Simplus ITV, singura companie din România care a participat la Discop 2007 cu stand, îşi va oferi serviciile, în urma precontactelor din timpul târgului, posturilor Chelsea TV, Manchester United TV, dar şi televiziunii publice internaţionale din Polonia şi unor televiziuni din Italia.

Potrivit lui Dan Boabeş, director general al Simplus ITV, companie din cadrul grupului Parlatel, s-au încheiat "preacorduri de colaborare", în cadrul Discop 2007, cu parteneri din Marea Britanie, Italia şi Polonia. Astfel, pentru televiziunea poloneză, serviciile Simplus ITV se vor adresa polonezilor din diasporă, adică se va asigura interactivitatea în ţările precum SUA şi Canada.

"În Polonia am găsit o modalitate de interes comun pentru televiziunea poloneză internaţională, care se adresează polonezilor din diasporă pentru a furniza soluţia de interactivitate şi feed-back din ţările în care polonezii sunt prezenţi, aşa cum facem de fapt şi pentru românii din diasporă. (...) Cel mai interesant proiect mi se pare cel cu cei care au platforma televiziunea online a lui Manchester United şi Chelesea TV, îi cunoaşteam de ceva timp şi o să adăugăm soluţia de interactivitate pe platforma de televiziune online (...) În Italia, am văzut un interes foarte bun pentru platforma online pentru web streaming, discutăm cu un dezvoltator locale de soluţii online pentru televiziuni din Italia", a declarat Boabeş, precizând că toate proiectele discutate în cadrul târgului vor începe până la sfârşitul anului.

Boabeş a mai spus că s-a întâlnit şi cu parteneri din Ungaria, pentru că Simplus ITV oferă soluţii de acces prin sms în România pentru toate companiile mari din Ungaria, dar şi cu companii din Israel. "Aici au fost discuţii, sunt şi cu companii din Israel, sunt oportunităţi în zona de content online, trebuie studiate şi alte oportunităţi", a mai spus el.

Simplus ITV face parte din grupul Parlatel şi oferă servicii de acces sms în 20 de ţări, printre care SUA, Italia, Spania. Cifra de afaceri pe 2006 a Simplus ITV a fost, potrivit lui Dan Boabeş, de un milion de euro. "Sperăm să dublăm cifra de afaceri în 2007, de aceea ne uităm spre piaţa internaţională pentru că în România suntem primii care am început în 2002 soluţii sms. În România e o particularitate interesantă, veniturile pe care le primim de la operatori sunt semnificativ mai mici faţă de ce se întâmplă în celelalte ţări, chiar şi Ungaria, unde primim un procent mai mare decât primim în România unde operăm de destul de mult”, a mai explicat Boabeş.