Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    7
    Posts Thanks / Likes

    Default bunavointa angajatilor digi continua... si din pacate nu se mai termina

    Am abonament la Digi inca de la aparitia serviciului, dar acum o sa renunt cu parare de rau pentru programe, dar nu mai pot suporta nesimtirea angajatilor acestei companii. Asa ar trebui sa facem cat mai multi pentru a putea avea o sansa cat de mica sa se schimbe ceva .
    Plateam abonamentul o data la 6 luni, prin posta, daca imi venea factura, sau la sediul RCS din Brasov, altfel. Ultima factura nu mi-a venit si m-am dus sa o platesc la sediu, dar am solicitat si schimbarea abonamentului la unul mai mic. Mi s-a explicat pe un ton foarte ,,conciliant'' ca urmatoarea factura a fost deja emisa si ca nu se mai poate face nimic acum si trebuie sa o platesc si pe aceasta. Daca nu imi convine sa fac o reclamatie la alt sediu.Incerc sa le explic ca nu este o reclamatie ce vreau eu sa fac dar degeaba. Dupa ce m-am plimbat intre sedii vreo 2 ore, ca faceau ping pong cu mine au zis ca o sa ma sune ca sa-mi spuna cum se va rezolva situatia.
    Au trecut vreo 3 saptamani si surpriza sunt deconectat. SI ASA O SA RAMAN PENTRU CA NU MA MAI PLATESC NIMIC LA EI, AM VORBIT DEJA LA DOLCE. Stiu ca sunt un peste prea mic pentru o balena asa de mare dar ii asigur pe cei de la DIGI ca au o concurenta serioasa care o sa-i bage la transat. Investitiile mari pe care le fac pe termen lung se vor duce pe apa sambetii in mod sigur cu astfel de angajati, este un lucru demonstrat, pentru ca nu au monopol si un abonat pierdut pe astfel de motive il aduci foarte greu inapoi.
    De-a lungul timpului am convins foarte multa lume ca acest serviciu este cel mai bun. La fel o sa-i conving ca este bun, dar trebuie sa suporti niste angajati "extraordinari" si mai bine sa aleaga altul fara surprize stupize.
    PS
    ""Oamenii nu sunt cel mai de preţ bun al unei companii. Oamenii potriviţi sunt." " - Jim Collins - daca ati auzit de domnul asta domnilor manageri digi

  2. #2
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    1
    Posts Thanks / Likes

    Default

    mai mult ca sigur ca angajatii urmeaza o procedura.
    asta este ce sa mai zicem!
    vorba aceea " ieftin si ...."

  3. #3
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    ROMANIA, EUROPA
    Posts
    70
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by redpeppery View Post
    Am abonament la Digi inca de la aparitia serviciului, dar acum o sa renunt cu parare de rau pentru programe, dar nu mai pot suporta nesimtirea angajatilor acestei companii. Asa ar trebui sa facem cat mai multi pentru a putea avea o sansa cat de mica sa se schimbe ceva .
    Plateam abonamentul o data la 6 luni, prin posta, daca imi venea factura, sau la sediul RCS din Brasov, altfel. Ultima factura nu mi-a venit si m-am dus sa o platesc la sediu, dar am solicitat si schimbarea abonamentului la unul mai mic. Mi s-a explicat pe un ton foarte ,,conciliant'' ca urmatoarea factura a fost deja emisa si ca nu se mai poate face nimic acum si trebuie sa o platesc si pe aceasta. Daca nu imi convine sa fac o reclamatie la alt sediu.Incerc sa le explic ca nu este o reclamatie ce vreau eu sa fac dar degeaba. Dupa ce m-am plimbat intre sedii vreo 2 ore, ca faceau ping pong cu mine au zis ca o sa ma sune ca sa-mi spuna cum se va rezolva situatia.
    Au trecut vreo 3 saptamani si surpriza sunt deconectat. SI ASA O SA RAMAN PENTRU CA NU MA MAI PLATESC NIMIC LA EI, AM VORBIT DEJA LA DOLCE. Stiu ca sunt un peste prea mic pentru o balena asa de mare dar ii asigur pe cei de la DIGI ca au o concurenta serioasa care o sa-i bage la transat. Investitiile mari pe care le fac pe termen lung se vor duce pe apa sambetii in mod sigur cu astfel de angajati, este un lucru demonstrat, pentru ca nu au monopol si un abonat pierdut pe astfel de motive il aduci foarte greu inapoi.
    De-a lungul timpului am convins foarte multa lume ca acest serviciu este cel mai bun. La fel o sa-i conving ca este bun, dar trebuie sa suporti niste angajati "extraordinari" si mai bine sa aleaga altul fara surprize stupize.
    PS
    ""Oamenii nu sunt cel mai de preţ bun al unei companii. Oamenii potriviţi sunt." " - Jim Collins - daca ati auzit de domnul asta domnilor manageri digi

    Ai perfecta dreptate. Ca peste tot, dupa cum am inteles discutand cu unul si cu altul, si in orasul meu, angajatii RCS se comporta de parca ar fi vanzatoare la o alimentara de pe vremea lui Nea Nicu`, cand vindeau untul pe sub tejghea la "relatii". Au impresia ca iti fac nu stiu ce favor daca stau si te asculta doua minute. Bineinteles ca la aceasta companie sintagma cu "clientul are intotdeauna dreptate" este tradusa "clientul nu are niciodata dreptate". Despre operatorii de la call-center ce sa mai spun? Sunt angajati pe criteriul nesimtirii. Degeaba le spui la telefon care e situatia si cum ca tu te mai pricepi nitelus la tehnica digitala si ca stii ce e ala un satelit, transponder, update, upgrade, lnb, receiver... Nu numai ca nu te asculta dar iti si trantesc telefonul in nas, atunci cand le arati ca si-au gresit cariera si ca in loc sa dea informatii despre digi mai bine se ocupau de stropitul gradinilor, ca tot e seceta. Pe mine m-au plimbat cu receiverul 100 km pe motiv ca e defect, cand de fapt se facuse un update pe satelit. Nu mai punem si faptul ca cei din service nici nu prea stiu care e diferenta (macar de soft) dintre doua receptoare diferite.
    Cu asa angajati... asa replici. Si culmea... ma socoteam fan DIGI. Asta pana sa mi se inchida telefonul in nas. Nici la Dolce nu au nu stiu ce oameni bine pregatiti. Unii abia acum invata ce e cu satelitul, cum abia au invatat cum e cu adsl. Dar important este ca invata si ca sunt prompti. Oricum, viitorul arata bine pentru clienti si f. prost pentru operatorii care se cred "buricul pamantului". Ce daca ai un milion de abonati? Stii ce repede iti pleaca daca te comporti astfel? Spuneam pe aici ca dintre toti operatorii DTH doar unul singur (DOlce) a inteles ca pe piata romaneasca nu poti penetra numai prin reclame tv, ci mai ales prin reducerea preturilor. Vor urma cateva luni de campanie dura si de razboi cu preturi care merg pana la 50-75% reducere si vom vedea atunci cine rezista... Parerea mea e ca rezista cine isi permite sa piarda mai mult ca mai apoi sa castige totul.
    Va fi o vara interesanta si daca Digi nu vine cu nimic nou pentru romani, pentru ca pe noi asta ne intereseaza, asta insemnand reduceri semnificative de preturi, promptitudine la solicitari de receivere si programe noi atractive si cerute de clienti, atunci vom asista la o mare lovitura...
    Pe mine ca si client Digi din Romania nu mai intereseaza de loc ca aceasta companie se extinde in spatiul ex-iugoslav, in Ungaria, Cehia sau mai stiu eu pe unde. Pe mine ma intereseaza ce se intampla cu consumatorul roman. Am observat ca pe aici, pe forum, se arunca "boomba" ca Digi se extinde, ca Digi cumpara nu stiu ce platforma vest-europeana sau ca Digi are nu stiu ce numar de abonati. Eu cred ca nu asta conteaza si pe mine ca si client, repet, chiar nu mai intereseaza astfel de "bombe". Pentru mine bomba ar fi: reducerea preturilor, calitate mai buna, introducerea unor programe bune in grila, exclus TVS Valea Mare sau TV Oltenita, si respectarea relatiei furnizor de servicii - consumator... Astea ar fi bombele reale!
    Oricum, pentru clienti viitorul suna bine!
    Last edited by prodth; 2nd June 2007 at 11:52.
    Humax DIGI2+, Strong 6155, SRT2100, 1,2m Al, 0,2 Inverto

  4. #4
    Haiduc Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Latitude: 44.202°, Longitude: 27.322°, Bărăgan City
    Posts
    1,735
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Hai, hai, nu te lua de Holteniţa că trimit bunicuţa peste tine
    Kworld DVB-S 100 PCI, Golden Media Wizard HD Vote, offset 0.8Fe + 1.15Fe

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top