Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 19
  1. #1
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    “Bine ati venit la UPC! Pentru imbunatatirea serviciilor oferite, este posibil ca aceasta convorbire sa fie inregistrata. Continuarea acestui apel se va considera a fi un acord din partea dvs. Pentru moment, toti operatorii sint ocupati. Apelul dumneavoastra va fi preluat in cel mai scurt timp. Va multumim pentrtu intelegere”.

    (Intermezzo, pian) “All the agents are busy for the moment. Your call will be answered as soon as possible. Thank you!” Si din nou pian.

    Cam acesta este modul in care se deruleaza o convorbire cu cei de la UPC. Daca ai noroc, doar 40 de minute. Daca nu, cateva ore. Sau ti se inchide telefonul. (Vezi fisierul audio anexat UPC despre remedierea avariilor (21 iun 2007) WAV, 258K ). Vrei sa reclami ceva, te inregistram. Nu-ti merge internetul de doua saptamani? Problema este cunoscuta.

    Sa fii sanatos! Nu merge nici cablul? Se vor lua masuri in cel mai scurt timp: intr-o saptamana, poate in doua, poate intr-o luna. Ce dracu, traim in sec. XXI!



    Bine ati venit la UPC! Va rugam sa platiti factura la timp! Nu vrei sa platiti pentru un serviciu ce nu vi se ofera ci doar se factureaza? Ia haideti la sediul UPC, in audienta. E martea si joia de la ora 10. Asta daca directorul vrea sa va primeasca.
    Pe scurt, la Cluj, un intreg imobil de pe str. Ady Endre este in imposibilitatea de a accesa internetul sau de a urmari problemele de televiziune prin cablu de cca. doua saptamani. Operatorii (ma rog, "agentii") UPC carora li s-a sesizat problema de zeci de ori au trecut de la un initial entuziasm moderat la nepasare, in foarte scurt timp.

    Blocul in chestiune, de la nr.13A se afla in vecinatatea altui bloc, de la nr.15, unde anul trecut aceeasi situatie a necesitat o luna incheiata de interventii telefonice si personale pana la remedierea situatiei. UPC sustine ca reteaua in sine trebuie modernizata, motiv pentru care au nevoie de un accept al asociatiei de proprietari.
    Singura problema este ca UPC comunica acest “detaliu” abia dupa o saptamana de reclamatii.
    De la data semnarii acordului locatarilor si deplasarea la sediul UPC si inregistrarea acestuia si pana ca cineva sa miste vreun deget, mai trece o saptamana, poate si mai mult, functie de alte lucrari mai mult sau mai putin importante pe care le preconizeaza UPC sa le efectueze pe raza municipiului si a localitatilor invecinate.

    Mai interesant este insa faptul ca UPC nu s-a sfiit sa incheie un contract cu noii sai consumatori de internet sau cablu, chiar in situatia in care stia ca reteaua se afla in situatia data. Mai mult, noii clienti nu au fost informati ca s-ar putea ca serviciul furnizat sa nu se ridice la standardele de calitate la care se comercializeaza pachetul achizitionat.

    UPC Cluj, in discutia Parlamentului

    UPC nu este la prima astfel de experienta. Nu mai departe de inceputul acestui an, deputatul de Cluj Mircia Giurgiu a intervenit de la tribuna Parlamentului pentru a obtine explicatii din partea companiei UPC in privinta nefurnizarii serviciilor asumate contractual si reducerea corespunzatoare a facturilor clientilor UPC.

    Potrivit obiceiului, UPC nu a oferit explicatii clientilor si nici macar nu si-a cerut scuze de la acestia pana la momentul interpelarii parlamentare.

    In urma demersurilor deputatului clujean, Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorilor a aplicat o amenda contraventionala UPC pentru afectarea intereselor consumatorilor. Acum insa, situatia a recidivat.

    Monopol la nivelul Clujului

    La Cluj, UPC (fostul ASTRAL) se afla in situatie de monopol, dupa ce a cumparat cele trei firme de cablu ce actionau pe piata locala. La fel a cumparat si micii furnizori de internet, cum ar fi DNT.
    Insa, cu cat a devenit mai sigura pe pozitia ei, cu atat calitatea serviciilor a scazut, angajatii UPC permitandu-si luxul de a-si bate joc pur si simplu de proprii clienti. Angajatii UPC isi permit mici ironii telefonice si chiar voalate amenintari. Putin le pasa ca UPC se afla in culpa pentru ca nu isi onoreaza contractele cu clientii.

    Putin le pasa ca unii platesc o zecime din salariul lunar sau un sfert din pensie ca sa receptioneze cateva programe TV si ca sa-si citeasca niste e-mailuri.

    RDS-RCS nu furnizeaza servicii la ora actuala in zona, singura alternativa pentru internet ramanand in aceste conditii cea pe linia telefonica. Fara prea multi entuziasti, insa, mai ales ca principalul furnizor este RomTelecom, o companie care isi sterge cu greu anii de frustrari din mintea fostilor sai clienti.

    Managerul Zonal Radu Tico, sustine ca nu are echipa

    Contactat la sediul UPC din Cluj, managerul zonal Radu Tico a declarat reporterului HotNews.ro ca exista o echipa de interventie pregatita sa actioneze in orice moment. El a retacut insa faptul ca respectiva echipa nu poate actiona decat la nivelul apartamentelor cablate si nu cand vine vorba de reteaua propriu-zisa, stradala.

    Pe urma, acelasi Radu Tico a incercat sa acrediteze ideea ca n-ar exista un acord din partea beneficiarului serviciilor de cablu si internet pentru modernizarea ce se impune. Abia dupa mai multe telefoane catre subordonatii sai a aflat ca acest acord exista si ca e inregistrat la UPC.

    Radu Tico: “Nu stiu, nu mi se pare situatia normala. Blocul trebuie sa ne dea o hartie. Noi nu avem dreptul sa intram intr-un bloc. In momentul in care vine hartia inapoi, este o singura echipa care face securizarea si acea echipa in maxim o saptamana vin si se apuca de lucru. Deci acordul acela trebuie cu semnatura si stampila...

    Modernizam reteaua. Se gaureste planseul la bloc, se pun niste jgheaburi, ca nu merge daca cablurile respective nu mai corespund. Va spun eu ca e un incident izolat. E chiar izolat. Clujul e terminat in totalitate. Doar 0,01 la suta au mai ramas, care n-au vrut sa ...

    Orice firma are un program. Nu ne facem program de pe azi pe maine. Normal ca nu putem actiona ziua urmatoare. Noi avem facute programari pe o perioada mai lunga. Si modernizare nu se poate face in cateva ore. Il punem in programul nostru de rezolvare si se rezolva, depinde de echipa care se ocupa.

    Momentan, echipa e plecata din localitate. Noi incercam sa rezolvam problema tuturor clientilor, dar nu putem nici noi pe moment".

    Richard Anderson, Director General UPC Romania, un optimist

    “Noi, cei de la UPC, consideram ca pe primul loc sunt clientii si asteptarile acestora, si de aceea ei merita cele mai bune si mai profesioniste servicii in domeniu. Eforturile noastre sunt indreptate permanent catre satisfacerea celei mai exigente cerinte posibile”. - Richard Anderson, Director General UPC Romania (Sursa: www.upc.ro)

    Relatii on-line cu clientii, o gluma proasta

    “Te rugam sa ne oferi informatii precise si adevarate deoarece este singurul mod prin care putem garanta ca raspunsurile noastre vor ajunge la tine”, scrie pe http://www.upc.ro/. Adica, din bun start, clientul e mincinos. Chipurile, el ofera informatii ne-adevarate, iata de ce UPC nu ii poate raspunde.

    Oricum, indiferent unde te intorci si indiferent ce doresti de la UPC, nimic nu se poate obtine nici online si nici telefonic, ci prin umilitoarea “deplasare la sediul UPC”, anume la angajatii deprinsi sa ridice din umeri.

    HotNews.ro, Ambrus Bela, 21 iun 2007

    UPC - interpelare (PDF) (21 iun 2007) PDF, 200K
    UPC - raspuns interpelare (PDF) (21 iun 2007) PDF, 420K
    Declaratie Managerul Zonal UPC, Radu Tico (21 iun 2007) WAV, 590K






    Post scriptum : Un articol cat se poate de adevarat , iar cei care stau in Cluj pot confirma . M-am batut de multe ori de aceste probleme , am stat o data la telefon 1 ora si 50 de minute pana au raspuns . Calitatea imaginii este exact ca cea prezentata (pe cateva canale , e drept , nu pe toate) , iar internetul mai pica cand ti-e lumea mai draga .

  2. #2
    Bagator de seama Expert
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Prin zona
    Posts
    2,938
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Halal ziarist...

    Quote Originally Posted by ********* View Post
    ...Ady Endre este in imposibilitatea de a accesa internetul sau de a urmari problemele de televiziune prin cablu de cca. doua saptamani.
    A, si inca ceva, blana de ce ai taiat din articol ineptiile ce le spune acest mare ziarist:

    ... Chiar si asa, pentru a putea urmari programele pe mai multe televizoare, abonatii RomTelecom sunt nevoiti sa utilizeze mai multe decodoare (adica platind niste bani in plus - in conditiile in care pachetul bazic de la UPC se receptioneaza pe toate terminalele), iar daca vor internet pe doua sau mai multe calculatoare, beneficiarii serviciilor RomTelecom au deja nevoie de o centrala Alcatel in apartament.


    Nu zic ca n-ar fi reale unele probleme, dar asa e la toti, nu doar la UPC...

  3. #3
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Pentru ca nu avea legatura cu subiectul .

  4. #4
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2007
    Location
    Cluj-napoca
    Posts
    67
    Posts Thanks / Likes

    Default

    cel mai tare e daca suni de pe telefonu de upc si le zici ca nu itzi merge internetu itzi raspund foarte amabil sa resetezi modemu si facand acest gest normal te trezesti ca telefonu sa intrerupt si iara trebuie sa asteptzi 20 de min pana se elibereaza o linie


    cat despre tv poza care e pusa mai sus spune tot la cluj infrastructura e la pamant in unele locuri inca se mai gasesc splitere pe care scrie seltron portal si alte nume de firme preluate de upc in urma cu muuuuultzi ani
    OffSet 0.8m + Twin LNB 0.2 + ss2

  5. #5
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Romania
    Posts
    127
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ********* View Post
    ............
    Post scriptum : Un articol cat se poate de adevarat , iar cei care stau in Cluj pot confirma . M-am batut de multe ori de aceste probleme , am stat o data la telefon 1 ora si 50 de minute pana au raspuns . Calitatea imaginii este exact ca cea prezentata (pe cateva canale , e drept , nu pe toate) , iar internetul mai pica cand ti-e lumea mai draga .
    Stii foarte bine ca la tine era problema cu bucata de cablu de la spliter la tv. Pe modem aveai RX=+5dB si SNR42. Ceea ce e ok. Si n-ai fost gasit acasa cand ai fost programat pentru schimbarea (gratuita) a cablului. Cablul tau a fost inlocuit acu aproximativ o luna si de-atunci banuiesc ca e ok. Oricum ... asta e istorie ...
    Referitor la ce spune respectivul ziarist uita sa mentioneze ca asociatia de proprietari A REFUZAT sa semneze acordul pentru reconstructia retelei in imobilul lor (in 12 iunie 2007 cand a facut prima sesizare) si am primit acel acord la o saptamana dupa ce le-a fost explicata situatia (adica luni 18 iunie). Saptamana asta era programat pentru securizare. In fine ...
    Nu spun ca totul e perfect sau ca nu este loc de mai bine. Dar sa stii ca majoritatea problemelelor se pot rezolva atunci cand ai si cu cine discuta.

  6. #6
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    S`a schimbat cablul de atunci si merge identic . Ideea e ca nu ma mai intereseaza ..... NU poti cere mai mult de la UPC . Cablurile sunt noi , televizoarele de firma , splitterele noi noute , montajul facut de UPC ... Asta e ....

    Evident , la UPC clientul este de vina ....

    Nu am timp si chef sa pozez toate canalele ..
    [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v232/*********//antene/upcpureci.jpg[/IMG]

  7. #7
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    On the move
    Posts
    356
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Man,da' chiar la mama lor sa se vada asa la cablu'? Sa vezi la Tulcea 45 de canale in baza cu Pro 7 si Rai Uno la 23 de lei,Sailing Channel in extra(cred ca Sailig este doar in doua centre upc) imaginea este super.

  8. #8
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Aici Pro7 e pe bani extra . 15 ani a fost gratis , iar de cand preluat UPC Astralul , e pe bani in plus .

  9. #9
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2005
    Location
    Bucuresti
    Posts
    437
    Posts Thanks / Likes

    Default

    In general sunt multumit de Astral/UPC. Si CATV, si internetul, si telefonia functioneaza (aproape) fara cusur, foarte rar se intimpla sa pice cablul (cam o data la jumatate de an, si atunci pentru scurta perioada). Iar la relatii cu clientii doar in 1 din 5 cazuri nimeresc un cap patrat (si asta doar dupa max. 5 minute de asteptat la telefon), restul sunt foarte ok si dornici sa ajute. Iar echipele de interventie chiar se pricep la ceea ce fac.

    Dar poate eu ma numar printre cei norocosi...

  10. #10
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Romania
    Posts
    127
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ********* View Post
    S`a schimbat cablul de atunci si merge identic . Ideea e ca nu ma mai intereseaza ..... NU poti cere mai mult de la UPC . Cablurile sunt noi , televizoarele de firma , splitterele noi noute , montajul facut de UPC ... Asta e ....

    Evident , la UPC clientul este de vina ....

    Nu am timp si chef sa pozez toate canalele ..
    Ai o lipsa de masa la un cablu la acel tv. Incearca sa bagi cablul direct in TV !
    La usa, la intrarea in apartament ai 73dB pe frecventele joase si 78dB pe cele din UIF. Si imaginea curata.

  11. #11
    Silver Member Expert
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    CLJ/VIE
    Posts
    2,502
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Totul a inceput cu acest topic.Acu (exact ) 2 ani am renuntat la cablu UPC. Nu i-am mai putut suporta. Calitate f proasta(nu stiu daca aveam 2-3 programe care mergeau bine, fara dungulite,pureci,etc), preturi care cresteau aproape de la luna la luna...nu se mai putea asa. Initial mi-am pus antena de sat si o antena terestra(ca sa fiu la curent cu stirile.ro), ulterior facandu-mi o subscriptie oficiala la unul din DTH-urile autohtone. Nu mai vreau sa am de-a face cu iupişi niciodata. Asa mi-ar tihni sa-i arda, da asa calumea, pt toata bataia de joc fata de clienti.
    ==========================================================
    (19E+13E+5E+1W)*(H-H)@1m + SS2/TeViiS660 + DigiBox + AKTA on 42LD650 3GS
    ========================================
    ==================

  12. #12
    Member Mentor
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Alied States of America
    Posts
    788
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Apropo daca aia de la UPC si-au pus cablul de retea pe peretele din afara apartamentului meu, eu am dreptul sa il dau jos?

  13. #13
    Gold Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2007
    Posts
    3,809
    Posts Thanks / Likes

    Thumbs up

    Quote Originally Posted by SkySnows View Post
    Apropo daca aia de la UPC si-au pus cablul de retea pe peretele din afara apartamentului meu, eu am dreptul sa il dau jos?
    conform legii locuintei nr. 114/1996
    ANEXA Nr. 1
    NOTĂ:
    - Suprafaţa locuibilă este suprafaţa desfăşurată a încăperilor de locuit. Ea cuprinde suprafaţa dormitoarelor şi a camerei de zi.
    - Suprafaţa utilă este suprafaţa desfăşurată, mai puţin suprafaţa aferentă pereţilor.
    - Suprafaţa construită pe locuinţă, prevăzută în tabelul B, este suma suprafeţelor utile ale încăperilor, logiilor, balcoanelor, precum şi a cotei-părţi din suprafeţele părţilor comune ale clădirilor (spălătorii, uscătorii, casa scării, inclusiv anexele pentru colectarea, depozitarea şi evacuarea deşeurilor menajere, casa liftului etc.), la care se adaugă suprafaţa aferentă pereţilor interiori şi exteriori ai locuinţei; în cazul încălzirii cu combustibil solid, se adaugă suprafaţa aferentă sobelor şi cazanelor de baie. Nu sunt cuprinse suprafaţele aferente boxelor de la subsol şi ale garajelor care pot fi prevăzute distinct.
    - În funcţie de amplasamentul construcţiei, suprafeţele construite pot avea abateri în limitele de ±10%.
    Hotărâre nr. 400/2003
    pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari, anexa nr. 1
    2.2. Proprietatea, în cadrul asociaţiei de proprietari, este reprezentată prin proprietatea individuală şi proprietatea comună.
    2.3. Proprietatea individuală (apartamentul sau spaţiul cu altă destinaţie decât cea de locuinţă) aparţine exclusiv proprietarului şi este un bun al său, asupra căruia poate decide în deplină libertate. Fiecare apartament sau spaţiu cu altă destinaţie decât cea de locuinţă constă din suprafaţa cuprinsă între zidurile, subdiviziunile dintr-un apartament sau spaţiu cu altă destinaţie decât cea de locuinţă şi zidurile de perimetru cu suprafaţa interioară a acestora. Zidurile interioare, podelele şi tavanele se consideră ca făcând parte din apartament, respectiv din spaţiul în care sunt cuprinse. Zidurile de învecinare între apartamente şi/sau spaţiu fac parte în cotă-parte egală din fiecare dintre acestea.
    Sunt considerate că fac parte din proprietatea individuală şi dependinţele situate la acelaşi nivel sau la niveluri diferite, nelegate structural de apartamentul sau de spaţiul respectiv, dar făcând parte din acesta. Proprietăţii asupra unui apartament sau spaţiu cu altă destinaţie decât cea de locuinţă îi corespunde şi o cotă-parte proporţională din proprietatea comună, alocată conform cotelor înscrise în anexa la prezentul acord de asociere, preluate potrivit actului de proprietate sau care au fost recalculate potrivit prevederilor art. 45 din Normele metodologice privind organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari. Prin proprietate individuală, în sensul prezentului acord de asociere, se înţelege şi proprietatea aparţinând unei singure persoane, în indiviziune cu cotele stabilite sau în devălmăşie, ca bunuri comune ale soţilor.
    2.4. Proprietatea comună include toate părţile din condominiu care nu sunt părţi dintr-un apartament sau spaţiu cu altă destinaţie decât cea de locuinţă. Toate aceste părţi formează obiecte ale coproprietăţii forţate, adică ale stării de indiviziune forţată şi perpetuă, destinate a fi utilizate în comun de proprietari.
    Proprietatea comună include următoarele: terenul aferent construcţiei, în suprafaţă totală de ......... m2, fundaţiile, faţada, intrările, suprafaţa exterioară a zidurilor de perimetru ale proprietăţii individuale, scările comune, casa scării, casa ascensorului, ascensoarele, trotuarele, centrala termică sau punctul termic, canalizarea, instalaţiile de apă şi încălzire centrală, de gaze, electricitate şi telefonice de la punctul de branşament sau de racordare la reţeaua stradală (exclusiv acesta) până la punctul de racord la instalaţia interioară a apartamentului sau spaţiului cu altă destinaţie decât cea de locuinţă, spălătoria, uscătoria, culoarele clădirii, subsolul sau nivelul tehnic, încăperile personalului de serviciu al clădirii, încăperea/construcţia destinată depozitării gunoaielor, tubul colector, instalaţii de ventilaţie, canale termice, spaţiile care deservesc crematorii, podul, acoperişul şi învelitoarea acestuia, antena şi cablul TV până la priza de branşament. Se consideră, de asemenea, în indiviziune forţată boxele din subsoluri sau camerele de serviciu din mansarde, poduri, magazii şi garaje, platforme exterioare sau încorporate clădirii, amplasate, de regulă, separat de proprietatea individuală, dacă au destinaţia de a servi, în comun, toate aceste proprietăţi individuale. Suprafeţele exterioare zidurilor de perimetru ale proprietăţilor individuale, podelele şi tavanele din jurul acestor proprietăţi şi orice conducte, cabluri, linii de utilităţi, care trec prin acestea şi care deservesc mai mult de o asemenea proprietate, sunt considerate obiecte de folosinţă comună, fiind supuse stării de indiviziune forţată.
    Toate aceste componente ale proprietăţii sau folosinţei comune se vor defini concret, după caz.

    scuze daca am fost prea lung, dar am vrut sa fac legatura. nu poti, tu personal, nu ai dreptul sa dai jos cablul. daca au fost amplasate cabluri pe fatada fara acceptul asociatiei (contract de inchiriere) asociatia poate actiona upc-ul in instanta, altfel demontarea acelor cabluri se considera vandalism sau distrugere si upc-ul poate actiona in instanta pe oricine atenteaza la bunurile sale. daca anterior upc-ul a solicitat asociatiei acordul si acesta s-a materializat print-un contract de inchiriere benefic ambelor parti (asociatia si upc-ul) este o.k. daca nu asociatia poate solicita, initial, inchierea uni contract de inchiriere. daca upc-ul refuza se poate adresa instantei. oricum ar trebui discutata problema in cadrul asociatiei si ajuns la un numitor comun.

    s-auzim numai de bine,
    baloo
    Last edited by ursul baloo; 22nd June 2007 at 14:47.
    ... strong like Baloo The Bear !
    www.xmissy.nl
    www.dump.com
    www.redtube.com
    Latitude: 44.455°
    Longitude: 26.048°
    Latitude: -42.869°
    Longitude: 147.328°
    Latitude: -46.404°
    Longitude: 168.356°

    http://www.rdi-board.com/showpost.ph...1&postcount=20

    http://www.rdi-board.com/showpost.ph...1&postcount=25

    pentru ce mizerii a scris aici nenea ********de sw astept scuze ! daca nu ma retrag de pe rdi !

  14. #14
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Trebuie sa aibe dovezi ca tu le`ai taiat cablurile .... Sunt curios cum obtine dovezi , in afara de martori mincinosi .

  15. #15
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Bukowina
    Posts
    397
    Posts Thanks / Likes

    Default UPC- si SMS-urile !

    Mai nou , UPC-ul trimite in sistem SMS , abonatilor Ca.TV.sau net+tel , SMS-uri de avertizare , sub forma :
    " Va reamintim ca termenul de plata al facturii dumneavoatra pentru serviciile UPC este 30.06.2007. Factura are valoarea de **,* RON . Va multumim! "

    In conditiile in care abonatul x sau y , la data primirii SMS-ului , nu a primit factuara pentru luna respectiva !

    19E+16E+13E+7E+5E+1V+4V+5V+7V-disecq+AMIKO alien+ DREAMBOX 500+ HH 2800 ( 45E -- 30W).

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top