Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 3 of 3
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Default Sharing cu Dreambox 500

Buna la toata lumea.

Sper sa nu supar pe nimeni cu intrebarea mea. Sunt incepator intr-ale Dreambox-ului si share-ului.

De curand mi-am cumparat un DM500, am instalat pe el Gemini 3.5, CCcam 1.7.1 si Camd3 3.88 (in folosinta). Am abonament (si card) FocusSat de baza impreuna cu Kaon-ul in custodie. Ma descurc bine cu linux si retele. As vrea sa stiu:

1. Cum se poate face share, in special share intre cele 2 receivere (DM500 si Kaon) ca sa pot urmari Focusul la 2 televizoare.

2. Cum pot sa fac share la alti prieteni/rude?

3. Cum pot sa primesc in share restul pachetelor de la Focus sau Digi?

Multumesc,
    George

Junior Member Teacher
    Posts Thanks / Likes

1. Nu-mi este cunoscuta nici o metoda de share intre Dm500 si Kaon
    2 + 3. Citind atent pe forum si revenind cu intrebari mai exacte nu la modul general
    Sint multe topicuri pe aici care dezvolta problema. Cei mai multi folosesc gBox. Ti-as recomanda si tie acest emulator.
    Pt. inceput ar fii poate si de folos sa intrii pe chat(uri) pt. a primi ajutor "in direct".

Moderator Expert
    Posts Thanks / Likes

Ca program pentru sharing mai bine folosesti gboxul ( daca e bine setat e mai stabil si mai usor de configurat).SI acum raspunsurile la intrebarile tale:

1. Intre dm500 si kaon poti face share doar cu un cardspliter gen SmartWi cu altceva nu se poate pentru ca , kaon nu stie sharing.

2. Share cu alti prieteni faci cu gbox sau cccam.