Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Membrana Expert
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Tomis Nord
    Posts
    1,604
    Posts Thanks / Likes

    Default Pentru administratorii DIGII TV

    Deoarece nu demult am deschis un topic cu aceeasi tema “ V-am trimis la origini” si oarecum unii colegi de forum au interpretat gresit titlul, urmatoarea propozitie nu se refeara la userii RDI ci la administratia DIGI TV.

    Baaa..INCOMPETENTILOR! ma mai uit mult la “Nu sunteti autorizat sa vedeti acest canal”?
    Am fost plecat trei zile dupa care la pornirea receptorului (~18:30) primesc mesajul “Smartcart expirat” .Sun la 031400… pe banii mei pentru INCOMPETENTA voastra si un baiat amabil cu pofta de vorba ma convinge ca in ½ ore se rezolva . Da s-a rezolvat s-a schimbat mesajul din “Smart card expirat” in “ Nu sunteti autorizat sa vedeti acest canal”.
    Trec doua ore. Sun iar la 031400… pe banii mei pentru INCOMPETENTA voastra si o fata amabila .. “mai trimitem o data secventa de activare”.

    Baaaaa…………….. INCOMPETENTILOR ce vina am eu?

    Ora 21:45 sun iar vorbesc pe un ton mai dur si se activeaza instantaneu.

    SA VA FIE RUSINE CA VA BATETI JOC DE CLIENTI. Am doua contracte cu voi si cand expira stiti expresia “va pup pe portofel” sau mai bine “sa ma pupati voi in trei litere”.
    spersanutiiamulttimpsacitesticanuamsemnatura

  2. #2
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    368
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Sunt de acord că mi s-a întîmplat şi mie

  3. #3
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Weissenburg
    Posts
    424
    Posts Thanks / Likes

    Default Scuze, problema e serioasa, dar ...

    Quote Originally Posted by pytonu View Post
    “sa ma pupati voi in trei litere”.
    cAr? cEr? cIr? cOr?
    Amiko Alien + 1,15 Al [13E-4,8E-0,8V] pe suport TRIAX + Kathrein CAS60 [5V] + 40"HD Blaupunkt + 43"UHD LG

  4. #4
    Administrator Expert
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Las Vegas
    Posts
    8,509
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Ce credeti ca se rezolva cu astfel de topicuri ? Asa patesc si eu cu subscriptii la Euro 1080 , ART si Canal Digital Nordic.E normal ca atunci cand ai receiverul inchis acesta sa nu poata primi secventa de prelungire a subscriptiei .Acelasi lucru valabil si pentru schimbarea de key.

    Fanta
    RDI Team
    Dupa ce am confiscat domeniul liga1.ro a venit randul ligii a doua : http://www.lpf2.ro


    http://www.liga1.ro/ cel mai tare site din lume dedicat fotbalului autohton.
    Vizitati-l si o sa primiti de la mine !

  5. #5
    Platinum member Expert
    Join Date
    Jul 2002
    Posts
    5,154
    Posts Thanks / Likes

    Default Fanta

    @Fanta
    Scuza-ma dar nu ma pot abtine....si ce faci cind patesti la fel...suni la Digital Nordic si se activeaza instantaneu sau dupa trei apeluri la call center? Nu de alta dar daca ai vreo 5 subscriptii la packetele din West de cite ori se schimba keyle le cam ingrosi buzunarele operatorilot de telefonie fixa sau mobila de la noi.Salut.
    PS: Am patit-o si eu cu Digi si am incercat sa-i inteleg nesunind imediat la ei dar dupa 2 ore de asteptare a trebuit sa fac vreo 10Km cu masina ca acolo unde eram nici Orange si nici Vodafone nu aveau semnal.

  6. #6
    Administrator Expert
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Las Vegas
    Posts
    8,509
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by strongman1960 View Post
    @Fanta
    Scuza-ma dar nu ma pot abtine....si ce faci cind patesti la fel...suni la Digital Nordic si se activeaza instantaneu sau dupa trei apeluri la call center? Nu de alta dar daca ai vreo 5 subscriptii la packetele din West de cite ori se schimba keyle le cam ingrosi buzunarele operatorilot de telefonie fixa sau mobila de la noi.Salut.

    Mai grav crede-ma.Sun de multe ori pana dau de propietar dar nu asta e problema si asteptatul care se intinde uneori de-a lungul catorva zile.

    Nu numai o data a trebuit ca cel ce este detinator de contract sa sune , vezi cazul unei cartele de Sky Italia activata dupa cel putin 10 telefoane si 48 de ore.

    Se intampla , nu i-au apararea lui Digi , dar se intampla peste tot.
    Dupa ce am confiscat domeniul liga1.ro a venit randul ligii a doua : http://www.lpf2.ro


    http://www.liga1.ro/ cel mai tare site din lume dedicat fotbalului autohton.
    Vizitati-l si o sa primiti de la mine !

  7. #7
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by pytonu View Post
    Deoarece nu demult am deschis un topic cu aceeasi tema “ V-am trimis la origini” si oarecum unii colegi de forum au interpretat gresit titlul, urmatoarea propozitie nu se refeara la userii RDI ci la administratia DIGI TV.

    Baaa..INCOMPETENTILOR! ma mai uit mult la “Nu sunteti autorizat sa vedeti acest canal”?
    Am fost plecat trei zile dupa care la pornirea receptorului (~18:30) primesc mesajul “Smartcart expirat” .Sun la 031400… pe banii mei pentru INCOMPETENTA voastra si un baiat amabil cu pofta de vorba ma convinge ca in ½ ore se rezolva . Da s-a rezolvat s-a schimbat mesajul din “Smart card expirat” in “ Nu sunteti autorizat sa vedeti acest canal”.
    Trec doua ore. Sun iar la 031400… pe banii mei pentru INCOMPETENTA voastra si o fata amabila .. “mai trimitem o data secventa de activare”.

    Baaaaa…………….. INCOMPETENTILOR ce vina am eu?

    Ora 21:45 sun iar vorbesc pe un ton mai dur si se activeaza instantaneu.

    SA VA FIE RUSINE CA VA BATETI JOC DE CLIENTI. Am doua contracte cu voi si cand expira stiti expresia “va pup pe portofel” sau mai bine “sa ma pupati voi in trei litere”.
    Dadeai in PM numar smartacrd si era ok, nici nu trebuia sa suni....
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53°E - -30°W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  8. #8
    Membrana Expert
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Tomis Nord
    Posts
    1,604
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Da.Sa stii ca m-am gandit la tine. Dar cine-mi garanteaza ca la ora x esti on-line si probabil la servicii sa poti sa faci ceva?
    Si nu toti suntem fericiti sa avem net acasa.

    Si pentru faptul ca am abonamentele platite in avans pana la sfirsitul anului am pretentia sa nu fiu lasat cu ochii in soare pentru niste operatori care nu stiu sa butoneze sau un sistem cu mari lacune.

    Este a doua oara in ultima perioada cand sunt blocat.

    Va rog eu frumos sa ma mai deconectati o singura data si voi filma intalnirea unui receptor digi cu un baros de 5Kg, asta ca sa nu-l copiez pe herr Fanta cu incinerarea.
    spersanutiiamulttimpsacitesticanuamsemnatura

  9. #9
    Bagator de seama Expert
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Prin zona
    Posts
    2,938
    Posts Thanks / Likes

    Default

    "Va rog eu frumos sa ma mai deconectati o singura data si voi filma intalnirea unui receptor digi cu un baros de 5Kg, asta ca sa nu-l copiez pe herr Fanta cu incinerarea."

    Ai sanse mari zilele astea, si pe mine m-au lasat ieri cu ochhi in soare...

  10. #10
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by pytonu View Post
    Da.Sa stii ca m-am gandit la tine. Dar cine-mi garanteaza ca la ora x esti on-line si probabil la servicii sa poti sa faci ceva?
    Si nu toti suntem fericiti sa avem net acasa.

    Si pentru faptul ca am abonamentele platite in avans pana la sfirsitul anului am pretentia sa nu fiu lasat cu ochii in soare pentru niste operatori care nu stiu sa butoneze sau un sistem cu mari lacune.

    Este a doua oara in ultima perioada cand sunt blocat.

    Va rog eu frumos sa ma mai deconectati o singura data si voi filma intalnirea unui receptor digi cu un baros de 5Kg, asta ca sa nu-l copiez pe herr Fanta cu incinerarea.
    Iti dau in PM numarul meu de mobil, imi trimiti SMS cu numar cartela, atat si se rezolva
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53°E - -30°W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  11. #11
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by rpintea View Post
    "Va rog eu frumos sa ma mai deconectati o singura data si voi filma intalnirea unui receptor digi cu un baros de 5Kg, asta ca sa nu-l copiez pe herr Fanta cu incinerarea."

    Ai sanse mari zilele astea, si pe mine m-au lasat ieri cu ochhi in soare...
    Acum e ok? Ieri am cerut reactivare...
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53°E - -30°W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  12. #12
    Bagator de seama Expert
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Prin zona
    Posts
    2,938
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Da, a pornit chiar mai repede decat ma asteptam. Merci

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top