Duminica dimineata a inceput sa-mi sune telefonul din 10 in 10 minute.
Cauza: clienti la care am instalat in luna iunie DTH au ramas cu baza si maxpak pachtele extra nota 10*.
Fiind obisnuit cu sistemul lent de comparare procesare ...
sun la bucuresti recit seria smart card , v-am reinitializat cartela ramineti pe TVR1 in max. o jumatate de ora vor intra pachetele extra.
la primii 2-3 nu mi-am facut griji da dupa aia ... si ieri 02.07.2007 m-au sunat vreo 5 clienti.
La un client nu zic ca instalare s-a facut pe 28.06.2007 si contractul am predat ieri, da la restul...
si imi zice gadjica de la call center ce crezi domle ca se fac aiurea deconectarile?
Acum v-am prins pana acum credeam si eu in povesti.
La un receptor twin cum sa nu sa faca aiurea daca la primul decodor nu are probleme cu pachetele extra dar la al doilea da?
Este un contract este un abonament pentru twin deci se fac aiurea si asa de multe deconectari aiurea n-am mai vazut de un an incoace, cine are puterea sau functia de pe acest forum va rog sa analizati,verificati sa sa incercati sa rezolvati problema, ca aia de la call center te tin la telefon "va rog sa nu inchideti pana nu scriu sesizare spre departamentul bla bla bla..."
Bravo, parca acum incepem sa facem treaba, dupa un an de zile de munca grea si nervi inca mai suntem pe linia de start,
rusine