Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default Brilliance BS6, esec total la testul de siguranta

    Daca va intrebati probabil cat de sigura este o masina ieftina de productie chinezeasca, organizatia germana de siguranta auto ADAC s-a gandit sa va ofere raspunsul. Specialistii de la ADAC au supus testului de siguranta sedan-ul Brilliance BS6, un automobil "made in China", de ultima generatie intens promovat pe piata europeana. Masina, lansata in Europa in luna februarie, a obtinut doar o stea la testul de siguranta, comportamentul masinii la impactul frontal, lateral si cu stalpul fiind dezastruoase.

    La impactul frontal si cel lateral, efectuate la o viteza de 64 km/h, stalpul A a suferit o deplasare mare in interiorul cabinei punand in pericol viata pasagerilor. De asemenea volanul s-a deplasat in lateral facand ca declansarea airbagului sa fie inutila. Pedalele s-au deplasat cu 32 de centimetri, penetrand cabina si punand in pericol membrele inferioare ale pasagerilor. La testul cu stalpul, portierele masinii au fost atat de contorsionate incat a fost nevoie de echipamente speciale de descarcerare pentru a le deschide.
    Pana in prezent, in Germania s-au vandut 350 de automobile Brilliance BS6 prin intermediul a patru dealeri. Pana la sfarsitul anului, dealerii se asteapta sa mai vanda in total inca 150 de automobile. Nemultumit de rezultatele slabe obtinute de automobil la testele ADAC, importatorul Brilliance a solicitat reluarea testului la mijlocul lunii iulie.





  2. #2
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Aici video cu testul . Moarte sigura .

  3. #3
    Member Mentor
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Cluj
    Posts
    994
    Posts Thanks / Likes

    Talking

    E mai conserva ca HYUNDAI.
    Roling Stones, Dire Straits, Deep Purple, Led Zeppelin, Beatles, Creedence Clearwater Revival, Scorpions, Meat Loaf, Accept, WASP, Huey Luis & the News, Warlock, Helloween, Stratovarius, Lita Ford,Nightwish, Queen, Pink Floyd, Steve Vai, Yngwie Malmsteen, Joe Satriani, Metallica (whiskey in the jar).. cativa cu care ma mai cunosc si eu.

  4. #4
    Moderator Expert
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    BUZAU
    Posts
    6,106
    Posts Thanks / Likes

    Default

    ..la impactul frontal..cel mai in siguranta esti in portbajaj...
    Ofset-uri 1,6Al/1.6Fe/1,4Fe, 2&HH , SkyStar2;
    Optibox Spider HD
    HSS-7160NA (DigiTV)
    90E - 34,5V

  5. #5
    Gold Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2003
    Posts
    3,123
    Posts Thanks / Likes

    Default In fata ecranului ...

    Cu adevarat in sigurata esti in fata ecranului ... in nici un caz in masina !

  6. #6
    Moderator Expert
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    BUZAU
    Posts
    6,106
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by mihaip View Post
    Cu adevarat in sigurata esti in fata ecranului ... in nici un caz in masina !
    Corect..insa unii dintre noi parcurgem 3500 - 4000 km/lunar..asa ca ne preocupa siguranta din masina nu doar cea din fata ecranului
    Ofset-uri 1,6Al/1.6Fe/1,4Fe, 2&HH , SkyStar2;
    Optibox Spider HD
    HSS-7160NA (DigiTV)
    90E - 34,5V

  7. #7
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Rezultatele foarte slabe ale crash-testului la care a fost supus modelul chinezesc Brilliance BS6 au facut valuri mai mari decat parea la prima vedere. In urma rezultatului foarte slab inregistrat la testele ADAC (o singura stea din cinci posibile), Brilliance BS6 a fost retras de pe piata din Belgia. Importatorul oficial, Cardoen, a decis sa nu riste un esec si a retras de pe piata toate exemplarele "berlinei de lux" chinezesti scoase initial spre vanzare.
    Pana acum, noua persoane au semnat contracte de cumparare a modelului, acesta intrand oficial pe piata belgiana acum 10 zile. Cardoen a anuntat ca va returna banii platitorilor.
    "Nu ne permitem sa vindem produse mediocre. Speram ca decizia noastra sa il determine pe producatorul chinez sa imbunatateasca nivelul de siguranta a modelelelor acestuia. Vrem sa tragem un semnal de alarma in acest sens, deoarece multe dintre modelele care au o varsta de peste 10 ani se afla la acelasi nivel de siguranta cu cel rezultat in urma testelor Brilliance", a declarat Karel Cardoen, patronul companiei belgiene.

  8. #8
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    282
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Cat tin eu minte tot nemti si ADAC-ul au rasturnat si Loganu ba chiar sa vorbea si de o anomalie la caroseria Loganului.
    Povestea stiti cum sa terminat...nemti sunt nistea escroci deja recunoscuti international.

  9. #9
    Om ... cu farfurie ! Expert
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Undeva in Oltenia ... de sub munte !HOREZU!
    Posts
    1,301
    Posts Thanks / Likes

    Unhappy

    Quote Originally Posted by lazar* View Post
    Cat tin eu minte tot nemti si ADAC-ul au rasturnat si Loganu ba chiar sa vorbea si de o anomalie la caroseria Loganului.
    Povestea stiti cum sa terminat...nemti sunt nistea escroci deja recunoscuti international.
    Eu nu as fi asa pornit pe germani , daca imi aduc bine aminte acum citiva ani buni si constructorul german Mercedes a avut o problema de acelasi fel cu modelul A - ceea ce l-a determinat sa intirzie lansarea comerciala pina la rezolvarea problemei .
    Iar o firma cu prestigiu nu-si poate permite sa dea chix - efectele comerciale ar fi greu de inghitit si ar fi chiar pe termen lung !

  10. #10
    Very Iritant Person Expert
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Wake up romanian city
    Posts
    4,599
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Cat tin eu minte tot nemti si ADAC-ul au rasturnat si Loganu ba chiar sa vorbea si de o anomalie la caroseria Loganului.
    Povestea stiti cum sa terminat...nemti sunt nistea escroci deja recunoscuti international
    ia incearca tu sa te duci cu loganul pe un vant lateral de vreo 60 km/ora...
    baga tu un 110-120 km/ora in conditiile astea si ramane sa ne mai scriem......daca mai apuci....


    PS: eu am fost cu un coleg si la fiecare tir care venea din sens opus, la 100 km/ora masina se clatina....

  11. #11
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    282
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ntire2000 View Post
    ia incearca tu sa te duci cu loganul pe un vant lateral de vreo 60 km/ora...
    baga tu un 110-120 km/ora in conditiile astea si ramane sa ne mai scriem......daca mai apuci....


    PS: eu am fost cu un coleg si la fiecare tir care venea din sens opus, la 100 km/ora masina se clatina....
    Pai nici nu am spus eu ca Loganul este automobil fantastic...problema este ca astia de la ADAC au mai facut chesti de astia si inainte.Loganu lam dat de exemplu care a fost mai mult mediatizat in RO dar au existat si altele.
    Explica de ce ADAC si-a retras declaratiile asupra rasturnarii !
    Tot ei spuneau candva de Fiat Tipo ca este "moarte sigura"...au cautat nodul in papura la Koreeni,la Japonezi....la tot ce considerau ei amenintare.

    ...si daca tot vorbim de securitate in automobilizm:
    Renault Laguna II a luat 5 stele la NCAP...BMW Serija 3,Skoda Superb, Opel Meriva,,Audi TT au luat 4 stelute...de mentionat ca la securitatea pietonilor Audi TT si Skoda Superb a luat O (zero) iar BMW 1(una steluta).
    Daca ar fi sa ne luam dupa NCAP acolo nemti stau foarte prost...acolo chiar si astia din ASIA stau mai bine ca ei...si ce credeti ca a zis cineva....baa nu cumpar BMW ca am sanse mai mari sa mor sau sa omor pe cineva decat cu un RENO sau Honda.

    Euro NCAP pentru cine nu stie :Euro-NCAP inseamna "Noul Program European de Evaluare a Masinilor". Fondata in 1997, aceasta organizatie ofera proprietarilor de masini o evaluare realista a celor mai vandute masini in Europa. E sustinuta de 5 guverne europene, de Comisia Europeana si de alte organizatii din fiecare tara europeana. Prin lege, toate masinile noi trebuie sa treaca anumite teste de siguranta, dar acestea sunt cerintele standard minime. Euro-NCAP incurajeaza producatorii sa aspreasca aceste cerinte minime.

    ADAC pentru cine nu stie: Clubul german auto ...exact ca ACR- Automobil Clubul Roman numai ca astia primi sunt NEMTI

  12. #12
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Concluzia este : nu cumparati masini chinezesti , pentru ca , cu teste sau fara , daca o loviti usor in parcare , va mutilati pe viata

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top