data viitoare am sa fiu mai atent...scuze din nou

  8. #8
    you said "member" huh! Teacher
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    A(n)TENA
    Posts
    377
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Poate ma bag degeaba in seama dar aceiasi problema am avut-o si eu cu un motor h-h de la alta firma...
    mergea manual dar la automat nici vorba.
    pe scurt dupa cateva zile de chin si incercari am schimbat (din intamplare)lnb-ul si minune....munceste si in ziua de astazi
    asta se intampla acum 6 luni
    incearca si asta

  9. #9
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Bucuresti
    Posts
    438
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Pai nici manual nu merge pentru ca ii dispare alimentarea daca tin apasat pe unul din butoanele E sau W. Daca apas butonul scurt, apare un varf de consum care nu blocheaza tunerul dar motorul se misca doar 1 pas. Trebuie sa fac cam 1 apasare/secunda ca sa deplasez motorul. Am avut un LNB Invacom, acum am un Samsung si problema motorului nu a disparut. Buton de reset nu am gasit pe el. Ma gandesc ca poate e o problema la angrenajul cu roti dintate si motorul este fortat sa traga mai greu. Decat sa cumpar un pozitioner pentru h-h (daca o exista), mai bine cumpar un h-h stab.
    P.S. Antena nici macar nu e FE. E Al 1.1m!

  10. #10
    Ghost Man Expert
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    RdVTR
    Posts
    1,137
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by adison View Post
    Pai nici manual nu merge pentru ca ii dispare alimentarea daca tin apasat pe unul din butoanele E sau W. Daca apas butonul scurt, apare un varf de consum care nu blocheaza tunerul dar motorul se misca doar 1 pas. Trebuie sa fac cam 1 apasare/secunda ca sa deplasez motorul. Am avut un LNB Invacom, acum am un Samsung si problema motorului nu a disparut. Buton de reset nu am gasit pe el. Ma gandesc ca poate e o problema la angrenajul cu roti dintate si motorul este fortat sa traga mai greu. Decat sa cumpar un pozitioner pentru h-h (daca o exista), mai bine cumpar un h-h stab.
    P.S. Antena nici macar nu e FE. E Al 1.1m!
    'Butonul" de reset de fapt s-ar putea sa fie intr-un orificiu mic unde poti baga un varf de ac.
    Incearca si fara lnb vezi se invarte motorul?
    S-au daca ai posibilitatea cupleaza un alt receptor....si vezi care-i treaba?

    Eu am un h-h de cativa ani si merge struna.....numai cu un Echosmart nu a vrut sa lucreze si pace.....tot asa nu vrea sa se miste

    Pe alte receptoare insa merge ..Brici
    Stiu ca nu stiu nimic..!
    The Show Must Go On

  11. #11
    Târnacopist Expert
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    /home/satwien/
    Posts
    6,001
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu te grabi sa tragi concluzia ca e defect pana nu-l testezi si pe alt receiver. Daca ai la indemana, iti recomand Kaon-ul de la Focus, e foarte bun pentru motoare. In alta ordine de idei, eu am avut probleme cu motoarele puse pe Dreamuri (7000 si 7020) in special din cauza imaginilor, GP 3.60 pierde setarile din cand in cand. Spui ca blocheza piticul din cauza suprasarcinii. Ai masurat consumul? De unde stii?

  12. #12
    Silver Member Expert
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    acasa
    Posts
    2,318
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by SatWien View Post
    Nu te grabi sa tragi concluzia ca e defect pana nu-l testezi si pe alt receiver. Daca ai la indemana, iti recomand Kaon-ul de la Focus, e foarte bun pentru motoare. In alta ordine de idei, eu am avut probleme cu motoarele puse pe Dreamuri (7000 si 7020) in special din cauza imaginilor, GP 3.60 pierde setarile din cand in cand. Spui ca blocheza piticul din cauza suprasarcinii. Ai masurat consumul? De unde stii?
    Am avut si eu odata unul care nu voia sa mearga decat intr-o directie dar l-am dat jos am pus un pic de ulei fara sa-l desfac,apoi il comutam manual stanga -dreapta de mai multe ori pana si-a dat drumul

  13. #13
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Bucuresti
    Posts
    438
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by SatWien View Post
    Ai masurat consumul? De unde stii?
    Am inseriat un ampermetru pe firul central din cablul coaxial.
    Pe vremea cand functiona, consuma max. 300mA.
    Posibil sa mearga din alt receptor care poate da 600mA pe tuner, dar s-ar putea sa prajeasca tunerul la un moment dat. La-am alimentat dintr-un receptor analogic si cand apasam butoanele consumul era la fel de mare.
    DM500 da max 500mA din care 100-150mA trebuie pt. LNC.

  14. #14
    Târnacopist Expert
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    /home/satwien/
    Posts
    6,001
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by adison View Post
    Am inseriat un ampermetru pe firul central din cablul coaxial.
    Pe vremea cand functiona, consuma max. 300mA.
    Posibil sa mearga din alt receptor care poate da 600mA pe tuner, dar s-ar putea sa prajeasca tunerul la un moment dat. La-am alimentat dintr-un receptor analogic si cand apasam butoanele consumul era la fel de mare.
    DM500 da max 500mA din care 100-150mA trebuie pt. LNC.
    Ai procedat corect, consumul e prea mare. Urmatorul pas, verifica daca nu cumva obstructioneaza ceva miscarea motorului, inclusiv suruburile de prindere a antenei pe motor. Daca nici asta nu e, atunci gandeste-te ca intradevar motorul e troznit. Daca mai e in garantie, eu zic sa o folosesti. Daca nu, nu ai nimic de pierdut daca-l desfaci si vezi ce e inauntru ...

  15. #15
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Bucuresti
    Posts
    438
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Motorul se manifesta asa si fara antena, pus pe birou fara nici o incarcare.
    Cu garantia e de durata ca mi-l trimite din bucuresti in timisoara.
    Problema cea mai dureroasa pentru mine e ca ma cert cu un vecin ori de cate ori ma urc pe bloc si incerc sa limitez la minim "plimbarile" astea.
    S-ar putea sa mearga rezolvat cu ungerea angrenajului.
    Cred ca imi cumpar unul mai bun si cu asta o sa fac experiente pe antena de la tzara!
    Multumesc tuturor pentru indicatii!

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top