Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 2 of 2

Thread: Noul Fiat 500

  1. #1
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default Noul Fiat 500

    Embargoul Fiat asupra datelor oficiale legate de modelul 500 a luat sfarsit, astfel ca va putem oferi informatiile complete legate de minicar-ul italian. Si pentru ca vorbele par seci daca nu sunt insotite de imagini, aveti alaturat o galerie foto mai mult decat completa.
    Stim foarte bine ca Fiat 500 se va bate pe aceeasi clasa cu Mini. Ei bine, avantajele majore ale lui 500 sunt doua: pretul cu mult inferior (la acest capitol asteptam confirmarea oficiala in aceasta dimineata in conferinta de presa) si posibilitatea de personalizare totala a masinii. Altfel spus, fiecare client care isi va dori un 500 are la dispozitie peste 500.000 de combinatii interioare si exterioare.
    Desi se vorbea de o versiune de baza denumita "Naked", aceasta nu este anuntata in Italia, Fiat decizand ca piata din Peninsula nu are nevoie de ea. In aceste conditii, variantele de echipare sunt in numar de trei (Pop, Sport si Lounge), acestea fiind completate de cele 12 nuante disponibile la exterior, 15 versiuni de interior, 9 tipuri de jante de 15 sau 16 inch si 19 tipuri de decoratii pentru caroserie.
    Nu insistam asupra motorizarilor, care se cunosc deja de ceva vreme (1.2 8v si 1.4 16v pe benzina si 1.3 Multijet pe motorina), insa suntem nevoiti sa va precizam performantele celei mai puternice versiuni (1.4 16v 100 CP): 182 km/h viteza maxima si 10.5 secunde pentru 0-100 km. Toate motorizarile sunt cumplate cu o cutie manuala (cu cinci sau sase rapoarte - ultima varianta pentru 1.4 100 CP)utomata Dual Logic urmand sa fie disponibila mai tarziu ca element optional.
    Unul dintre subiectele tabu de la inceperea muncii la constructia noului 500 a fost nivelul de siguranta. Fiind un model minion, este de asteptat ca testele de siguranta sa nu dea rezultate senzationale. Si totusi, Fiat vrea cinci stele la EuroNCAP. Iar pentru asta, toate versiunile de echipare au in serie airbaguri frontale, laterale, cortina si pentru genunchii pasagerilor din fata.
    Printre curiozitatile tehnice ale noului 500 se numara climatizarea electronica total automata, sistemul Blue&Me cu comanda vocala, pachetul portabil de navigatie Marelli Blue&Me MAP 500 si sistem audio hi-fi Sound Sistem cu procesor digital. Un gadget interesant este senzorul montat de Magnetti Marelli in faruri. Acestea se aprind pe timpul zilei exact atat cat trebuie, undeva la intensitatea dintre pozitie si faza scurta.
    Fiat a inaugurat in Italia si un nou sistem de achizitionare a masinii. Astfel, cei care isi doresc mult masina si nu au banii necesari, pot sa plateasca 50% din valoare masinii acum, restul urmand sa fie platit peste doi ani. O alta versiunea de cumparare este "500 cents", prin care cumparatorul plateste 5 euro pe zi rata pentru a avea masina in fata casei proprii.











  2. #2
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    In conferinta de presa de astazi, Fiat a anuntat preturile noului 500. Versiunea de baza va costa 9500 de euro in Romania.

    Fiat 500 va costa 10.500 de euro in versiunea de baza din Italia, Pop, insa vestile sunt bune pentru noi. In Romania si in multe alte tari europene, versiunea de baza a lui 500 va fi Naked si va incepe, conform declaratiilor lui Luca de Meo, responsabilul brandului Fiat, de la 9500 de euro.
    Sunt intr-adevar trei motoare si 7 airbag-uri in serie indiferent de versiune. Scopul Fiat este intr-adevar unul inalt: cinci stele EuroNCAP, urmand ca, in cazul in care 500 va reusi acest lucru, sa fie primul model de clasa mini cu aceasta performanta la testele de siguranta. Fiat a continuat si in conferinta de presa pe aceeasi linie spectaculoasa de prezentare, cu ecrane-gigant montate in sala sporturilor de langa Stadionul Municipal din Torino (arena pe care AC Torino joaca meciurile de acasa). Locul nu a fost ales intamplator, deoarece pe gazonul stadionului se afla in acest moment parcate 180 de masini (acoperite cu huse ce imita "pielea" vechilor generatii 500) care urmeaza sa plece in test drive cu jurnalistii acreditati la eveniment.
    Va prezentam mai jos cele mai interesante declaratii ale lui Luca De Meo (brand manager Fiat) si Sergio Marchionne (presedintele Grupului Fiat) in confernta de presa.

    SERGIO MARCHIONNE:
    "Partea legata de personalizarea modelelor, de stickerele pe care fiecare si le poate adauga versiunii pe care o comanda, a fost cea la care publicul a avut o contributie extrem de importanta. Am ales aceste modele de design din peste 200.000 de creatii postate pe site-ul fiat500.com"
    "Nu am considerat ca viabila o versiune cu motor amplasat posterior. Practic, am preluat arhitectura de la Panda pe care am jonglat cu noile idei. Am economisit mijloace si am imprumutat practic logica unui alt model de succes"
    "In primele opt ore de la deschiderea comenzilor am avut aproape 10.000 de clienti interesati de masina. Sunt sigur ca vom avea probleme legate de livrarile in Italia"

    LUCA DE MEO:
    "In mod normal, masinile noastre din segmentele A/B sunt vandute in proportie de 50-50% in Italia si in restul tarilor europene. In acest caz insa, sunt sigur ca proportia se va schimba in favoarea Italiei. 500 va fi primit foarte bine in Italia si ramane de vazut daca restul Europei va putea echilibra balanta"
    "O parte importanta este logo-ul modelului. Cele 3 cifre legate exprima cel mai bine personalitatea masinii. Oricum, voua (publicului) va va ramane sarcina de a personaliza la maximum fiecare model".
    "Nu cred ca numarul mare de comenzi va reprezenta o mare problema. Am mai trecut printr-o astfel de situatie in cazul lui Panda 4x4, insa am reusit sa ne descurcam pentru ca volumul de productie este flexibil"

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top